Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS:n tissijuttu. Jokaisen miehen pitäisi lukea ja ennen kaikkea katsoa se!

Vierailija
18.07.2021 |

Ehkä hieman avartuisi näkemys siitä millainen on normasli rinta. Me naisethan kyllä näemme koko kirjon esim. uimahallissa. Miehet aivan turhan usein näkevät vain epänormaalia seksikuvastoa.

Kommentit (2008)

Vierailija
1301/2008 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa jota alkaa jo kyllästyttää tää jatkuva narina kaikesta? Ihan kun miehet ei nyt tietäis Miltä tissit näyttää... huoh ja miehille kyllä kelpaa kaikenlainen tissimalli. Naisilla se ongelma tuntuu olevan korvien välissä

Vierailija
1302/2008 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hyi ***tu mitä puoli täysiä kauhtuneita ilmapallonriekaleita, patalappuja, miestissejä ja kuihtuneita ketunnokkia. Noilla kuvilla niitä homoja tehdään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1303/2008 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa jota alkaa jo kyllästyttää tää jatkuva narina kaikesta? Ihan kun miehet ei nyt tietäis Miltä tissit näyttää... huoh ja miehille kyllä kelpaa kaikenlainen tissimalli. Naisilla se ongelma tuntuu olevan korvien välissä

Salee kaikki ajattelee yhtä hyväksyvästi rinnat, mutta tässä keskustelussa kärjistellään toisten ajatusmallit. Niin ku näin miesten näkökulmista.

Väkisin vaan yritetään kinastella.

Vierailija
1304/2008 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissien normalisoimisessa on kysymys siitä, että naisten on vaikea hyväksyä ikääntymistään, etenkin kun sen merkit etenevät nopeammin kuin miehillä.

Nuorillakin on monenlaisia rintoja, mutta tosiasia on, että nuorten rinnat ovat pääsääntöisesti kauniita. Ehkä ne ovat evoluutiossa kehittynyt merkki lisääntymiskyvystä.

Minä väitän, että tuon artikkelin tissikuvista et pysty päättelemään tissien omistajien ikiä. Dekolteen ihosta ehkä, mutta et itse rinnasta.

Vierailija
1305/2008 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissien normalisoimisessa on kysymys siitä, että naisten on vaikea hyväksyä ikääntymistään, etenkin kun sen merkit etenevät nopeammin kuin miehillä.

Nuorillakin on monenlaisia rintoja, mutta tosiasia on, että nuorten rinnat ovat pääsääntöisesti kauniita. Ehkä ne ovat evoluutiossa kehittynyt merkki lisääntymiskyvystä.

Ikääntyminen on normaalia.

Rintojen kasvu tai kuukautisten alkaminen ei ole merkki siitä, että on valmis seksiin tai lastentekoon.

Vierailija
1306/2008 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hyi ***tu mitä puoli täysiä kauhtuneita ilmapallonriekaleita, patalappuja, miestissejä ja kuihtuneita ketunnokkia. Noilla kuvilla niitä homoja tehdään.

Taidat olla korvikelapsi :p

Vierailija
1307/2008 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks pakko jos ei taho. Mie en taho.

Vierailija
1308/2008 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä osataan olla rumia toisille. Ei siis ne rinnat vaan osan naisten luonteet.

Vierailija
1309/2008 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä osataan olla rumia toisille. Ei siis ne rinnat vaan osan naisten luonteet.

Miehen ilkeys on kuin miehen paljas ylävartalo: Kukaan ei noteeraa. Mieti hetki sitä.

Vierailija
1310/2008 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma, ruma, ruma...

Koitapas estää minua ja muita sanomasta RUMAA

Vierailija
1311/2008 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma, ruma, ruma...

olet itse ruma. mutta sen jo tiesitkin.

Vierailija
1312/2008 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma, ruma, ruma...

Tuli mieleen tuosta jankkauksestasi, miten istuimme lapsena veljen kanssa rappusilla hokemassa kirosanoja, koska se oli kiellettyä ja siksi jännää. Olimme jotain 3-4-vuotiaita.

Vierailija
1313/2008 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen ilkeys on kuin miehen paljas ylävartalo: Kukaan ei noteeraa. Mieti hetki sitä.

Minä olen tässä keskustelussa vain kertonut omaa ajatusmaailmaani ja en ajattele toisista halveeraavasti, mutta silti minua haukutaan maasta taivaisiin. Mitään pahaa en ole ajatellut kenestäkään, mutta silti toiset kääntää omassa mielessään minua paholaiseksi. Olen vain yrittänyt kertoa miten itse näen laajalla perspektiivillä tämän aiheen. Ja olen myös kertonut miten ajattelen tässä keskustelussa olevia asioita. Mitään en ole sanonut pahalla kellekkään. Enkä ajattele asioita musta valkoisesti vaan moniulotteisesti.

Vierailija
1314/2008 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma, ruma, ruma...

olet itse ruma. mutta sen jo tiesitkin.

Kyllä minä alan provosoitua, kun edes minua ette yritä edes ymmärtävän. ruma, ruma, ruma

Vierailija
1315/2008 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisetkin tietää miltä penis näyttää. Silti sitä paheksutaan jos mies laittaa kuvia omasta elimestään.

Miksi?

Vierailija
1316/2008 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä suosittele yhdenkään miehen avaavan tuota linkkiä. Voi olla ettei hetkeen ota eteen, niin kammottava riipparikokoelma sinne on löydetty että huh huh...

Vierailija
1317/2008 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä suosittele yhdenkään miehen avaavan tuota linkkiä. Voi olla ettei hetkeen ota eteen, niin kammottava riipparikokoelma sinne on löydetty että huh huh...

Toimittajat laitettu hommiin.

Vierailija
1318/2008 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten elimistä pitäisi olla samanlainen kuvagalleria - tosin ketään naistahan se ei edes kiinnostaisi.

Vierailija
1319/2008 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ensimmäisen kuvakollaasin toisessa ruudussa olevat on ihan o.k. Kaikki muut rumia. Minullakin on paremmat. M50

Vierailija
1320/2008 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten elimistä pitäisi olla samanlainen kuvagalleria - tosin ketään naistahan se ei edes kiinnostaisi.

Niinpä, naiset on melko säälittäviä kun eivät ymmärrä mikä on kivaa. Ynisevät kyllä kiimoissaan kun kullilla vetelee edestakaisin vaginassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme