Naurettavia noi naisten mekkouimapuvut!
Niitä ei käytä kuin läskit selluliittiset. Eikä ne peitä tarpeeksi kumminkaan. Varsinkin joittenkin 120 päälle kiloisten päällä aivan naurettavia.
Kommentit (81)
Saako lihavat käyttää mitään uikkareita? Saako lihavat uida? Saako lihavat olla olemassa?
Ap:llä on läskifetissi ja häntä harmittaa kun isot naiset eivät paljastele itseään.
Nyt pitää vain koettaa kestää niitä mekkouimapukuja. Voi yrittää esimerkiksi katsoa muualle, jos toisten pukeutuminen ei miellytä.
Tosin naama mutrulla toljottavista paheksujista saa yleensä paljon hupia, kun niille nauraa iloisesti, ne harmistuvat vielä enemmän. Halpaa hupia. :)
Mekkouikkarit tuo altaaseen enemmän likaa kuin tavalliset. Useimmiten niitä näkyy isokokoisten naisten päällä, mikä antaa hieman häpeilevän kuvan kantajastaan. T. Uinninvalvoja
Hauskan viestiketjun löysin. Olen itse kokoa 32/34 ja käytän mekkouimapukua, haasteena vaan on, että noin pienissä kokoissa niitä on vaikea löytää. En ole ikinä ollut kiinnostunut hyppimään pikku-bikineissä, vaikka harrastan ja vartalossani ei sinänsä "vikaa" ole. En vain tunne itseäni kotoisaksi bikineissä.
Tämä ketju herätti minussa halun ostaa mekkouikkarit ihan vain huvikseni : D.
Myydäänkö niitä ihan tavallisissa kaupoissa?
Vierailija kirjoitti:
Antaa kaikkien kukkien kukkia. Hyvä että vaihtoehtoja löytyy. Oli se sitten nirunarubikinit tai lainapeite..
Mitähän sinä mahdat minusta ajatella kun meinaan nyt illalla lähteä uimarannalle uimaan märkäpuvussani. :)
Heh, sama uintiasu täälläkin. Tuulisen sään vuoksi meduusoita liikenteessä, lisäksi hyvä uv-suoja.
Olen hoikka ja käytän mekkouimapukua. Erittäin kaunis ja eivätpähän miehet tuijottele :p Minulla ei ole mitään tarvetta esitellä paljasta ihoa tuntemattomille.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 18:37"]
Niitä ei käytä kuin läskit selluliittiset. Eikä ne peitä tarpeeksi kumminkaan. Varsinkin joittenkin 120 päälle kiloisten päällä aivan naurettavia.
Pitäisikö selluliittisten sitten vetää päällensä pikku bikinit? Olisko ne paremmat? Vai eikö mikään näytä heillä hyvältä? Mikä sitten neuvoksi?
Laittaa ihan normaalin koko uimapuvun eikä mitään pelle hamosia.
Minulla sellainen bikini alosa jossa kiinni pieni hameenhelma, aivan kuin olisi minihame. Niin mukavaa kun ei ole aivan alaston olo vaikka ei kietoutuisi heti altaasta noustua pyyhkeeseen.
Tämän keskustelun innoittamana pitääkin hankkia mekkouimapuku. Ihan kiusallaan. Mistä niitä saa?
N48
Vierailija kirjoitti:
Jos sellainen päällä on mukavampi olo kuin pienemmissä bikineissä/ tavallisessa uikkarissa niin ei kun vaan. Monesti ne näyttää ihan kivoiltakin.
Niin, niistä tulee mieleen vähän 50-luvun uimapuvut. Kivasti imartelee vartaloa. Hyvä vaan, että on erilaisia vaihtoehtoja!
En käytä bikineitä, koska en jaksa koko ajan olla nykimässä jotain suikaletta oikeaan paikkaan. Koko uikkari on tähän asti kelvannut, mutta sellainen mekkojuttu vois olla myös kiva.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju herätti minussa halun ostaa mekkouikkarit ihan vain huvikseni : D.
Myydäänkö niitä ihan tavallisissa kaupoissa?
Ainakin Prismoissa on/oli muutama viikko sitten Finnwearin mekkouikkaria (yksiosainen, siis helma, housuosa ja yläosa kaikki yhteen ommeltu).
80 jatkaa vielä...
Malli on sellainen vähän empiree-tyyppinen, peittää hyvin vyötärönseudun, jos on omenavartaloinen.
Vierailija kirjoitti:
Aion hankkia burkinin, se peittää onneksi paremmin.
Samalla periaatteelle miesten uimashortsit on niille, jotka häpeilee itseään.
Mekkouimapuku on kätevä ennenkaikkea, että ei tarvitse karvata itseään. Nahkani ei kestä ja nirunaribikinit on törkeät karvojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mekkouikkarit tuo altaaseen enemmän likaa kuin tavalliset. Useimmiten niitä näkyy isokokoisten naisten päällä, mikä antaa hieman häpeilevän kuvan kantajastaan. T. Uinninvalvoja
Peittävät uimashortstit miehille sallitaan aika monessa uimahallissa myös. Miksi naisen pitäisi joutua paljastelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Joku mainitsikin jo miesten uimashortsit. Olen usein ihmetellyt, miksei naisille markkinoida samanlaisia. Siis sellaista pitempilahkeista mallia. Mikään ei tietenkään estä niitä käyttämästäkään, mutta enpä ole koskaan naisen päällä uimashortseja nähnyt. Toisaalta miehillä harvemmin näkee pikku pikku bikineitä, eli sellaista niukkaa uimahousua. Ja samaa mieltä olen uimahameesta, erityisesti sairaalloisen ylipainoisella kyseinen roiskeläppä on vain surkea yritys peittää kilojaan.
Näitä oli pari vuotta sitten ainakin. En viitsi parturoida karvojani ja nahkani ei yksinkertaisisesti kestä sitä - tulee aina ihottumat; narubikineitä ei voi siis kuvitellakaan. Minulla on muutamat uimashorstit, mm. urheiluvaateliikkeet myi näitä ainakin pari vuotta sitten.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 18:40"]
Vartalostaan epävarmojen synnyttäneiden naisten vaate.
[/quote]
Selvä!
Tästä lähtien laitan uimahalliin, kylpylään ja kesällä rannalle bikinit. Laitan huolimatta siitä, että vatsani on täynnä raskausarpia. Huolimatta siitä, että en ole todellakaan mikään timmi.
Onko sitten hyvä?