Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavia noi naisten mekkouimapuvut!

Vierailija
23.07.2014 |

Niitä ei käytä kuin läskit selluliittiset. Eikä ne peitä tarpeeksi kumminkaan. Varsinkin joittenkin 120 päälle kiloisten päällä aivan naurettavia.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seurasin Oulun Tuiranrannalla punaiseen mekkoon pukeutunutta uimaria.

Seurasin myös kahta nirunaru tyttöä .

Hitto mitä arvosteluA toisen läskeistä! Siinä hihittelivät ja vetivät olemattomia vatsojaan sisään. Naama oli välillä niin norsunv..t..lla ja näpräsivät kännykään ihkudaa huudahduksin. Ja palaten naamassaan kaikki muut hausee p...lle ilmeeseen.

Mietin, että kummallakin näistä oli omat ongelmansa mutta tämä nirunaru kaksikko oli kyllä elämässään tyhjänpääl.

Punamekkoinen neito hehkui ja pursuili iloa todellakin. Hän leikki lastensa kanssa vedessä ja todellakin oli sillä hetkellä onnellinen.

NiruNarut arvostelivat toki minunkin makkarani ja jopa sektioarpi oli niiin hyyyiii.

Kummankahan ystävä kehtaisit tunnustaa olevasi?

Vierailija
22/81 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 18:56"]Kyllä miesten uima-asut saa olla bokserimallisia uimahallissa, mutta ei liehulahkeellisia. Sellaisissa olis voinut kulkea muuallakin ja se olis epähygieenistä. Mutta ei naiset helmallisessa uikkareissa nyt mihinkään kauppaan mene, eihän? :D

[/quote]

Siis miksei menisi? Päälle vain joku saronki ja shoppailemaan. On tätä nähty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekkouimapuvussa EI kukaan tolkullinen ihminen kulje muualla kuin uimassa, eihän se helma yleensä peitä edes uima-asun alaosaa kokonaan. Näyttäisi jossain kaupungilla samalta kuin olisit lähtenyt ilman alaosaa liikenteeseen, jos yrittäisit uikkarimekolla korvata hameen.

Vierailija
24/81 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäpä olen 110kg ja uimarannalla ihan normiuikkarissa. Vieläpä valkoinen, ei millään ruskettuva iho ja Joo, on selluliittiä. Ei ole lasten katseltavaa, mutta saan kai silti käydä uimarannalla. Miellyttää varmaan sun silmää enempi??? Mut en välitä, ihan sama, sen verran on itsetunto kohillaan.

Vierailija
25/81 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos siihen päälle vetää jonkun sarongin niin silloinhan ongelma siitä että joku käyttää uikkaria vaatteenaan ei koske erityisesti mekkouikkaria vaan ihan mitä vaan uimapukua. Harmi, jos niin tyhmästi joku käyttäytyy mutta ei taida liittyä erityisesti just tähän aiheeseen

Vierailija
26/81 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mainitsikin jo miesten uimashortsit. Olen usein ihmetellyt, miksei naisille markkinoida samanlaisia. Siis sellaista pitempilahkeista mallia. Mikään ei tietenkään estä niitä käyttämästäkään, mutta enpä ole koskaan naisen päällä uimashortseja nähnyt. Toisaalta miehillä harvemmin näkee pikku pikku bikineitä, eli sellaista niukkaa uimahousua. Ja samaa mieltä olen uimahameesta, erityisesti sairaalloisen ylipainoisella kyseinen roiskeläppä on vain surkea yritys peittää kilojaan.

Vierailija
27/81 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:03"]No jos siihen päälle vetää jonkun sarongin niin silloinhan ongelma siitä että joku käyttää uikkaria vaatteenaan ei koske erityisesti mekkouikkaria vaan ihan mitä vaan uimapukua. Harmi, jos niin tyhmästi joku käyttäytyy mutta ei taida liittyä erityisesti just tähän aiheeseen

[/quote]

No sittenhän pitäisi päästä uimasortseissakin halliin.

Vierailija
28/81 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle nyt ihan selvinnyt, että miksi ne ovat naurettavia? Voisko joku kertoa?

Vierailija
29/81 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä todennut, että olipa keskustelun aihe mikä hyvänsä, päästään kyllä viimeistään toisella sivulla siihen "varsinaiseen" asiaan: suomalainen läski sotanorsu. Yleensä siis nainen, suomalaiset miehethän ovat priimaluokkaa jotka vain kärsivät näköhaitoista. 

Että on se hienoa, kun teillä riittää puheenaihetta tästä aiheesta. Kiittäisin kuitenkin, jos laittaisitte ketjun aiheeksi jo alun alkaenkin "suomalainen läski sotanorsu/jokinorsu/siiderivalas/selluliittiperse/jne", niin voi rauhassa ne keskustelut sivuuttaa. 

... Vai jäisikö tänne silloin enää keskustelun keskustelua? 

Vierailija
30/81 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20-vuotiaa nainen, pituutta 168 cm ja painoa n. 50 kiloa. En häpeä vartaloani. En vain halua, että sitä tuijotellaan. Jouduin tilaamaan mekkouimapukuni Kiinasta, koska niitä ei myydä Suomessa kokoani. Ihan tarpeeksi peittää. Haista sinä ap vauvan ripuli!

Vierailija
31/81 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:18"]

Ei mulle nyt ihan selvinnyt, että miksi ne ovat naurettavia? Voisko joku kertoa?

[/quote]

Kai se pointti oli alun alkaenkin että säälittävää kun läskit sitä ja läskit tätä. Se uimapukupointti on vain bonusta. 

Terv. kyllästynyt

Vierailija
32/81 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on todellakin hienoja, en omista itse sellaista mutta mielestäni on mahtavaa että on olemassa uimavaate juurkin 120kiloisille vaikka, tai muuten siveellisille jotka ei tahdo näyttää paljon pintaa, epävarmoille tai sellaisille joiden mielesrä kyseinen uimaasu vaan on hieno! Mikähän sinun ongelmasi on?? Ei sinun tarvitse pitää niitä naisia jotka sitä käyttää viehättävänä mutta anna heidän herranjestas käyttää uimamekkoa rauhassa valittamatta !

Vierailija
33/81 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:13"]

Joku mainitsikin jo miesten uimashortsit. Olen usein ihmetellyt, miksei naisille markkinoida samanlaisia. Siis sellaista pitempilahkeista mallia. Mikään ei tietenkään estä niitä käyttämästäkään, mutta enpä ole koskaan naisen päällä uimashortseja nähnyt. Toisaalta miehillä harvemmin näkee pikku pikku bikineitä, eli sellaista niukkaa uimahousua. Ja samaa mieltä olen uimahameesta, erityisesti sairaalloisen ylipainoisella kyseinen roiskeläppä on vain surkea yritys peittää kilojaan.

[/quote]

Naisillekin on umashortseja. Ostin itse urheiluliikkeestä sellaiset tänä kesänä, ovat tosin lyhyemmät kuin miesten malli :)

Vierailija
34/81 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa mekkouikkareissa on monissa hyvä yläosa. Esim. kaarituet. Siksi ne on hyviä.

Vierailija
35/81 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mekkouikkari. Mä olen käynyt lihavuusleikkauksessa ja iho mahassa ja reisissä roikkuu niin, että lapset ja herkkänahkaiset mammat saattaisit kuolla inhoituksesta ilman sitä. Että siksi, vain siksi.

Vierailija
36/81 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän omaani joskus kaupassakin jos olen uimaan menossa. Mutta mulla on sellainen alaosasta melko pitkä malli. Ostin raskausajan uikkariksi ja se on nyt imettäessä ainoa uikkari mihin mun tissit mahtuu. Kaarituellisista bikineistä pullahtaa pallukat ulos. En jaksa yhden kesän takia ostaa uutta uikkaria kun se ei vuodenpäästä sovi.

Vierailija
37/81 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekkouikkareissa on tosiaan tuettu rintaosa, joka on minulle ihan ehdoton. Ei pelkästään sen vuoksi, että on kiva että on jotain tukea myös uidessa, vaan sen vuoksi, että tavallisessa uikkarissa saan helposti rintatulehduksen, kun seison märässä uikkarissa lapsia vahtimassa ja rannalla tuulee. 

Minusta on mukavaa, että saa käyttää just sellaisia uikkareita mistä itse tykkää. Olen tosi iloinen että ap:tä vituttaa katsoa mekkouikkareita, ja voisin käyttää sitä jo ihan senkin vuoksi. :)

Vierailija
38/81 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:13"]

[/quote]

Niinpä, osaako kukaan kertoa, miksei niitä uimashortseja ole naisille. Ainoastaan hyvin lyhytlahkeisena sekä bikineissä että uimapuvuissa. Ja miksi miesten shortsit ovat tosiaan niin isoja, onko niiden tarkoitus piilottaa jotakin ;D

Vierailija
39/81 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 120 kiloinen takuulla näyttää naurettavalta mekkouimapuvussa. Eri juttu jos hame ulottuu nilkkoihin asti tai sitten on sama pukeutua sievään siniseen burkhaan. No joo, ehkä kannattaisi muuttaa ruokailutottumuksiaan ja treenata paljon. Ei se sen vaikeampaa ole.

Vierailija
40/81 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän mekkouimapukua, ja mun mitat on 160/55, siis ihan normaalipainoinen olen. En siltikään halua tuolla rannalla esitellä itseäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme