Naurettavia noi naisten mekkouimapuvut!
Niitä ei käytä kuin läskit selluliittiset. Eikä ne peitä tarpeeksi kumminkaan. Varsinkin joittenkin 120 päälle kiloisten päällä aivan naurettavia.
Kommentit (81)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 22:59"]
Mun mekkouikkarissa ei ole rintaosaa vaan pienet lätkät. Ja helma on pitkähkö joten se näyttää päällä kesämekolle.
[/quote]
:D
Ei mun tarvitse laihduttaa siksi että te tykkäisitte mun ulkonäöstäni. Saan mennä selluliitteineni ja venyneinen mahoineni uimaan hamebikineissäni vaikka te kuinka toivoisitte että olisin kauniimpi. Itse tiedän kun olen nähnyt, että vaikka se hame ei minusta 50-kiloista tee niin näytän silti paremmalta kuin narubiksuissa, mutta teidän pointtihan varmaan onkin että on epäreilua etteivät kaikki joudu käyttämään mahdollisimman paljastavia uikkareita niin että teidän ylemmyytenne olisi maksimaalisen selvää toisten groteskiuden välillä.
Minulla on valta harmittaa teitä pikkusieluja peittämällä osan selluliitistäni.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 18:45"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 18:43"]
Ihan kivoja joo, mutta en tajua, miksi niillä saa uida uimahallissa?
[/quote]
No miksi ihmeessä ei saisi?
[/quote]
Joillain paikkakunnilla luullaan että naiset käyttävät kyseisiä uimapukuja yleisvaatteina kaupungilla jne tyyliin miesten uimashortsit. Halliin ei haluta hiekkaa eikä likaa.
En ole tosin vielä kertaakaan kohdannut mekkouimapukusillaan kulkevaa naista muualla kuin rannalla tai uimahallissa. Siitä näkee kauas että se on uimapuku eikä minimekko.
Olen 20v, kaunis, timmi kroppa 170/50 ja käytän uimamekkoa, koska en halua käyttää näitä nykyajan pikkubikinejä. Näin yksinkertaista se on. Jotkut haluaa bikinit, jotka on mahd.paljastavat, mutta minä en nautissi olostani missään muussa uima-asussa.
Kaikki mitä ylipainoset ihmiset yrittävät ikinä elämässään tehdä on naurettavaa jos katsoo muita ihmisiä pers-silmänsä läpi niin kuin esimerkiksi sinä.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 18:37"]
Niitä ei käytä kuin läskit selluliittiset. Eikä ne peitä tarpeeksi kumminkaan. Varsinkin joittenkin 120 päälle kiloisten päällä aivan naurettavia.
[/quote]
Minä melkein 120 kiloisena meinasin vielä tälle kesää ostaa tuollaisen mekkouimapuvun. Mutta koska en toki halua olla naurettavan näköinen, päädyinkin, ihan vain sinun iloksesi, pikkuruisiin narubikineihin. Millä rannalla sinä käyt, jotta osaan tulla pikkupikkubikineissäni samalle rannalle selluliitteineni sinua ilahduttamaan?
Täällä yksi läski ja selluliittinen joka käyttää niitä. :D
ap siis haluaa nähdä ne 120-kiloiset narubiksuissa. no mikäs siinä.
ap:na mä olisin iloinen, että ne ällöttävät läskit pukeutuu peittävämmin..
Mulla on mekkouikkari, mutta ei se kyllä peitä reisiä esim. Onkos jollain joku pidempi malli vielä, mistähän niitä saisi
Ai? Musta ne on sillai marilynmonroemaisella tavalla seksikkäitä.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 18:56"]Kyllä miesten uima-asut saa olla bokserimallisia uimahallissa, mutta ei liehulahkeellisia. Sellaisissa olis voinut kulkea muuallakin ja se olis epähygieenistä. Mutta ei naiset helmallisessa uikkareissa nyt mihinkään kauppaan mene, eihän? :D
[/quote]
olen käynyt
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 09:30"]
Mulla on mekkouikkari, mutta ei se kyllä peitä reisiä esim. Onkos jollain joku pidempi malli vielä, mistähän niitä saisi
[/quote]
Ovatko nämä "minäpä en esittele itseäni" jotain kiihkouskovaisia kun pitää niin paheksua auringonottajia? Sillä sen vuoksi biksut on pienet, jotta saa aurinkoa. Ja aivan sama mitä uikkareita henkilö x käyttää kiloista viis.
Voi mikä pikkusieluinen, itsekeskeinen ku..pää
Olen 168/50 kaunisvartaloinen pitkäjalkainen parikymppinen nainen. Minä käytän uimamekkoa, koska julkisella paikalla paljastelu on mielestäni pervoa. Miksi alusvaatteissa ei ole sopivaa olla, mutta paljon paljastavimmissa bikineissä on? Tehköön muut sitä, jos haluavat. Itselläni tulee ahdistunut olo, jos näkyy liikaa pintaa. Minä menen uimarannalle uimaan, en stressaamaan, pysyykö bikinit varmasti kohdillaan. Tilasin uimamekon Kiinasta, koska niitä ei myydä Suomessa hoikille naisille.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 10:17"]
Mekkouikkarit tuo altaaseen enemmän likaa kuin tavalliset. Useimmiten niitä näkyy isokokoisten naisten päällä, mikä antaa hieman häpeilevän kuvan kantajastaan. T. Uinninvalvoja
[/quote]
Mitä likaa niissä tulee, kun ensin käy suihkussa ja sitten vetää puhtaan uikkarin päälle? Mun käsittääkseni noita bermudashortseja mitkä miehillä on kielletty, ei saa käyttää siksi, että ne on puuvillaa, mikä ei ole niin hygieeninen materiaali, vaan se pysyy pitkään märkänä ja siinä muhii helposti pöpöt. Mekkouimapuvut on uimapukukangasta, eikä missään ole määritelty paljonko uikkarikangasta saa enimmillään käyttää tullessaan uimaan. Onhan sitä isoissa uimapuvuissa joka tapauksessa enemmän kuin narubikineissä, eikä noissa mekkouikkareissa mitenkään radikaalisti enempää mitä tavallisissa kokouikkareissa.
Ja kyllä, kokouikkarit tai mekkouikkarit tai muu peittävämpi uima-asu sopii mielestäni paremmin silloin kun henkilön keskivartalo ei ole ihan kuosissa. Bikineitä en ymmärrä uimahallissa muutenkaan, koska ne ovat epäkäytännölliset uidessa eikä siellä paista aurinko niin että saisi rusketusta.
Mun mekkouikkarissa ei ole rintaosaa vaan pienet lätkät. Ja helma on pitkähkö joten se näyttää päällä kesämekolle.