Miahtaakohan exääni harmittaa, kun petti minua
Lähdin kävelemään suhteesta.
Meillä piti olla häät seuraavana kesänä ja haaveilimme perheen perustamisesta (mies eritoten)
Mies alkoi sitten seurustella+muutto yhteen naisen kanssa, jonka kanssa minua petti. Menivät naimisiin ja alkoivat yrittää lasta. Nainen sai useita keskenmenoja ja tutkimuksissa selvisi, että ei todennäköisesti pysty saamaan lapsia.
Exäni isä sairastui vakavasti ja kuoli. Ei ehtinyt ikinä lapsenlasta saada.
Jos exäni ei olisi pettänyt, saattaisi hänellä olla pikkuperhe kanssani.
Minä löysin sittemmin ihanan miehen ja minulla on jo useampi lapsi. Exällä ei ainuttakaan.
Kommentit (90)
Ihan Helsingistä tätä kirjoitan ja totta on. Erosta on jo 9v.
Ap
Mulle kävi vähän samalla lailla. Seurustelin 8 vuotta miehen kanssa, joka oli komea mutta ihan onneton työelämässä. Hän petti ja jätin hänet. Alkoi myös sitten seurustella toisen naisen kanssa. Kun minä en olut nalkuttamassa juomisesta ja uusi nainen oli samanlainen, niin he joutuivat ihan deekikselle molemmat.
Erosivat liian pitkän ajan jälkeen ja exän tavatessani tajusin, että juominen on vienyt älyn ja terävyyden täysin miehestä. Lapsia ei kukaan tule koskaan hänen kanssaan tekemään eikä töihin sillä päällä enää oteta.
Minulla on oma omakotitalo, kolme lasta, korkeasti koulutettu mies, jolla on menestyvä yritys ja wanhaa rahaa taskut täynnä.
Hyvä, että petti ja että minä jätin. Siis minun kannaltani, exällä olisi minun kanssani ihan varpisti hyvä työ, entinen älynsä, maine tallella ja ulkonäkö.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 15:52"]Ihan Helsingistä tätä kirjoitan ja totta on. Erosta on jo 9v.
Ap
[/quote]
No mitä ihmettä sitä vielä vatvot?
Ei akan vittumaista luonnetta kompensoi lapset. Pahimmillaan ne lapsetkin saa akan vittumaisen luonne. Tuskin miestä harmittaa tuo asia, koska hän olisi voinut hankkia uuden vaimon, jos lapset on niin tärkeitä.
Haha; katkera olet ja mietit miehen asioita itseäsi korostaen tänne kun ei ole ystäviä joille puhua
No en tiedä onko siinä harmittelemisen ainesta, jos on päätynyt yhteen lopulta sellaisen naisen kanssa, jota haluaa AP sinua enemmän. Eihän hän sinua olisi pettänyt, jos sinussa ei jotain puutteita. Jos minä haluaisin pettää miestäni, niin tuskin haluaisin hänen kanssaan lapsiakaan.
No mietin vain. Mietin myös, mahtaako pettää vaimoaan. Ja sen tiedän, että lapsen haluaa ja tekee sen sitten jonkun muun kanssa, jos vaimo ei siihen kykene.
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 15:52"]Ihan Helsingistä tätä kirjoitan ja totta on. Erosta on jo 9v.
Ap
[/quote]
Ja?
Vahingoniloisuus ei ole kovin tervettä.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:00"]No mietin vain. Mietin myös, mahtaako pettää vaimoaan. Ja sen tiedän, että lapsen haluaa ja tekee sen sitten jonkun muun kanssa, jos vaimo ei siihen kykene.
Ap
[/quote]
Tiedät että hänen toiveensa on edelleen samoja kuin 9v sitten?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:00"]No mietin vain. Mietin myös, mahtaako pettää vaimoaan. Ja sen tiedän, että lapsen haluaa ja tekee sen sitten jonkun muun kanssa, jos vaimo ei siihen kykene.
Ap
[/quote]
Jätä muiden elämä rauhaan ja huolehdi vaan omista asioistasi.
No yhteisten ystäviemme kautta tiedän, että katuu sitä, kun petti minua. Ja ero oli hänelle rankka. Ei vissiin uskonut jäävänsä kiinni.
Ap
Kommenttiesi ja aloituksesi perusteella on aika epätodennäköistä, että harmittaa :D.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:02"]
No yhteisten ystäviemme kautta tiedän, että katuu sitä, kun petti minua. Ja ero oli hänelle rankka. Ei vissiin uskonut jäävänsä kiinni.
Ap
[/quote]
Joojoo, sanotaan sulle vaikka nyt niin että kyllä häntä harmittaa kun päästi sunlaisen kultakimpaleen menemään.
Menetti nyt elämästään niin paljon. Ei kukaan voi sua korvata. etc
No onhan tuo nyt aivan herkullinen tilanne! Nauti ihmeessä, kun saat seurata, että karma teki pettäjälle tehtävänsä.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:02"]No yhteisten ystäviemme kautta tiedän, että katuu sitä, kun petti minua. Ja ero oli hänelle rankka. Ei vissiin uskonut jäävänsä kiinni.
Ap
[/quote] no mitä sä sitten tämmösiä kyselet???? Mahtaaa ittees joku asia harmittaa ennemminkin..
Yksi alapeukku jokaisessa viestissä, joka ei ole AP:n kanssa samaa mieltä. AP lopeta se alapeukutus :D
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:06"]
No onhan tuo nyt aivan herkullinen tilanne! Nauti ihmeessä, kun saat seurata, että karma teki pettäjälle tehtävänsä.
[/quote]
Kyllä, kun pettää niin ansaitsee lapsettomuuden ja isänsä kuoleman. Timanttista logiikkaa hyvältä ihmiseltä.
Niin se exä sitten petti vaimoaan ja ero on vireillä. Ei se kauaa kestänytkään. Kerran pettää, aina pettää, vaikka muuta vannoo. Ja mitä nyt puskaradiosta kuulin, niin hoito on raskaana. Tosin tuohon en saanut 100% varmuutta. Jään jännityksellä odottamaan lisää uutisia.
-ap-