Miten työtön voi työllistää itsensä?
Kun noita työpaikkoja ei näytä olevan riittävästi kaikille, niin miten voisi luoda työpaikan itselleen?
Kommentit (22)
Koukuttamalla ihminen. Aivopesemällä. Himot ja halut hyötykäyttöön.
Minä perustin ruumiini aukkojen lyhytaikaisen vuokraamon.
Tienaan 4000-6000€ verottomasti.
M42
Vierailija kirjoitti:
Minä perustin ruumiini aukkojen lyhytaikaisen vuokraamon.
Tienaan 4000-6000€ verottomasti.
M42
Niin minäkin ja samat tulot
Vaatauksista päätellen kukaan ei oikeasti tiedä.
Samalla tavalla kuin ne, jotka nykyisin ovat yrittäjiä.
Marjanpoimijoita etsitään ulkomailta. Miksi sinä et menisi marjatilalle töihin sesonkiajaksi?
Vierailija kirjoitti:
Marjanpoimijoita etsitään ulkomailta. Miksi sinä et menisi marjatilalle töihin sesonkiajaksi?
Sinäkö maksat siitä palkan?
Nyt on nuo lupiinit ja kurttturuusut, sekä jättipalsamit
Kesällä sitten mustikat ja vadelmat
Syksyllä sitten puolukat ja sienet
Talvella voit hakea pudottamaan lumia katoilta ja myydä käsilumityötä
Kevät on ehkä vaikeampi keksiä työllistävää, joten pidä vaikka silloin loma ja sitten taas lupiinit ja kurtturuusut jne.
Jankuti jankuti jankuti....Jankuti jankuti jankuti....Jankuti jankuti jankuti....Jankuti jankuti jankuti....Jankuti jankuti jankuti....Jankuti jankuti jankuti....Jankuti jankuti jankuti....Jankuti jankuti jankuti....Jankuti jankuti jankuti....Jankuti jankuti jankuti....Jankuti jankuti jankuti....Jankuti jankuti jankuti....Jankuti jankuti jankuti....Jankuti jankuti jankuti....Jankuti jankuti jankuti....Jankuti jankuti jankuti....Jankuti jankuti jankuti....Jankuti jankuti jankuti....Jankuti jankuti jankuti....Jankuti jankuti jankuti....Jankuti jankuti jankuti....Jankuti jankuti jankuti....Jankuti jankuti jankuti....Jankuti jankuti jankuti....Jankuti jankuti jankuti....Jankuti jankuti jankuti....Jankuti jankuti jankuti....Jankuti jankuti jankuti....
Vierailija kirjoitti:
Kevät on ehkä vaikeampi keksiä työllistävää, joten pidä vaikka silloin loma ja sitten taas lupiinit ja kurtturuusut jne.
Kerätköön ne kuka haluaa puskissa ja metsässä pyöriä, minulle sitä lystiä jo monia kymmeniä vuosia riittänyt, ei kiinnosta, eikä selkä kestä, sekä en sitä riskiä ota kun olen allerginen ampiaisten ja mehiläisten pistoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerätköön ne kuka haluaa puskissa ja metsässä pyöriä, minulle sitä lystiä jo monia kymmeniä vuosia riittänyt, ei kiinnosta, eikä selkä kestä, sekä en sitä riskiä ota kun olen allerginen ampiaisten ja mehiläisten pistoille.
Miksi et vain sano olevasi liian laiska.
Miksi pitäisi työllistyä?
Tämä nyt on ihan ensimmäinen kysymys. Yhtä hyvin voitaisiin miettiä pärjäämisen edellytyksiä. Arvokkaita marjoja ei tietenkään ole järkevää poimia riistopalkalla, vaan ne on järkevää poimia itselle syötäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Työkykyä on 50 % jäljellä. Työvuosia on 32 vuotta. Ja se on vain kesätyö.
Seurakuntien hautojenhoitopalvelut ovat kuulemma kalliita. Työtön voisi perustaa yrityksen joka kitkee rikkaruohot haudalta, istuttaa kukkkia tms. mitä omaiset vain tilaavat. Kaukana asuville omaisille voisi lähettää valokuvan todisteeksi tehdystä työstä.
Jokainen jolla hiemankaan pyörähtää päässä poimii marjat itselleen. Täytyy olla todella hidas, jos edes miettii muille poimimista.
Muille poimiminen kannattaa ainoastaan, jos itse myy poimimansa marjat.
Rappiostriimaajana kuten Pottukoira ja Iippadaa.