Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tapasin niin ilkeän ihmisen, että huh :'(

Vierailija
23.07.2014 |

Eräs tuntematon mies pyysi minua kahville kaupungilla. Vaihdettiin numeroita ja hän laittoi viestiä, että haluaisi nähdä jo tänä iltana. Kerroin, etten pysty näkemään kuin vasta ensi viikolla. Siihen mies kommentoi, että "sulla olikin epäilyttävän paksut reidet naiseksi". Ihan karmea olo ensinnäkin siitä, että onko tuollaisia ihmisiä todellakin olemassa ja toiseksi siitä, että olenko tosiaan niin kamala, että minua voisi luulla MIEHEKSI?

Olen mielestäni ihan nätti ja tavallinen nainen, seuraa on ainakin riittänyt, tosin itsetunto heikko. Ei olisi pitänyt antaa numeroa tuolle miehelle.

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 07:44"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 21:12"]

Missä tämä tapahtui, tapahtuiko esim. Helsingissä? kuulostaa hieman yhdeltä mieheltä jonka tapasin itse yläasteikäisenä, mies pyysi minua heti kotiinsa musiikkia kuuntelemaan jonne en silloin lähtenyt ja sitten otti numeroni ja ilmoitti että soittelee myöhemmin. Miehestä ei kuulunut mitään moneen kuukauteen (varmaankin biletti tai kierrätti eri naisia) ja kolmen kuukauden päästä mies päätti ottaa yhteyttä jolloin minun olisi pitänyt Heti puhelun aikana lähteä häntä tapaamaan. Näin en kumminkaan tehnyt ja mies oli Todella ärtynyt puhelun lopussa, luuli ilmeisesti että hän on joku taivaan lahja naisille ja että joka nainen on valmis tapaamaan hänet koska vaan ajasta viis. En nyt muista kovin tarkkaan mitä mies minulle puhelun aikana sanoi mutta jotenkin hän haukkui minua siitä että minä olen huijannut häntä kun en suostu Heti tapaamiseen kun hän niin päättää, vaikka hän pisti minut odottamaan kolme kuukautta ennen kuin edes otti yhteyttä ja minä kun luulin että hän ottaa yhteyden parin päivän päästä jo. Niin ja mitkään työt tai muut sellaiset ei todellakaan olleet syynä "ajattomuuteen" vaan silloin oli kesäloma ja miehellä kaikki päivät vapaata, hän piti minua varmaankin jonain varapanona jota ei saavuttanutkaan. Itse olin iloinen että se tapailu jäi siihen, en todellakaan haluaisi tapailla ketään kaikkimullehetinyt -tyyppistä ihmistä joka haluaa yksin päättää kaikista asioista. Todella pleijerimäinen kuva jää tämmöisistä ihmisistä.

[/quote]

Mua jäi hämäämään tässä että olitko sinä siis yläasteikäinen ja tämä toinen osapuoli aikuinen mies?

[/quote]

Ei, en muista silloista ikääni saatoin olla 17-18v ja mies sanoi olevansa muistaakseni 20v mutta saattoi olla myös 25v tai vanhempi. Jotenkin vaan tuli tästä jutusta mieleen sama mies, hän sai niin kovan raivokohtauksen puhelimessa kun kolmen kuukauden jälkeen ei kiinnostanut Heti tulla häntä tapaamaan ja hän "löysi" minut kanssa vastaavalla tavalla kuin tuo apn tapaama mies että tuli vain ystävänsä kanssa ulkona juttelemaan minulle. 

Vierailija
122/128 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 21:12"]

Missä tämä tapahtui, tapahtuiko esim. Helsingissä? kuulostaa hieman yhdeltä mieheltä jonka tapasin itse yläasteikäisenä, mies pyysi minua heti kotiinsa musiikkia kuuntelemaan jonne en silloin lähtenyt ja sitten otti numeroni ja ilmoitti että soittelee myöhemmin. Miehestä ei kuulunut mitään moneen kuukauteen (varmaankin biletti tai kierrätti eri naisia) ja kolmen kuukauden päästä mies päätti ottaa yhteyttä jolloin minun olisi pitänyt Heti puhelun aikana lähteä häntä tapaamaan. Näin en kumminkaan tehnyt ja mies oli Todella ärtynyt puhelun lopussa, luuli ilmeisesti että hän on joku taivaan lahja naisille ja että joka nainen on valmis tapaamaan hänet koska vaan ajasta viis. En nyt muista kovin tarkkaan mitä mies minulle puhelun aikana sanoi mutta jotenkin hän haukkui minua siitä että minä olen huijannut häntä kun en suostu Heti tapaamiseen kun hän niin päättää, vaikka hän pisti minut odottamaan kolme kuukautta ennen kuin edes otti yhteyttä ja minä kun luulin että hän ottaa yhteyden parin päivän päästä jo. Niin ja mitkään työt tai muut sellaiset ei todellakaan olleet syynä "ajattomuuteen" vaan silloin oli kesäloma ja miehellä kaikki päivät vapaata, hän piti minua varmaankin jonain varapanona jota ei saavuttanutkaan. Itse olin iloinen että se tapailu jäi siihen, en todellakaan haluaisi tapailla ketään kaikkimullehetinyt -tyyppistä ihmistä joka haluaa yksin päättää kaikista asioista. Todella pleijerimäinen kuva jää tämmöisistä ihmisistä.

[/quote]

Mua jäi hämäämään tässä että olitko sinä siis yläasteikäinen ja tämä toinen osapuoli aikuinen mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 18:28"]

Eräs tuntematon mies pyysi minua kahville kaupungilla. Vaihdettiin numeroita ja hän laittoi viestiä, että haluaisi nähdä jo tänä iltana. Kerroin, etten pysty näkemään kuin vasta ensi viikolla. Siihen mies kommentoi, että "sulla olikin epäilyttävän paksut reidet naiseksi". Ihan karmea olo ensinnäkin siitä, että onko tuollaisia ihmisiä todellakin olemassa ja toiseksi siitä, että olenko tosiaan niin kamala, että minua voisi luulla MIEHEKSI?

Olen mielestäni ihan nätti ja tavallinen nainen, seuraa on ainakin riittänyt, tosin itsetunto heikko. Ei olisi pitänyt antaa numeroa tuolle miehelle.

[/quote]

Tuon miehen viestin voit ihan suoraan lukea näin. "En mä tuollaista kuumaa naista seksyinen reisineen saisi kuitenkaan niin kirjoitanpa loukkaavan viestin, jotta se ei luule, että oikeasti olisin halunnut tavata. Ja se matkahan on vaan tekosyy"

Vierailija
124/128 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja miten reisien paksuus liittyy siihen,että ei ehdi tavata?Itse en kyllä sanoisi,että "miehellä" joka menee henkilökohtaisuuksiin kun ei saa heti kaikkea mitä haluaa,olisi munaa.Palliton pelle.Taidat tosiaan olla kyseinen mies kun niin hyvin "tiedät" miten ap:n juttu meni? :)"

Tämä on sama hyypiö, joka jankuttaa idioottimielipiteitään noissa "kumman kuuluu maksaa" -keskusteluissa. Tunnistin tyylistä ja tuosta puuduttavasta jankutuksesta. On raasulle jäänyt joku trauma treffeistä. Varmaan se, kun kukaan nainen ei suostu toista kertaa tapaamaan.

Vierailija
125/128 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 18:45"]

Luultavasti olet tehnyt kaikkesi, ettet pidä häneen tällä viikolla yhteyttä. Asiallisesti tilanteen olisi saanut hoidettua sillä tavalla, että tapaat miehen ja menet laivalle. Ilmeisesti mies ei koskaan ollutkaan sinun tavoitteissa. Siinä mielessä kommentti oikeutettu.

[/quote]

Mikään ei oikeuta haukkumiseen. Ei yhtään mikään. Vai opettakoon mahdollisille lapsillesikin että jos joku kieltäytyy jostain, saa sen haukkua? Kestätkö itse tuollaisen käytöksen? 

Tuollaisille ilkiöille ei kelpaa edes se, että heille sanoo ettei kiinnosta. Sehän se vasta perkeleestä onkin. 

Ap nyt lopetat itsesi syyttelyn. Tuollaiset miehet ovat ilkeitä aina jos jokin ei mene heidän mielensä mukaan. Oli sinun onnesi, että juttu loppui ennenkuin alkoikaan. 

Vierailija
126/128 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa asiassa voit syyttää vain itseäsi. Minkä ihmeen takia pitää jaella nurmeroitaan tuntemattomille ensi tapaamisella. Ihemttelen, että et ole saanu vielä pahempaa tekstiä takas. Ja olisikko kohtelu ollu kovin hyvää vaikka olisti pystynyt menemään tapaamiseen. Todennäköisesti mies odotti "päiväkahviseuraa" ei kahville menoa.

Vierailija
127/128 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti kyseessä joku lassukka, joka käyttää tekniikkaa jossa naista haukutaan, jotta tämä kokisi tarvetta saada mieheltä hyväksyntää. Näin ollen mies voi alistaa naisen tahtoonsa, koska tällä herää miellyttämisen tarve. Älkää menkö tuohon lankaan, naiset.

Vierailija
128/128 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä törkeä kommentti, mutta en käsitä miksi ap jää murehtimaan moista näin pitkäksi aikaa. Tuossa tilanteessa itse olisin tyytyväinen etten todella päätynyt sinne treffeille. Olisin ehkä vastannut takaisin jotain:

"Ai, kiitos ;) sullakin melko iso takapuoli mieheksi! :) Täytyypä perua sitten nämä suunnitelmat."

Vaikuttaa muuten hieman omituiselle että joku tulee juttelemaan keskellä kirkasta päivää ja pyytää numeroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi