Miksi jäit yh-äidiksi?
Mikä sai sinut ottamaan lapset riesoiksesi? miksi et alkanut viikko-viikko systeemin tms?
Kommentit (44)
Mulle se on ollut selvä ja tietoinen valinta eikä mikään jääminen. Mä en ala koko elämääni riitelemään joka vitun asiasta.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:19"]
Mulle se on ollut selvä ja tietoinen valinta eikä mikään jääminen. Mä en ala koko elämääni riitelemään joka vitun asiasta.
[/quote]
riitelemiseen vaaditaan aina kaksi osapuolta. onnea valitsemallasi tiellä ;D
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 16:56"]Mikä sai sinut ottamaan lapset riesoiksesi? miksi et alkanut viikko-viikko systeemin tms?
[/quote]
Ei mies halunnut viikko-viikko systeemiä. Ottaa joka toinen vkl.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:13"]
Petin ja jätin. Olisin antanut lapset kokonaan asumaan isälleen, mutta se ei huoli niitä.
[/quote]
Kurjaa että jouduit ne pakolla ottamaan itsellesi eikä mieskään niitä huoli.