Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tapasin niin ilkeän ihmisen, että huh :'(

Vierailija
23.07.2014 |

Eräs tuntematon mies pyysi minua kahville kaupungilla. Vaihdettiin numeroita ja hän laittoi viestiä, että haluaisi nähdä jo tänä iltana. Kerroin, etten pysty näkemään kuin vasta ensi viikolla. Siihen mies kommentoi, että "sulla olikin epäilyttävän paksut reidet naiseksi". Ihan karmea olo ensinnäkin siitä, että onko tuollaisia ihmisiä todellakin olemassa ja toiseksi siitä, että olenko tosiaan niin kamala, että minua voisi luulla MIEHEKSI?

Olen mielestäni ihan nätti ja tavallinen nainen, seuraa on ainakin riittänyt, tosin itsetunto heikko. Ei olisi pitänyt antaa numeroa tuolle miehelle.

Kommentit (128)

Vierailija
81/128 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KETÄÄN EI PANETA , KUN HIEKKAPILLUN NÄKEE TRALLALAAALAAAAAA!!!!

Vierailija
82/128 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:28"]

Siis kuka antaa numeronsa ventovieraalle miehelle??? Tai kenellekään.

[/quote]

OT mutta miten ihmisiin muuten tutustuu?Kai ne kaikki tutut on olleet joskus ventovieraita?Mahtaa olla yksinäinen elämä,jos pitää kaikkia tuntemattomia potentiaalisina sekopäinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/128 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 18:48"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 18:45"]

Luultavasti olet tehnyt kaikkesi, ettet pidä häneen tällä viikolla yhteyttä. Asiallisesti tilanteen olisi saanut hoidettua sillä tavalla, että tapaat miehen ja menet laivalle. Ilmeisesti mies ei koskaan ollutkaan sinun tavoitteissa. Siinä mielessä kommentti oikeutettu.

[/quote]

Puhuit vain matkasta. Olin toisissa ajatuksissa.

[/quote]

Häh? Tarkoititko, että olit "omissa ajatuksissasi" tai jotain? Yleensä "toisia ajatuksia" käytetään kielessä siinä yhteydessä, kun tullaan "toisiin ajatuksiin" eli ensin ollaan oltu jotakin mieltä ja sitten toista mieltä.

[/quote]

Kirjoitin vahingossa laivamatkasta Olen siitä pahoillani. Oletin automaattisesti kun itselläni oli vielä tuoreessa muistissa.

Vierailija
84/128 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:34"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:30"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:22"]

Hei "laivamies" - kerro, mitä minun olisi pitänyt tehdä toisin? Lupaan vastata asiallisesti, jos sinäkin kirjoitat asiallisesti. ap

[/quote]

Olisit voinut käyttää hienovaraisempi sanoja. Ilmoitat selkeästi, että haluat tavata, mutta et pysty nyt kun matka on varattu. Haluat tavata mahdollisimman nopeasti heti kun vain mahdollista. Sanavalinnat ja puhetapa on tärkein, asia pitää jättää houkuttelevaksi. Mies odottaa(olisi) sitten sinua koko matkan ajan. Taidat olla nyt jollain varasijalla (panoseuralla) ellet ollut siellä jo.

[/quote]

No kylläpäs nyt on herkän ihmisen tunteita loukattu ihan väärillä sananvalinnoilla. Muista tarkistaaa nukkumaan mennessä, ettei ole hernettä patjan alla untasi häiritsemässä.

[/quote]

Sittenhän kaikki päättyi hyvin. Minkä takia ap enää itkee täällä? Asia oli miehelle ok, sanoi lopuksi mitä ajatteli.

[/quote]

Ensinnäkin, käsitin tarinasta että ap toimi juuri niin kuin tuossa käskit.

Toisekseen, en usko hetkeäkään että asia oli miehelle ok, tai että hän oikeasti ajatteli niin.

Vierailija
85/128 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei "laivamies" - kerro, mitä minun olisi pitänyt tehdä toisin? Lupaan vastata asiallisesti, jos sinäkin kirjoitat asiallisesti. ap

[/quote]

Olisit voinut käyttää hienovaraisempi sanoja. Ilmoitat selkeästi, että haluat tavata, mutta et pysty nyt kun matka on varattu. Haluat tavata mahdollisimman nopeasti heti kun vain mahdollista. Sanavalinnat ja puhetapa on tärkein, asia pitää jättää houkuttelevaksi. Mies odottaa(olisi) sitten sinua koko matkan ajan. Taidat olla nyt jollain varasijalla (panoseuralla) ellet ollut siellä jo.

[/quote]

Kirjoitin vastausviestin oikein mukavaan sävyyn. Laitoin loppuuun, että "Näkisin sua erittäin mielelläni ensi viikolla jos haluat? :)" Aikaisemmin ei ole tullut palautetta miehiltä, että olisin jotenkin töykeä, eikä vastaavanlaista tilannetta ole koskaan sattunut. Toivoisin myös, että ymmärrät, että en ole millään varasijalla, koska en aio tavata miestä enää koskaan sen vuoksi, mitä hän kirjoitti minulle. Maailmassa on paljon mukavia miehiä, sen on elämä onneksi minulle opettanut.

