yh-äidit ovat niin wt että säälittää
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 18:10"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 18:09"]Miten se, että jäin leskeksi ja minusta tuli yh, teki minusta wt:n? Koulutus- ja tulostasoni ainakin ovat ihan hyvät.
[/quote]
Ei se koulutus&raha white trashin kehittymistä estä :----)
ap
[/quote]
Nyt kyllä olet ymmärtänyt tuon käsitteen ihan väärin. Koulutus ja raha nimenomaan erottavat ylemmät ja roskat toisistaan.
[/quote]
Unohdit tärkeän erottavan seikan: sivistyksen ja vakaat arvot :----) ap
Tämä wt-nimittely on mennyt todella överiksi.
Pidin sitä ennen klisheenä, mutta olen taipumassa sille kannalle että noilla nimittelijöillä on itsellään ongelmia joista oman huomionsa pois kääntääkseen ryhtyvät painamaan muita alas.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 21:36"]Tämä wt-nimittely on mennyt todella överiksi.
Pidin sitä ennen klisheenä, mutta olen taipumassa sille kannalle että noilla nimittelijöillä on itsellään ongelmia joista oman huomionsa pois kääntääkseen ryhtyvät painamaan muita alas.
[/quote]
Tai sitten heillä on harvinaisen tylsä päivä, joka kostautuu trollailuna.....
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:28"]Minua säälittää asenne, mikä sinulla on. Elämässä ei pääse kaikkea valitsemaan.
[/quote]
Noin sanoo wt.
[/quote]
Tämä sun wt yh on hyvätuloinen, käy vakituisesti hyvässä työssä, omistaa asunnon pk-seudulla. Lapset pärjäävät erinomaisesti koulussa ja käyttäytyvät hyvin. Olen itse nätti ja normaalipainoinen.
Kertoisitko vähän enemmän, miksi olen wt?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 18:09"]Miten se, että jäin leskeksi ja minusta tuli yh, teki minusta wt:n? Koulutus- ja tulostasoni ainakin ovat ihan hyvät.
[/quote]
Ei se koulutus&raha white trashin kehittymistä estä :----)
ap
[/quote]
Onneksi ap on yli-ihminen
Minua säälittää asenne, mikä sinulla on. Elämässä ei pääse kaikkea valitsemaan.
Minua taas säälittävät naimisissa olevat naiset jotka joutuvat sängyssä tyytymään rumaan vanhaan ukkoonsa kun itse yh:na saan vähän väliä uutta adonista sisääni.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:28"]Minua säälittää asenne, mikä sinulla on. Elämässä ei pääse kaikkea valitsemaan.
[/quote]
Noin sanoo wt.
Entä yh-isät? Entä lesket? Entä ne naiset, jotka jäävät lasten kanssa yksin kun mies vaikka sairastuu yllättäen vakavasti esim. henkisesti? Onko kaikki syy tosiaankin AINA VAIN NAISISSA? Sehän vapauttaisi miehet käyttäytymään aivan kuten huvittaa, mutta hetkinen, niinhän he jo nyt tekevät :D
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:30"]Minua taas säälittävät naimisissa olevat naiset jotka joutuvat sängyssä tyytymään rumaan vanhaan ukkoonsa kun itse yh:na saan vähän väliä uutta adonista sisääni.
[/quote]
Yliseksuaalisuus on myös wt. "Vähän väliä uutta adonista sisääni" - siinäkö on elämäsi pääsisältö?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:30"]Minua taas säälittävät naimisissa olevat naiset jotka joutuvat sängyssä tyytymään rumaan vanhaan ukkoonsa kun itse yh:na saan vähän väliä uutta adonista sisääni.
[/quote]
Yliseksuaalisuus on myös wt. "Vähän väliä uutta adonista sisääni" - siinäkö on elämäsi pääsisältö?
[/quote]
Kyllä. Vituttaako?:)
Jotain uusperheen ämmää taas vituttaa, kun miehen "entiset lapset" viettävät kesälomaa heidän luonaan :D voivoi, olisit valinnut paremmin.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:31"]Entä yh-isät? Entä lesket? Entä ne naiset, jotka jäävät lasten kanssa yksin kun mies vaikka sairastuu yllättäen vakavasti esim. henkisesti? Onko kaikki syy tosiaankin AINA VAIN NAISISSA? Sehän vapauttaisi miehet käyttäytymään aivan kuten huvittaa, mutta hetkinen, niinhän he jo nyt tekevät :D
[/quote]
White trash? Yeah, that's my style.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:31"]
Entä yh-isät? Entä lesket? Entä ne naiset, jotka jäävät lasten kanssa yksin kun mies vaikka sairastuu yllättäen vakavasti esim. henkisesti? Onko kaikki syy tosiaankin AINA VAIN NAISISSA? Sehän vapauttaisi miehet käyttäytymään aivan kuten huvittaa, mutta hetkinen, niinhän he jo nyt tekevät :D
[/quote]
Naisissa on aina vika, koska mies ei voi olla huora. Ettäs tiedät, idiootti. Jo yhden miehen kanssa maannut nainen on huora, ei enää puhdas. Yh-äiti on todistetusti saastuttanut itsensä.
Yh-isät ovat ihan ok, samoin leskimiehet. Leskinaiset ovat huoria, samoin yh-naiset, samoin kaikki kaikenlaisista seksisuhteista eronneet naiset.
Miehet ovat sellaisenaan hyviä ja aina puhtaita :)
Ap on kiusallisen lapsellinen tapaus, ilmeisesti taas vierailijoita ylilaudalta...
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:34"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:31"]
[/quote]
Naisissa on aina vika, koska mies ei voi olla huora. Ettäs tiedät, idiootti. Jo yhden miehen kanssa maannut nainen on huora, ei enää puhdas. Yh-äiti on todistetusti saastuttanut itsensä.
Yh-isät ovat ihan ok, samoin leskimiehet. Leskinaiset ovat huoria, samoin yh-naiset, samoin kaikki kaikenlaisista seksisuhteista eronneet naiset.
Miehet ovat sellaisenaan hyviä ja aina puhtaita :)
[/quote]
Tämä on totta. Naisen ihmisarvo on pyöreä nolla heti sen jälkeen kun hän menettää neitsyytensä. Sen jälkeen hänellä on arvoa enää vain miehensä kautta, mutta jos mies päättää erota tuosta huorasta, on nainen sen jälkeen arvoton.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:32"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:30"]Minua taas säälittävät naimisissa olevat naiset jotka joutuvat sängyssä tyytymään rumaan vanhaan ukkoonsa kun itse yh:na saan vähän väliä uutta adonista sisääni.
[/quote]
[/quote]
Kyllä. Vituttaako?:)
[/quote]
Harhaiset kuvitelmat muiden kateellisuudesta itseä kohtaan ovat nekin aika wt. En ole kateellinen, minulla on paljon tähdellisempääkin tekemustä kuin jakaa itseäni ympäri kyliä:--) Nainen saa seksiä lähes aina, ei ole mikään absio se.
Myös verbi "vituttaa" on äärimmäisen moukka verbi.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 18:06"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:58"]Tällä provoilijalla on aina tuo sama idioottimainen hymiö.
Muutenkin, järjetön aloitus. Lapsi siis "pilaa naisen", jos tulee ero, mutta ero lapsettomana on ihan ok, eikä naisesta tule roskasakkia. Mikä on tämän logiikka?
[/quote]
Logiikka? Ei elämä noudata logiikan rataa, hyvänen aika sentään! Ystävä rakas, oletko sinä kenties wt? :----)
[/quote]
Tämä oli jo rimanalitus :D tsemppaa vähän ap. "Ei elämä NOUDATA LOGIIKAN RATAA".
[/quote]
Faktaa täynnä koko toteamus, etkö ymmärrä vai? :----) ap