Onko teillä suklaata kaapissa? Kauanko on ollut siellä?
Minulla ollut puolitoista levyä yli kuukauden kaapissa, eikä yhtään tee mieli. Edelliset suklaat menivät kaapissa vanhoiksi.
Kommentit (32)
Ei ole. Jos ostan suklaata, niin syön sen heti.
Vuoden 2021 joulusuklaarasia + vuoden 2022 juoulusuklaarasioita viisi ja yhtä monta suklaalevyä.
On, alkuvuonna puoliso toi suklaalevyn kun ei muistanut, että joululoman jälkeen jätin taas kaikki herkut pois.
Ei ole, mieheni yleensä rohmuaa suklaat alta aikayksikön jos kaapissa on suklaata.
On sukulakuja. Rasia on ollut kaapissa n. 3 viikkoa. Muutama vielä jäljellä. Kelpaaks ne?
Ne oli silloin tarjouksessa 2 rasiaa 10 e. Ensimmäinen rasia meni heti.
Tällä hetkellä minulla on niinkin paljon kuin kaksi ja puoli levyä Fazerin Punaista. Reilun viikon sisällä olen ostanut ne. Syön jokainen ilta 2-3 riviä. Suklaan syöminen ei lähde minulla käsistä (vaikka se onkin lempiherkkuni), joten voin ongelmitta pitää sitä paljon kotona.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ei ole, valitettavasti. Nyt kyllä maistuisi. No maistuisi kyllä moni muukin asia kun ei ole ruokaakaan.
Yleensä on aina. Jos ei suklaata niin suklaakeksejä ainakin. Nyt ostettiin 3 tuc-suklaata, riittävät ehkä ylihuomiseen. On myös avattu suklaacookiepaketti ja jääkaapissa suklaamoussea.
Mulla on jäätävä suklaa-addiktio ja puolisokin tykkää.
Taitaa olla vielä parin joulun takaa. Pitäisikin siivota pois.
Käyttäjä44279 kirjoitti:
Vuoden 2021 joulusuklaarasia + vuoden 2022 juoulusuklaarasioita viisi ja yhtä monta suklaalevyä.
Eikö tuossa tilanteessa kannattaisi jo jouluna lahjoittaa saamansa rasia eteenpäin? Ap
Ei ole juuri nyt. Silloin kun on niin ei se siellä kauaa ehdi olla. Poislukien joulun aika.
Eilen ostettiin Marabouta, 3 riviä jäljellä.
Mulla oli kaks vuotta kasa suklaapatukoita kaapissa. Heitin viime viikolla menemään.
Muutama pääsiäismuna löytyy. Tein tietoisen päätöksen olla syömättä niitä.
Viime jouluna hätävaralahjaksi ostettu rasia jota ei sitten tarvittukaan ja jotain jämiä lastenkutsuilta keväältä. Meistä kukaan ei kauheasti välitä suklaasta niin kuluu hitaasti.
On. 15 kuukautta, pitäisi heittää kai pois jo.
On, kaapista löytyy Maraboun Daim-suklaalevy (se pienempi, oliko tasan 100g) ja Fazerin Sininen.
Muuten pari pussia suklaamakeisia. En tiedä, miksi näitä on tullut hamstrattua, Parasta ennen-päivämäärät vaan lähestyy.
On, tarjouksesta ostetaan Fazerin sinistä 5kpl silloin tällöin kun kauppaa ei ole lähistöllä, että koska vaan voisi hakea jos tulee suklaaolo. Taidettiin toukokuussa hakea ja vielä on jäljellä.