Lapsen isä ottaa päähän.
Rassaa niin h*lvetisti!!!
Eli erottiin miehen kanssa jo raskausaikana ja lapsi nyt vähän yli kk. Mies tuli luokseni pariks viikkoo hoitaan/kattoon vauvaa. Heti alkuun, ku tänne tuli oli kuin kotonaan. Ilman rahaa eli mä olen nyt joutunu kaiken kustantaan. Syö kaikki ruuat ja joi kaikki 12isoo pulloo vichyy, mitkä ostin itelle, että saanjotain muutakin juotavaa ku vesi ku imetän. Ku kysyin vihasesti et onko tuo viimenen pullo, ni tokas vaan että joo,täytyy lisää ostaa. Eli minäostan. Mulla on nyt menny säästöjä sen takii, ku herra päätti tulla lokkeilee. Ja ei siis tajua puhetta. Ei tajua sitä että mulla ei todellakaa oo rahaa senki elättämiseen. Vetoaasiihen että hän joutu toiselta puolelta suomee maksaa junamatkat eestaas. Eli n. 140€. Mies käy töissä ja pistää rahat säästöön. Oikeesti mikä v*ttu on ku ei tajua!!????
Kommentit (24)
Jos et aja ulos niin sitten kannattaa olla valittamatta. Toi peli jatkuu sitten hamaan tulevaisuuteen.
Tämä tulee nyt vähän myöhässä, mutta kannattaisi miettiä koska ja kenen kanssa lapsia tekee.
Eikä pahitteeksi olisi pakollinen 5kk työskentely päiväkodissa jossa on alle vuosikkaita hoidettavana.