Nyt tapasin niin ilkeän ihmisen, että huh :'(
Eräs tuntematon mies pyysi minua kahville kaupungilla. Vaihdettiin numeroita ja hän laittoi viestiä, että haluaisi nähdä jo tänä iltana. Kerroin, etten pysty näkemään kuin vasta ensi viikolla. Siihen mies kommentoi, että "sulla olikin epäilyttävän paksut reidet naiseksi". Ihan karmea olo ensinnäkin siitä, että onko tuollaisia ihmisiä todellakin olemassa ja toiseksi siitä, että olenko tosiaan niin kamala, että minua voisi luulla MIEHEKSI?
Olen mielestäni ihan nätti ja tavallinen nainen, seuraa on ainakin riittänyt, tosin itsetunto heikko. Ei olisi pitänyt antaa numeroa tuolle miehelle.
Kommentit (128)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:38"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:33"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 18:48"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 18:45"]
Luultavasti olet tehnyt kaikkesi, ettet pidä häneen tällä viikolla yhteyttä. Asiallisesti tilanteen olisi saanut hoidettua sillä tavalla, että tapaat miehen ja menet laivalle. Ilmeisesti mies ei koskaan ollutkaan sinun tavoitteissa. Siinä mielessä kommentti oikeutettu.
[/quote]
Puhuit vain matkasta. Olin toisissa ajatuksissa.
[/quote]
Häh? Tarkoititko, että olit "omissa ajatuksissasi" tai jotain? Yleensä "toisia ajatuksia" käytetään kielessä siinä yhteydessä, kun tullaan "toisiin ajatuksiin" eli ensin ollaan oltu jotakin mieltä ja sitten toista mieltä.
[/quote]
Kirjoitin vahingossa laivamatkasta Olen siitä pahoillani. Oletin automaattisesti kun itselläni oli vielä tuoreessa muistissa.
[/quote]
Tunnut muutenkin olettavan aika paljon.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:42"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:30"]
Sanavalinnat ja puhetapa on tärkein
[/quote]
...sanoo hän, jonka kyky kirjoittaa ymmärrettävää tekstiä on ilmeisen vajavainen, ja tämän lisäksi logiikkakin hyvin puutteellinen.
[/quote]
Onko sinulla esim. vessa siivottavana? Töihin laiskimus, perse leviää!
[/quote]
Kylläpä sä nyt jaksat provota. Hui kun varmaan on eri vänkää!
Jos tuo oli mielestäsi kovin ilkeää, niin et sinä ole koskaan ilkeää kohdanutkaan. Siinäpä keräsit satoa siitä, kun annoit numerosi tuntemattomalle. Lisää kriittisyyttä!
Ja kas näin kiihkeä pikaprovo sammahti, kun päähenkilöt ap ja laivamies tekivät "sovinnon". Oisko ollu sopupeli!
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 20:41"]Ja kas näin kiihkeä pikaprovo sammahti, kun päähenkilöt ap ja laivamies tekivät "sovinnon". Oisko ollu sopupeli!
[/quote]
Harmi, tässä oli ainesta
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 20:41"]
Ja kas näin kiihkeä pikaprovo sammahti, kun päähenkilöt ap ja laivamies tekivät "sovinnon". Oisko ollu sopupeli!
[/quote]
Yllätyin tuosta laivamiehen aiheuttamasta keskustelun käänteestä itsekin, mutta voin omalta osaltani vakuuttaa, että kertomukseni ei ollut provo. ap
Voin myös sanoa, etten ollut provo. Halusin tuoda sen toisen kannan ilmi. Ap on hyvä ihminen toivotan hänelle kaikkea hyvää!
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 20:45"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 20:41"]
[/quote]
Yllätyin tuosta laivamiehen aiheuttamasta keskustelun käänteestä itsekin, mutta voin omalta osaltani vakuuttaa, että kertomukseni ei ollut provo. ap
[/quote]
No laivamies ainakin oli.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 20:52"]Voin myös sanoa, etten ollut provo. Halusin tuoda sen toisen kannan ilmi. Ap on hyvä ihminen toivotan hänelle kaikkea hyvää!
[/quote]
Hyvä että olet ritarillisesti puolustamassa epäkohteliaiden miesten oikeuksia ;)
Hoooooooooooooooooooohhoijaa....
Mies oli puutteessa ja ei jaksanut odottaa/yrittää pidempään ja sai tästä kilarit
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 21:05"]
Mies oli puutteessa ja ei jaksanut odottaa/yrittää pidempään ja sai tästä kilarit
[/quote]
Mä ihan oikeasti luulen myös näin. En ollut mikään potentiaalinen unelmanainen, vaan laskelmoitu kohde. ap
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:08"]
Tyyppi oli vain itseään täynnä. Ei epätavallista erittäin komeiden keskuudessa. Antoi kehuja ajattellen, että pääsee jo samana iltana pukille. Kun sitten sanoit ettei onnistu, ylipaisunut ego ei kestänyt sitä ja paljasti todellisen luonteensa. Hyvä sinulle, että vältyit pahemmalta.
[/quote]
Missä tämä tapahtui, tapahtuiko esim. Helsingissä? kuulostaa hieman yhdeltä mieheltä jonka tapasin itse yläasteikäisenä, mies pyysi minua heti kotiinsa musiikkia kuuntelemaan jonne en silloin lähtenyt ja sitten otti numeroni ja ilmoitti että soittelee myöhemmin. Miehestä ei kuulunut mitään moneen kuukauteen (varmaankin biletti tai kierrätti eri naisia) ja kolmen kuukauden päästä mies päätti ottaa yhteyttä jolloin minun olisi pitänyt Heti puhelun aikana lähteä häntä tapaamaan. Näin en kumminkaan tehnyt ja mies oli Todella ärtynyt puhelun lopussa, luuli ilmeisesti että hän on joku taivaan lahja naisille ja että joka nainen on valmis tapaamaan hänet koska vaan ajasta viis. En nyt muista kovin tarkkaan mitä mies minulle puhelun aikana sanoi mutta jotenkin hän haukkui minua siitä että minä olen huijannut häntä kun en suostu Heti tapaamiseen kun hän niin päättää, vaikka hän pisti minut odottamaan kolme kuukautta ennen kuin edes otti yhteyttä ja minä kun luulin että hän ottaa yhteyden parin päivän päästä jo. Niin ja mitkään työt tai muut sellaiset ei todellakaan olleet syynä "ajattomuuteen" vaan silloin oli kesäloma ja miehellä kaikki päivät vapaata, hän piti minua varmaankin jonain varapanona jota ei saavuttanutkaan. Itse olin iloinen että se tapailu jäi siihen, en todellakaan haluaisi tapailla ketään kaikkimullehetinyt -tyyppistä ihmistä joka haluaa yksin päättää kaikista asioista. Todella pleijerimäinen kuva jää tämmöisistä ihmisistä.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 20:01"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:27"]Minun yksi kovana naistenmiehenä tunnettu kaveri pitää jotain juuri tuollaista sairasta... On komea ja osaa olla tosi fiksu ja mukava, mutta kun lähtee naista hakemaan, niin osaa olla oikea pelle... Yleensä ne naiset lähtee ihan yhdestä ehdotuksesta mukaan ja ovat sellaisia oikein kauniita naisia tai jotain pissiksiä... Jos joku nainen kieltäytyy, niin alkaa tilitys "joo, en mä sua olisi halunnutkaan läskiperse" "no, tuolla toisella naisella on itseasiassa paljon laadukkaammat vaatteet, kun sulla" tms. ihan älytöntä ja lapsellista! Miehellä ikää 25v.
[/quote]
Onko tämä yleistä?
[/quote]On näitä ainakin 2, jollei mun tuttu ole sama kuin tää josta aiempi kertoi. Ikäkin täsmää. Ja on muuten samanlainen baarin ulkopuolellakin, tai no pitkäjänteisyyttä löytyy arjessa enemmän. Itelläni oli "ilo" tutustua tähän tapaukseen töiden kautta...
Laita sille vastaukseksi tällainen viesti: : D : D Ja vaikka vielä linkki tähän viesti ketjuun.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 11:05"]
Tuossa asiassa voit syyttää vain itseäsi. Minkä ihmeen takia pitää jaella nurmeroitaan tuntemattomille ensi tapaamisella. Ihemttelen, että et ole saanu vielä pahempaa tekstiä takas. Ja olisikko kohtelu ollu kovin hyvää vaikka olisti pystynyt menemään tapaamiseen. Todennäköisesti mies odotti "päiväkahviseuraa" ei kahville menoa.
[/quote]
En ymmärrä näitä ap:n syyttelijöitä,että "itsepä annoit numerosi tuntemattomalle".Miten sitten itse tutustutte ihmisiin,muuten kuin numeroita vaihtamalla?Vai onko teillä ihmissuhteita?Aika loogista että kun tapaa kivan tyypin,oli se sitten kiinnostava treffityyppi tai mahdollinen uusi kaveri vaihdetaan numeroita että voidaan pitää yhteyttä.Ap:lla kävi huono tuuri,kun sattui antamaan numeronsa sekopääluuserille,mutta yhtä hyvin se kadulla tavattu numeronsaaja voi olla unelmien prinssi.Netissä en kyllä numeroani jakelisi,mutta kun tapaa todellisuudessa,kyllä sitä nyt jonkinlaisen kuvan saa toisesta ihmisestä naamatusten jutellessa.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 18:31"]
Koki saaneensa pakit ja katkerana kosti haukkumalla? Tuttu ja yleinen ilmiö. Älä välitä. Jos se oikeasti ei sinua pitäisi viehättävänä niin ei se olisi sinulle alunperinkään tullut juttelemaan.
[/quote]
Samaa mieltä, kyllä se sun ulkonäöstä piti oikeasti. Mutta paljastui sitten sekopääksi :/ Nyt äkkiä numero poistoon, älä ikinä laita hänelle mitään viestiä, ja unohda koko hyypiö. Ei tuollainen reaktio vaan ole normaalia. Ajattele että huh onneks pääsit eroon :) Ja nauti kesästä!
Muakin kiinnostaa, että minkälaisen proseduurin kautta te, joiden mielestä tuntemattomalle ei saa antaa numeroa, tutustutte uusiin ihmisiin? Vai tutustutteko ollenkaan?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 17:06"]
Muakin kiinnostaa, että minkälaisen proseduurin kautta te, joiden mielestä tuntemattomalle ei saa antaa numeroa, tutustutte uusiin ihmisiin? Vai tutustutteko ollenkaan?
[/quote]
Eipä ole kukaan tähän vastannut vaikka on monta kertaa kysytty. Tässähän ihan hukkuu näihin rakentaviin vaihtoehtoihin.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:52"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:39"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:30"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:22"]
Hei "laivamies" - kerro, mitä minun olisi pitänyt tehdä toisin? Lupaan vastata asiallisesti, jos sinäkin kirjoitat asiallisesti. ap
[/quote]
Olisit voinut käyttää hienovaraisempi sanoja. Ilmoitat selkeästi, että haluat tavata, mutta et pysty nyt kun matka on varattu. Haluat tavata mahdollisimman nopeasti heti kun vain mahdollista. Sanavalinnat ja puhetapa on tärkein, asia pitää jättää houkuttelevaksi. Mies odottaa(olisi) sitten sinua koko matkan ajan. Taidat olla nyt jollain varasijalla (panoseuralla) ellet ollut siellä jo.
[/quote]
Kirjoitin vastausviestin oikein mukavaan sävyyn. Laitoin loppuuun, että "Näkisin sua erittäin mielelläni ensi viikolla jos haluat? :)" Aikaisemmin ei ole tullut palautetta miehiltä, että olisin jotenkin töykeä, eikä vastaavanlaista tilannetta ole koskaan sattunut. Toivoisin myös, että ymmärrät, että en ole millään varasijalla, koska en aio tavata miestä enää koskaan sen vuoksi, mitä hän kirjoitti minulle. Maailmassa on paljon mukavia miehiä, sen on elämä onneksi minulle opettanut.
Hienoa kuitenkin "laivamies", että huolehdit kaverista. Eiköhän hänellä ole kaikki ihan ok ja seuraava nainen jo kiikarissa, jota voi sitten tarvittaessa tölväistä. Omakin oloni jo vähän parempi. ap
[/quote]
..jos haluat voi jättää pois. Saa sellaisen kuvan, ettei sinua kiinnosta. Näet vain mikäli mies haluaa. Tiedät varmasti päivän milloin haluat hänet nähdä(olisit tiennyt). Pieniä asioita mutta kun näitä on useasti saa negatiivisen sävyn. Mies luultavasti pettyi kun ei saa tolkkua/nähnyt sinua. Se kommentti oli vain heitto, voit vastata samalla tavalla takaisin tai olla vastaamatta.
[/quote]
Niin aivan että ap:n ystävälliset kommentit tutkitaan mikroskoopilla ja niistä keksitään väkisin jotakin negatiivista, mutta miehen ilmeisen törkeä viesti on "vain heitto" johon ei tule takertua. No joo, täyttä provoahan tämän täytyy olla, sen verran absurdia settiä.