Suomessa on paljon ihan nättejä naisia, mutta....
Silti jostain syystä ei ikinä näe missään näitä todella kuumia ja seksikkäitä/älyttömän kauniita, joihin ihastuu korvia myöten heti ensi silmäyksellä. Suomessa on tasaista, harmaata, ihan nättiä massaa. Tämän voin sanoa kokeneena ulkomaankävijänä. Ulkomailla kävellessä todella on niin hemmetin kateellinen joillekkin miehille joilla tällaisia on, Suomessa taas ei ikinä itketä ettei ole hottia tyttöystävää, koska suomalaiset naiset on korkeintaan suhteellisen nättiä katsottavaa. En kyllä kehu suomalaisia miehiäkään. Todella harvoin näkee edes ketään ihan komeata.
Maat joissa kauneimmat naiset kokemuksieni mukaan:
1. Ruotsi. Ei epäilystäkään.
2. Norja
3. Kaikki Baltian maat
4. Ukraina
5. Venäjän Federaatio (näin alhaisena listauksesta, koska keskitaso kovin huono. Nämä Venäjän kauniit ovatkin aivan maailmanluokkaa ja jalat lähtee alta.)
6. Espanja (ja voin kertoa että ei ole viiksiä niillä)
7. Brasilia
8. Tanska (ei jostain syystä ole niin hyviä kuin Ruotsissa ja Norjassa)
9. Italia
10. Saksa
Kommentit (60)
Laita kuva tyypillisestä"jalat alta" naisesta. Kiinnostaa.
Listalta puuttuu ainakin Turkki. Siellä on tosi kuumia kaunottaria.
Niin, mikä voisikaan olla parisuhteessa tärkeämpää kuin naisen ulkonäkö.
Laittaisitko oman kuvasi palstalle, niin otamme mielellämme kantaa sinun ulkonäköösi.
Olen samaa mieltä. Toisaalta vielä lisäisin, että sinä olet suomalainen, siksi täkäläiset kaunottaretkin näyttävät tavanomaisilta. Nimittäin olen usealta ulkomailselta mieheltä kuullut hehkutusta, kuinka Suomalaiset naiset ovat niiiin upeita.
Olen itse nainen, mutta kyllä samaa mieltä. Omasta mielestäni Norjassa ja Portugalissa, osin Ranskassa ja Benelux-maissakin, on suurempi prosenttiosuus tyrmäävän näköisiä naisia. Miehistä komeita löytyy mielestäni helpoiten niin ikään Norjasta, Benelux-maista ja lisäksi Saksasta.
Nämä ovat tosin makukysymyksiä loppupeleissä.
Taidat olla itse jumalten lahja naiselle.
Tosiaan olis kiva nähdä se jalat alta nainen :D Musta kyllä tuntuu, että se kotimaa ei nimenomaan siksi tunnu miltään, koska on nähnyt kaikki. Ihan samoin ajattelevat vaikka ne espanjalaiset miehet. Vaaleatukkainen väritön nainen on upea ihmeellinen ilmestys siellä.
Kuinkas monta valionaista olet valloittanut ilman lompakkoa tai luuloa sen paksuudesta.
Niinpä se on, että kaikki eksoottinen kiinnostaa. Se on ihan luonnollista, luonnon tapa parantaa lapsien geeniperimää. Asun ulkomailla ja täällä taas pohjoismaiset on kuuminta hottia, niin kauneudensa puolesta kuin luonteen, paikalliset naiset on miesten mielestä ylimielisiä prinsessoja kun taas suomalaiset avoimia ja ystävällisiä. Suomalaismiehet taas tulee tänne kuolaamaan naisia. Win-win tilanne :)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:57"]Listalta puuttuu ainakin Turkki. Siellä on tosi kuumia kaunottaria.
[/quote]
Minusta turkkilaisnaiset ovat rehellisesti sanottuna maailman rumimpia. Ja jos tämä nyt kuulostaa katkeralta nillitykseltä niin sovitaan sitten että toiseksi rumimpia suomalaisten jälkeen.
Osui aika moneen täällä :D Näin varmaan jo 10v sitten kauniin naisen helsingissä. Oli pakko pysähtyä ja tuijottaa perään. Ei sellaisia tule usein vastaan. Se on painunut minun mieleen.
Ottaako suomalaisia naisia näin koville?
Voi harmi. Et oo tavannut mua.