Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jäit yh-äidiksi?

Vierailija
23.07.2014 |

Mikä sai sinut ottamaan lapset riesoiksesi? miksi et alkanut viikko-viikko systeemin tms?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:13"]

Petin ja jätin. Olisin antanut lapset kokonaan asumaan isälleen, mutta se ei huoli niitä.

[/quote]

Kurjaa että jouduit ne pakolla ottamaan itsellesi eikä mieskään niitä huoli.

Vierailija
42/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se on ollut selvä ja tietoinen valinta eikä mikään jääminen. Mä en ala koko elämääni riitelemään joka vitun asiasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:19"]

Mulle se on ollut selvä ja tietoinen valinta eikä mikään jääminen. Mä en ala koko elämääni riitelemään joka vitun asiasta. 

[/quote]

 

riitelemiseen vaaditaan aina kaksi osapuolta. onnea valitsemallasi tiellä  ;D

Vierailija
44/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 16:56"]Mikä sai sinut ottamaan lapset riesoiksesi? miksi et alkanut viikko-viikko systeemin tms?

[/quote]

Ei mies halunnut viikko-viikko systeemiä. Ottaa joka toinen vkl.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi