Viikonloput ja lomat menee työasioita murehtiessa
Ei ole edes kovin ihmeellinen työ, mutta mietin mitä olen unohtanut ja mitä siitä sitten seuraa jne. Epäonnistumisen pelko kasvaa välillä järjettömän suureksi ja mitä työkaveritkin ajattelee...
Kommentit (7)
Säästä miettiminen työajalle, siitä maksetaan silloin. Et ole niin tärkeä että työkaverisi ajattelisivat sinua koko ajan, usko minua :)
Parempi olis stressata vaikka omia asioita, terveyttä ja sellasta:)
Vähän väliä putkahtaa mieleen, olenkohan muistanut sen ja olenkohan unohtanut tän... En mieti seurauksia tai sitä mitä työtoverit ajattelee, mietin vaan oman työni hyvin hoitamista.
Ja kun niin moni asia on sellainen, että yhden pitää hoitaa ensin jotain, toisen toista, sit mun kolmatta, kolmannen neljättä ja mun viidennettä asiaa ja toimittaa sitten kuudennelle, välillä tuntuu ettei tästä tule hevonvittua. "Olenkohan muistuttanut muistuttaa herra x:ää tekemään sitä ja tätä..."
Ja kun näitä asioita putkahtelee mieleen, sitten tulee mieleen se, että miksi nää tulee mieleen ja stressaan siitä etten pysty unohtamaan.
Relaa. Se on vaan työ. Anna sille max 8h päivässä, se riittää.
Mulla oli tommosta vanhassa työpaikassa. Huono työilmapiiri ja mitättömistä pikku asioista tehtiin vaaaltavia ja ne asiat ei oikeasti ollut mitään mokia tms edes pomon mielestä, vain kiusaajan... Sain lopulta paniikkikohtauksia ja ahdistuneisuushäiriö diagnoosin. Purn out taisi olla myös... Lopputilin myötä helpotti vaikkei ahdistus old vielä kadonnut. :(
Rankkaa! Mäkin mietin mun on joku isompi juttu meneillään, mutta onneksi unohdan työjutut kun isompi juttu on ohi ja on vaan pienempiä asioita.