Lapsen isä ottaa päähän.
Rassaa niin h*lvetisti!!!
Eli erottiin miehen kanssa jo raskausaikana ja lapsi nyt vähän yli kk. Mies tuli luokseni pariks viikkoo hoitaan/kattoon vauvaa. Heti alkuun, ku tänne tuli oli kuin kotonaan. Ilman rahaa eli mä olen nyt joutunu kaiken kustantaan. Syö kaikki ruuat ja joi kaikki 12isoo pulloo vichyy, mitkä ostin itelle, että saanjotain muutakin juotavaa ku vesi ku imetän. Ku kysyin vihasesti et onko tuo viimenen pullo, ni tokas vaan että joo,täytyy lisää ostaa. Eli minäostan. Mulla on nyt menny säästöjä sen takii, ku herra päätti tulla lokkeilee. Ja ei siis tajua puhetta. Ei tajua sitä että mulla ei todellakaa oo rahaa senki elättämiseen. Vetoaasiihen että hän joutu toiselta puolelta suomee maksaa junamatkat eestaas. Eli n. 140€. Mies käy töissä ja pistää rahat säästöön. Oikeesti mikä v*ttu on ku ei tajua!!????
Kommentit (24)
Sano miehelle, ettei luoksesi ole asiaa osallistumatta kuluihin. Ostakoot omat ruokansa.
Mies tekee noin samasta syystä kun koirat nuolevat pallejaan, koska voi!
Käyttäytyjä ja käytöksen mahdollistaja.
Voi voi mitä teinimeininkiä. Lasten teon ikärajaksi pitäisi laittaa 28v ja vähintäänkin viiden vuoden parisuhde.
Sit se vetäsee sen "sä muutit pois lapsen kanssa niin kauas"-kortin joka asiaan. Siihen ku sillä ei oo rahaa, siihen jos sanon ettäoon väsyny ja siis ihan kaikkeen. Ku sanoin sille etä mulla ei oo enää enskuulle rahaa kauheesti, niin lupas hiukan avustaa :D ja siis tää tulee menee niin, että se sanoo että ei oo rahaa. AP
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 12:07"]Sit se vetäsee sen "sä muutit pois lapsen kanssa niin kauas"-kortin joka asiaan. Siihen ku sillä ei oo rahaa, siihen jos sanon ettäoon väsyny ja siis ihan kaikkeen. Ku sanoin sille etä mulla ei oo enää enskuulle rahaa kauheesti, niin lupas hiukan avustaa :D ja siis tää tulee menee niin, että se sanoo että ei oo rahaa. AP
[/quote]
Huoh.. kauanko olitte yhdessä ennen kuin aloit odottaa vauvaa?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 12:09"]Ei maksa. Ap
[/quote]
Miksi ei?
Miten olette muuten sopineet lastenvalvojan luona elareista?
Ei vielä olla päästy lastenvalvojalle. Eikä isyyttä tunnustettu.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 12:09"]
Ei maksa. Ap
[/quote]
On töissä, eikä silti maksa(vapaaehtoisesti?)? Ja sinä vielä täysylläpidät kotonasi? Joku tosiaankin nyt nuoleskelee innolla ja nautiskellen pallejaan ;D Ja seksiä sitten tietenkin reissumiehelle?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 12:07"]
Sit se vetäsee sen "sä muutit pois lapsen kanssa niin kauas"-kortin joka asiaan. Siihen ku sillä ei oo rahaa, siihen jos sanon ettäoon väsyny ja siis ihan kaikkeen. Ku sanoin sille etä mulla ei oo enää enskuulle rahaa kauheesti, niin lupas hiukan avustaa :D ja siis tää tulee menee niin, että se sanoo että ei oo rahaa. AP
[/quote]
Miksi sitten muutit niin kauas?! Eikö olisi ollut kaikille helpompaa asua lähekkäin?! Lapsella kun on oikeus molempiin vanhempiin arjessa. Tulee lapsellekin raskasta matkustaa kahden kodin välillä pitkiä matkoja. Noh, mutta saithan sinä haluamasi.
Eihän tämmösille teineille pysty mitään neuvoja antamaan nettiviesteillä. Löröt on jo housussa
......ehkä sit näin. En nyt enempää teille paljastakkaan. ap
Oletteko sopineet lastenvalvojan kanssa tällaisen käytännön vai onko tuo teidän kahden keskinen sopimus että tulee sinne. Jos olette vain kahdestaan sopineet, nakkaa se ulos. Jos et itse pysty ajamaan ulos niin pyydä joku avuksi. Jos olette sopineet huoltajuussopimuksessa tällaisen käytännön kannattaa tehdä uusi sopimus ja vähän tarkempana.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 12:36"]2vuotta oltiin yhdessä. Ei kauaa. Ap.
[/quote]
Jep jep.