Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomessa on paljon ihan nättejä naisia, mutta....

Vierailija
23.07.2014 |

Silti jostain syystä ei ikinä näe missään näitä todella kuumia ja seksikkäitä/älyttömän kauniita, joihin ihastuu korvia myöten heti ensi silmäyksellä. Suomessa on tasaista, harmaata, ihan nättiä massaa. Tämän voin sanoa kokeneena ulkomaankävijänä. Ulkomailla kävellessä todella on niin hemmetin kateellinen joillekkin miehille joilla tällaisia on, Suomessa taas ei ikinä itketä ettei ole hottia tyttöystävää, koska suomalaiset naiset on korkeintaan suhteellisen nättiä katsottavaa. En kyllä kehu suomalaisia miehiäkään. Todella harvoin näkee edes ketään ihan komeata.

Maat joissa kauneimmat naiset kokemuksieni mukaan:

1. Ruotsi. Ei epäilystäkään.

2. Norja

3. Kaikki Baltian maat

4. Ukraina

5. Venäjän Federaatio (näin alhaisena listauksesta, koska keskitaso kovin huono. Nämä Venäjän kauniit ovatkin aivan maailmanluokkaa ja jalat lähtee alta.)

6. Espanja (ja voin kertoa että ei ole viiksiä niillä)

7. Brasilia

8. Tanska (ei jostain syystä ole niin hyviä kuin Ruotsissa ja Norjassa)

9. Italia

10. Saksa

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on kyllä rumia. Missit ehkä menettelee mutta noin muuten, hyi.

Vierailija
42/60 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 01:36"]

Todistaa vain sen, että naiset loukkaantuu kun heitä arvostelee kriittisesti. Ette kuulu niihin hotteihin ja tiedätte sen.

[/quote]

niin tiedänkin. Miksi koet omaavasi oikeuden arvostella kriittisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 01:33"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 01:26"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 01:20"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:17"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:00"]

Laittaisitko oman kuvasi palstalle, niin otamme mielellämme kantaa sinun ulkonäköösi.

[/quote]

Miksi täytyy mennä henkilökohtaisuuksiin? Todella lapsellista. Ei tarvitse olla malli, jotta voi kertoa mielipiteensä esim. suomalaisten ulkonäöstä. Eikä tarvitse olla maailman paras kokki arvostellakseen Tomi Björckin toimintaa. Sanoinkin että suomalaiset miehetkään eivät ole komistuksia.

t:ap

[/quote]

eli siis sinun ulkonäön arvostelu menee henkilökohtaisuuksiin ja on lapsellista, mutta naisten ulkonäön mollaaminen ei satuta naisten tunteita eikä ole lapsellista? Ainiin, hups, sähän ootkin mies ja nautit henkistä ja ruumiillista koskemattomuusuojaa yhteuskunnan silmissä, niin egosi, virheittesi ja ulkonäkösi suhteen, ja me toisen luokan kansalaiset, ali-ihmiset, eli naiset (tai tarkennettaisko rumat naiset) suorastaan ansaitaan päivittäin muistutus ihmisarvottomuudestamme, koska satuimme syntymään vääränlaisina. Mä oon hei tosi pahoillani, etten olw tarpeeksi kaunis. Oikeasti. oon pahoillani itseni, mieheni ja lapseni puolesta jotka joutuu mua häpeämään. Jos sua yhtään lohduttaa, niin mua muistutetaan päivittäin mediassa siitä, että olen vääränlainen. Valitettavasti en voi itseäni muuttaa vaikka haluaisin. Mä oon niin väsynyt näihin. Aloittaja sai varmaan mielihyvää aloituksestaan, mut mua alkoi itkettää. Jotenkin en vaan jaksa enää.

[/quote]

Sulta tais mennä pointti ohi. Saan kertoa mielipiteeni suomalaisista naisista, vaikka olisin 410kg mies, jolle tuotaisiin kuorma-autolla pizzaa ja sokerilimua sängylle jatkuvasti. En ole itsekään ulkomaalaisen mallin veroinen.

[/quote]

mikä sun pointti siis oli? Olet oikeassa, niin meni. Miksi? Miksi sulla on oikeus loukata muita, mutta muilla ei ole oikeutta loukata sua?

esti olet itsekin ruma. Haluatko kertoa, miksi odotat muilta sellaista mitä et itsekään voi tarjota? Onko sun oikeutesi, että sun ympärillä pitää olla kauniita naisia? Haluaisin aidosti tietää.

[/quote]

Ai loukkaan sillä muita, että totean ettei Suomessa näe superkuumia paljoa? Saatte loukata mua kuin paljon haluatte, pointti on se, ettei se muuta tilannetta miksikään; sanoinhan että me suomalaiset miehetkin ollaan yleensä rumia. Se, että onko mulla oikeus esittää mielipide muista, ei riipu siitä, että olenko itse hyvännäköinen (olen kyllä useiden naisten sanojen mukaan).

Vierailija
44/60 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 01:42"]

Todistaa vain sen, että naiset loukkaantuu kun heitä arvostelee kriittisesti. Ette kuulu niihin hotteihin ja tiedätte sen.

[/quote]

[/quote]

Minkä takia sinun pitää edes kysyä tuollaista? Pyöriikö maailma sinun navan ympärillä?

Vierailija
45/60 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 01:48"]

[/quote]

[/quote]

Minkä takia sinun pitää edes kysyä tuollaista? Pyöriikö maailma sinun navan ympärillä?

[/quote]

Voisit kysyä täsmälleen samaa itseltäsi. Helppo kysymys, vastaapp nyt.

Vierailija
46/60 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 01:45"]

Laittaisitko oman kuvasi palstalle, niin otamme mielellämme kantaa sinun ulkonäköösi.

[/quote]

Miksi täytyy mennä henkilökohtaisuuksiin? Todella lapsellista. Ei tarvitse olla malli, jotta voi kertoa mielipiteensä esim. suomalaisten ulkonäöstä. Eikä tarvitse olla maailman paras kokki arvostellakseen Tomi Björckin toimintaa. Sanoinkin että suomalaiset miehetkään eivät ole komistuksia.

[/quote]

eli siis sinun ulkonäön arvostelu menee henkilökohtaisuuksiin ja on lapsellista, mutta naisten ulkonäön mollaaminen ei satuta naisten tunteita eikä ole lapsellista? Ainiin, hups, sähän ootkin mies ja nautit henkistä ja ruumiillista koskemattomuusuojaa yhteuskunnan silmissä, niin egosi, virheittesi ja ulkonäkösi suhteen, ja me toisen luokan kansalaiset, ali-ihmiset, eli naiset (tai tarkennettaisko rumat naiset) suorastaan ansaitaan päivittäin muistutus ihmisarvottomuudestamme, koska satuimme syntymään vääränlaisina. Mä oon hei tosi pahoillani, etten olw tarpeeksi kaunis. Oikeasti. oon pahoillani itseni, mieheni ja lapseni puolesta jotka joutuu mua häpeämään. Jos sua yhtään lohduttaa, niin mua muistutetaan päivittäin mediassa siitä, että olen vääränlainen. Valitettavasti en voi itseäni muuttaa vaikka haluaisin. Mä oon niin väsynyt näihin. Aloittaja sai varmaan mielihyvää aloituksestaan, mut mua alkoi itkettää. Jotenkin en vaan jaksa enää.

[/quote]

Sulta tais mennä pointti ohi. Saan kertoa mielipiteeni suomalaisista naisista, vaikka olisin 410kg mies, jolle tuotaisiin kuorma-autolla pizzaa ja sokerilimua sängylle jatkuvasti. En ole itsekään ulkomaalaisen mallin veroinen.

[/quote]

mikä sun pointti siis oli? Olet oikeassa, niin meni. Miksi? Miksi sulla on oikeus loukata muita, mutta muilla ei ole oikeutta loukata sua?

esti olet itsekin ruma. Haluatko kertoa, miksi odotat muilta sellaista mitä et itsekään voi tarjota? Onko sun oikeutesi, että sun ympärillä pitää olla kauniita naisia? Haluaisin aidosti tietää.

[/quote]

Ai loukkaan sillä muita, että totean ettei Suomessa näe superkuumia paljoa? Saatte loukata mua kuin paljon haluatte, pointti on se, ettei se muuta tilannetta miksikään; sanoinhan että me suomalaiset miehetkin ollaan yleensä rumia. Se, että onko mulla oikeus esittää mielipide muista, ei riipu siitä, että olenko itse hyvännäköinen (olen kyllä useiden naisten sanojen mukaan).

[/quote]

Mistä se sitten riippuu?

Vierailija
47/60 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä tyytyväinen Suomen kattaukseen!

Vierailija
48/60 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:38"]

Öö, eihän noissa vastauksissa ollut juuri yhtään vihaista! Olisiko ap.lle kelvannut vain vastaukset, joissa kieriskellään tuhkassa, että "kyllä ollaan rumia, varsinkin minä, myönnetään"?

Itse asiaan, ainakin joku vuosikymmen sitten suomalaisilla naisilla oli blondikaunottarien maine maailmalla, ehkä Armi Kuuselan takia tai sitten ruotsalaisten peesissä, mutta kuitenkin. Joko ollaan taannuttu tässä välissä tai sitten kauneus tosiaan on katsojan silmässä.

[/quote]

Taannuttu = lihottu. Turha tätä faktaa on hyssytellä; suomalaiset - etenkin nuoret - ovat lihavampia, kuin ennen. Monet suomalaiset ovat myös täysin hukassa itselleen sopivan tyylin ja pukeutumisen kanssa. Tämä näkyy myös katukuvassa niin Suomessa kuin suomalaisten suosimissa turistikohteissa. Ei väliä, oletko Helsingissä, Tukholmassa vai Bangkokissa, jos näet ylipainoisen naisen pukeutuneena vääränkokoisiin (mustiin) vaatteisiin ja leggingseihin, jolla on räväkkä kampaus / ylipainoisen miehen, jonka kaljamahaa verhoaa (musta) vääränkokoinen t-paita, lököttävät housut ja pöhöttyneet kasvot, tämä henkilö lähes takuuvarmasti puhuu suomea.

En väitä, etteikö iso osa suomalaisista olisi tyylikkäitä ja sopusuhtaisia. Mutta väitän, että stereotypia "läskistä wt-mammasta tunikassa, leggingseissä ja crocseissa kananpersetukalla" ei ole tuulestatemmattu fiktiohahmo. Ja ne stereotypiat ovat juuri niitä, joiden pohjalta tehdään näitä yleistyksiä ja saadaan tutkimustuloksia "Suomalaiset ovat Pohjoismaiden ruminta kansaa".

Vierailija
49/60 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 01:54"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mene pois täältä ketjua pilaamasta. Viestelläsi ei ollut muille mitään annettavaa.

Vierailija
50/60 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:08"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mene pois täältä ketjua pilaamasta. Viestelläsi ei ollut muille mitään annettavaa.

[/quote]

Taisi olla aika hankala kysymys, kun et vain kykene vastaamaan ja alkaa hieman suututtaa. Arvostelet naisia kriittisesti. Miksi koet, että olet oikeutettu arvostelemaan naisia kriittisesti? Arvostelet naisia kriittisesti, eli negatiiviseen sävyyn, ja kerrlt sen heille. Miksi? Helppo kysymys. Mitä saat tästä toiminnasta? Mun viestit antaa enemmän kuin omasi, ihan jo sillä tasolla kummalla on pysynyt asiallisina.

Vierailija
51/60 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote] 

Naurettava marttyyrimainen vuodatus. Toki pidetään teitä ali-ihmisinä jos joku toi esille spontaanisti havaintonsa siitä, että suomalaiset naiset ovat usein ihan nättejä, mutteivät megaseksikkäitä. Ei tuon takia kannata hirttää itseä.

Vierailija
52/60 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitse nyt muutama megasexy julkkis, niin tiedetään mistä puhutaan. Kai sä nyt jonkun osaat nimetä?

Vierailija
53/60 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:25"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:08"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Taisi olla aika hankala kysymys, kun et vain kykene vastaamaan ja alkaa hieman suututtaa. Arvostelet naisia kriittisesti. Miksi koet, että olet oikeutettu arvostelemaan naisia kriittisesti? Arvostelet naisia kriittisesti, eli negatiiviseen sävyyn, ja kerrlt sen heille. Miksi? Helppo kysymys. Mitä saat tästä toiminnasta? Mun viestit antaa enemmän kuin omasi, ihan jo sillä tasolla kummalla on pysynyt asiallisina.

[/quote]

Sinun jankkaus ei auta yhtään ketään. Kyse oli henkilön omasta mielipiteestä, josta nähtävästi loukkaannuit. Nyt kysyt minulta miksi minä arvostelen muita. En ole ap. Lue ensimmäinen kirjoitukseni, saat sieltä vastauksen. Tyypillinen nainen, ottaa itseensä ja yrittää saada viimeisen sanan sanottua. En vaivaudu enää vastaamaan, voit jättää kirjoittamatta.

Vierailija
54/60 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:09"]

Ihan samat tuntemukset naisena ulkomailla reissatessa... Viimeksi Italiassa ei voinut kuin häkeltyä siitä, miten komeita miehet ovat. Enkä yhtään ihmettele, että naiset laittautuvat heidän vuokseen, koska he osaavat flirttailla, ovat kohteliaita ja arvostavat naisia toisin kuin ap:n kaltaiset kusipäät... :D

[/quote]

Missä kohtaa ilmoitin, etten osaa flirttailla, etten arvosta naisia, tai etten ole kohtelias? Ei tarvitse lyödä överiksi aina.

ap

Vierailija
55/60 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on käytännöllisiä. Ei kauheesti laittauduta, miksi vaivautua? Eksoottinen ulkönäkö kiinnostaa aina. Kaikkiin "jalat alta" naisiinkin on joku joskus kyllästynyt.

Vierailija
56/60 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko ihan kysyä että onko sillä jotain vittuakin väliä? En syntynyt tupla x kromosomieni kanssa tähän maailmaan jotta joka vitun ikinen ihminen (useimmiten mies) voisi arvostella ihmisyyttäni ulkonäköni perusteella. Johan sitä on mulle peruskoulusta asti muistuteltu että olen rumempi kuin valtaosa näistä luu lihas nahkasäkeistä jotka edustavat käveleviä ihmisapinoita. Pitäisiköhän ajaa ruohonleikkurilla naaman yli? En menettäisi yhtään mitään ja voisin viimeinkin kaikille toljottajille sanoa että olin onnettomuudessa, tämä ei johdukaan suomalaisesta rumuuden geenistäni. Ja kaikkihan me rupsahdetaan kuitenkin, kyllä ne tissit rupee roikkumaan kuumimmillaki kissoilla ja pallit kurvahtaa kolleilla. Siinä vaiheessa elämää alkaa vaan miettimään että mikä oli oikeasti tärkeetä. Jakaa elämä jonkun kanssa jota rakastaa, oikean kumppanin, vai sitten sellasen kuvankauniin quumixen jostain etelän maasta koska on itse niin säälittävä ettei omaansa edes viittinyt etsiä läheltään? Ja en sano etteivät quumixet voi olla hyviä ja mahtavia ihmisiä, sanonpahan vaan että on kaikissa päissä jotain vikaa jos yksi suhteen arvostelukriteereistä on se miltä osapuolet näyttävät. Koettakee nyt hyvät ihmiset kasvaa ihmisinä, johan tässä on mennyt toivo homo sapiensin mahdollisuuksista useampaan otteeseen. Kävelee vaan kesäkaupungin läpi selluliitit näkyvissä ja kesäkansa keskittyy taas vittu olennaiseen...

Vierailija
57/60 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei oo koskaan ollut rakastunut, I feel bad for you son.

Vierailija
58/60 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jep on! muutan tästä Kaliforniaan Playboy-kartanoon!

Vierailija
59/60 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:58"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:09"]

Ihan samat tuntemukset naisena ulkomailla reissatessa... Viimeksi Italiassa ei voinut kuin häkeltyä siitä, miten komeita miehet ovat. Enkä yhtään ihmettele, että naiset laittautuvat heidän vuokseen, koska he osaavat flirttailla, ovat kohteliaita ja arvostavat naisia toisin kuin ap:n kaltaiset kusipäät... :D

[/quote]

Missä kohtaa ilmoitin, etten osaa flirttailla, etten arvosta naisia, tai etten ole kohtelias? Ei tarvitse lyödä överiksi aina.

ap

[/quote]

Jaahas, no sinulle ei varmaankaan sitten kelpaisi edes sellaiset suominaiset kuin Sabina Särkkä tai Viivi Pumpanen? ovatko hekin sinun mielestäsi rumia suomiakkoja?

Vierailija
60/60 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäksi ap:n haukkumiseksi menee tämä taas :D