Lue keskustelun säännöt.
Miksi kesäisin niin kauheasti vaahdotaan ihmisten vaatteista, mutta
23.07.2014 |
talvisin kukaan ei hiisku yhtään mitään ihmisten virttyneistä toppatakeista ja kengistä? Ärsyttää, kun kesä tulee, niin alkaa se joka vuotinen vaatteiden arvostelu.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei ne topparytkyt näy kun talvella on niin pimeää.