Hienoa kuitenkin "laivamies", että huolehdit kaverista. Eiköhän hänellä ole kaikki ihan ok ja seuraava nainen jo kiikarissa, jota voi sitten tarvittaessa tölväistä. Omakin oloni jo vähän parempi. ap

Vierailija
86/128 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:37"]

KETÄÄN EI PANETA , KUN HIEKKAPILLUN NÄKEE TRALLALAAALAAAAAA!!!!

[/quote]

Sillä miehellähän sitä liuskekiveä tuntui housuissa olevan, kun niin kirvelsi.

Vierailija
87/128 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:36"]

[/quote]

[/quote]

Joo ap:han varmasti toivoisi olevansa ykkössijalla tällaisen helmen listalla! Varmasti harmittaa, kun on vain varasijalla :( Mikä menetys!

[/quote]

Varmasti harmittaa, olisi päässyt maistamaan isoa.

Vierailija
88/128 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:21"]

Ap:han ei ollut edes antamassa mitään pakkeja! Joten miten tuosta voi loukkaantua? Kummaa, että vielä puolustellaan täällä miehen käytöstä. No, mieshän se tässä itsestään teki typerän ja näytti todellisen luonteensa.

[/quote]

Pussit täynnä ei päivätolkulla jaksa odotella. Mitä noita numeroita jakelee. oliko ulkomaalainen aika outoa toi numerojuttu muutenkin

Vierailija
89/128 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 18:48"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 18:45"]

Luultavasti olet tehnyt kaikkesi, ettet pidä häneen tällä viikolla yhteyttä. Asiallisesti tilanteen olisi saanut hoidettua sillä tavalla, että tapaat miehen ja menet laivalle. Ilmeisesti mies ei koskaan ollutkaan sinun tavoitteissa. Siinä mielessä kommentti oikeutettu.

[/quote]

Puhuit vain matkasta. Olin toisissa ajatuksissa.

[/quote]

Häh? Tarkoititko, että olit "omissa ajatuksissasi" tai jotain? Yleensä "toisia ajatuksia" käytetään kielessä siinä yhteydessä, kun tullaan "toisiin ajatuksiin" eli ensin ollaan oltu jotakin mieltä ja sitten toista mieltä.

[/quote]

Kirjoitin vahingossa laivamatkasta Olen siitä pahoillani. Oletin automaattisesti kun itselläni oli vielä tuoreessa muistissa.

[/quote]

Ahaaaaaa, vieläkin siis putki päällä. Tämä selittääkin asioita.

Vierailija
90/128 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanavalinnat ja puhetapa on tärkein

[/quote]

...sanoo hän, jonka kyky kirjoittaa ymmärrettävää tekstiä on ilmeisen vajavainen, ja tämän lisäksi logiikkakin hyvin puutteellinen.

Vierailija
91/128 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:34"]

Hei ap, ei sulla ole mitään syytä olla loukkaantunut ja pahoillasi, mutta runsaasti syitä olla IKIONNELLINEN. Minulle on käynyt aikanaan samalla lailla, tuntematon kivannäköinen mies tuli juttelemaan keskellä kirkasta päivää ja pyysi numeroa. Erona suhun että minä menin niille treffeille hänen kanssaan, ja ne olivat aivan oikeasti pelottavat. Mies oli harhainen ja kuvitteli, että koska olin lähtenyt treffeille käytännössä seurustelemme ja piti selviönä että muutan hänen luokseen ja menemme naimisiin, kunhan ensin ollaan harrastettu suojaamatonta seksiä siinä samana iltana, koska lapsia saa hänen puolestaan tulla heti.

Usko pois, sinä et halua olla tuollaisen ihmisen kanssa kasvokkain kun sanot että et halua toisia treffejä. Minäkin sain tuollaisia samantyylisiä tekstiviestejä sen jälkeen, siis ilkeitä ja niissä tehtiin minusta jotan luonneanalyysiä, teki mulle pikadiagnooseja. Tyyppi ajeli ihan vaan sattumalta 30:n kilometrin päästä kotikulmilleni ja odotteli autonsa kanssa talon edessä ja tuijotti sisälle. En vastannut yhteenkään tekstiviestiin, ja säästin kaikki että voin viedä ne poliisille. Ne loppuivat aikanaan mut mulle jäi kyllä trauma.  

[/quote]

Kiitos, kun kerroit kokemuksesi. Kaikenlaisia tyyppejä sitä onkin, kuulostaa todella pelottavalta :O Itse aion olla tästedes erittäin tarkka, kenelle annan numeroni. ap

Vierailija
92/128 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:39"]

[/quote]

[/quote]

Kirjoitin vastausviestin oikein mukavaan sävyyn. Laitoin loppuuun, että "Näkisin sua erittäin mielelläni ensi viikolla jos haluat? :)" Aikaisemmin ei ole tullut palautetta miehiltä, että olisin jotenkin töykeä, eikä vastaavanlaista tilannetta ole koskaan sattunut. Toivoisin myös, että ymmärrät, että en ole millään varasijalla, koska en aio tavata miestä enää koskaan sen vuoksi, mitä hän kirjoitti minulle. Maailmassa on paljon mukavia miehiä, sen on elämä onneksi minulle opettanut.

Hienoa kuitenkin "laivamies", että huolehdit kaverista. Eiköhän hänellä ole kaikki ihan ok ja seuraava nainen jo kiikarissa, jota voi sitten tarvittaessa tölväistä. Omakin oloni jo vähän parempi. ap

[/quote]

..jos haluat voi jättää pois. Saa sellaisen kuvan, ettei sinua kiinnosta. Näet vain mikäli mies haluaa. Tiedät varmasti päivän milloin haluat hänet nähdä(olisit tiennyt). Pieniä asioita mutta kun näitä on useasti saa negatiivisen sävyn. Mies luultavasti pettyi kun ei saa tolkkua/nähnyt sinua. Se kommentti oli vain heitto, voit vastata samalla tavalla takaisin tai olla vastaamatta.

Vierailija
93/128 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:42"]

[/quote]

...sanoo hän, jonka kyky kirjoittaa ymmärrettävää tekstiä on ilmeisen vajavainen, ja tämän lisäksi logiikkakin hyvin puutteellinen.

[/quote]

Onko sinulla esim. vessa siivottavana? Töihin laiskimus, perse leviää!

Vierailija
94/128 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsevatko reitenenne luottoluokitusta? Oon varma että kolmen aata kopsahtaa, silä lähes kaikenlaiset neidonreidet ovat maukkaita. Tulen oikein mielelläni paikalle analyysiä tekemään!

Vakavammin, elkää välittäkö tuommoisista huutelijoista. Tyhjät tynnyrit kolisee. En ole ikinä tajunnut tuon haukkumisen funktiota, mitä sillä haetaan oikeasti? Terkkuja kaikille ihanille, reiteville ja vähemmän reiteville mammoille.

Mies

Vierailija
95/128 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:52"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

..jos haluat voi jättää pois. Saa sellaisen kuvan, ettei sinua kiinnosta. Näet vain mikäli mies haluaa. Tiedät varmasti päivän milloin haluat hänet nähdä(olisit tiennyt). Pieniä asioita mutta kun näitä on useasti saa negatiivisen sävyn. Mies luultavasti pettyi kun ei saa tolkkua/nähnyt sinua. Se kommentti oli vain heitto, voit vastata samalla tavalla takaisin tai olla vastaamatta.

[/quote]

Kiitos näkemyksestäsi ja asiallisesta viestistä, vaikka emme olekaan samaa mieltä. Totta on, että olisin voinut vastata miehelle samalla tavalla, mutta se ei ole luonteeni mukaista. Hyvää kesää sulle! ap

Vierailija
96/128 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:55"]

Tarvitsevatko reitenenne luottoluokitusta? Oon varma että kolmen aata kopsahtaa, silä lähes kaikenlaiset neidonreidet ovat maukkaita. Tulen oikein mielelläni paikalle analyysiä tekemään!

Vakavammin, elkää välittäkö tuommoisista huutelijoista. Tyhjät tynnyrit kolisee. En ole ikinä tajunnut tuon haukkumisen funktiota, mitä sillä haetaan oikeasti? Terkkuja kaikille ihanille, reiteville ja vähemmän reiteville mammoille.

Mies

[/quote]

Ihana, kiitos sulle piristävästä viestistä :) ap

Vierailija
97/128 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:27"]Minun yksi kovana naistenmiehenä tunnettu kaveri pitää jotain juuri tuollaista sairasta... On komea ja osaa olla tosi fiksu ja mukava, mutta kun lähtee naista hakemaan, niin osaa olla oikea pelle... Yleensä ne naiset lähtee ihan yhdestä ehdotuksesta mukaan ja ovat sellaisia oikein kauniita naisia tai jotain pissiksiä... Jos joku nainen kieltäytyy, niin alkaa tilitys "joo, en mä sua olisi halunnutkaan läskiperse" "no, tuolla toisella naisella on itseasiassa paljon laadukkaammat vaatteet, kun sulla" tms. ihan älytöntä ja lapsellista! Miehellä ikää 25v.

[/quote]

Onko tämä yleistä?

Vierailija
98/128 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:56"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:52"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kiitos näkemyksestäsi ja asiallisesta viestistä, vaikka emme olekaan samaa mieltä. Totta on, että olisin voinut vastata miehelle samalla tavalla, mutta se ei ole luonteeni mukaista. Hyvää kesää sulle! ap

[/quote]

Tärkeintä on, ettei ota itseensä, kiusaaja voittaa vain kun antaa siihen mahdollisuuden. Kiitos samoin! Hyvää kesää! :)

Vierailija
99/128 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:42"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Hei, älä viitti enää kaivaa itsellesi syvempää kuoppaa, toi on jo surullista

Vierailija
100/128 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:42"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Pakko olla trolli joka kanavoi reisimiehen henkeä, ei kukaan muuten puhu itseään pussiin näin mehukkaasti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi