Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jäit yh-äidiksi?

Vierailija
23.07.2014 |

Mikä sai sinut ottamaan lapset riesoiksesi? miksi et alkanut viikko-viikko systeemin tms?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minun lasteni isä on kuollut. Erosimme kyllä sitä ennen.

 

18

Vierailija
22/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:54"]Jäin yh:ksi kun mies otti ja kuoli....

[/quote]

Rumasti sanottu tapaturmaisesti kuolleesta ihmisestä. Et tainnut paljoa arvostaa häntä! "Perkele kun meni sitten ja kuoli"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin käytännössä ollut jo ennen eroa yh eikä miehellä epäsäännöllisten työaikojensa vuoksi edes olisi ollut mahdollisuutta toteuttaa viikko-viikko -systeemiä. Ja mikään riesahan lapsi ei toki ole minulle ollut, vaan rakkain ihminen maailmassa ja hyvin meillä pyyhkii :) Lapsen suhde isäänsäkin on varsin hyvä ja kiinteä - kummasti niitä aikoja lapsen tapaamiseen alkoi miehen kalenterista löytyä viikottain, kun jysäytin eron pöytään...

Vierailija
24/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin raskaaksi yhdenillanjutusta.

Vierailija
25/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjesteltiin ex-miehen kanssa niin. Hän ei todellakaan ollut kypsä yhteishuoltajuuteen. Oltiin tuolloin 22 ja 21, minä nuorempi. Mies halusi elää nuoruutta mutta samalla pitää minut hoitamassa kotia ja vauvaa ja näyttelemässä hienoa "aikuisten" elämää. Ei käsittänyt että vastuu lapsesta ja kodista on myös hänen, eikä hänellä ole oikeutta hullutella menemään kuin sinkku. Siksi ero tulikin, ja totesin että lapsi on parempi olla minulla. Varsinaista yh elämää ei kauan kyllä kestänytkään, löysin nykyisen aviomieheni kun tyttö oli parivuotias ja onnekseni on kasvattanut ja rakastanut tyttöä kuin omaansa. Issäpuolensa on ollut tyttärelleni kuulemma kuin isä isäänsäkin läheisempi.

Tyttö on kuitenkin nähnyt isäänsä n. Kerran kuukaudessa yksinhuoltajuudesta huolimatta. Heidän välinsä ovat ihan mukavat. Minun ja exän erosta on aikaa jo kahdeksantoista vuotta.

Vierailija
26/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkoholisoitui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 20:06"]Itse jäin leskeksi 2vk sitten. Toisen lapsen la ensi viikolla.

[/quote]

Mitä miehellesi tapahtui?

Osanottoni.

[/quote]

Veritulppa lähti liikkeelle.

Vierailija
28/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten isä on maanis-depressiivinen alkoholisti. Siksi olen yksihuoltaja. Tapaa lapsia kyllä ja ovat yötäkin hänen luona silloin kun pystyy. Mutta en edes kuvittele että mies pystyis ottamaan huoltajan vastuuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leski minäkin, joten ei vaihtoehtoja. Ei viikkosystemeejä vaan 24/7 oman lapsen kanssa oloa. Ikinä en oo kaivannut vapaa viikkoja ym.

Vierailija
30/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:54"]Jäin yh:ksi kun mies otti ja kuoli....

[/quote]

Rumasti sanottu tapaturmaisesti kuolleesta ihmisestä. Et tainnut paljoa arvostaa häntä! "Perkele kun meni sitten ja kuoli"

[/quote]

Älä puhu arvostuksesta mitään, kun et mistään mitään tiedä!! Olin raivoissani ja vihainen miehelleni kun OTTI JA KUOLI ja jätti mut yksin lasten kanssa !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:54"]Jäin yh:ksi kun mies otti ja kuoli....

[/quote]

Rumasti sanottu tapaturmaisesti kuolleesta ihmisestä. Et tainnut paljoa arvostaa häntä! "Perkele kun meni sitten ja kuoli"

[/quote]

Älä puhu arvostuksesta mitään, kun et mistään mitään tiedä!! Olin raivoissani ja vihainen miehelleni kun OTTI JA KUOLI ja jätti mut yksin lasten kanssa !

[/quote]

Juu mutta et yhtään surrut hänen kohtaloaan. Et voi olla vihainen ihmiselle joka kuolee vasten tahtoaan.

Vierailija
32/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:54"]Jäin yh:ksi kun mies otti ja kuoli....

[/quote]

Rumasti sanottu tapaturmaisesti kuolleesta ihmisestä. Et tainnut paljoa arvostaa häntä! "Perkele kun meni sitten ja kuoli"

[/quote]

Älä puhu arvostuksesta mitään, kun et mistään mitään tiedä!! Olin raivoissani ja vihainen miehelleni kun OTTI JA KUOLI ja jätti mut yksin lasten kanssa !

[/quote]

Juu mutta et yhtään surrut hänen kohtaloaan. Et voi olla vihainen ihmiselle joka kuolee vasten tahtoaan.

[/quote]

Mistäs sä sen tiedät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole edes sopimusta miten tavataan. Lapsi jo kohta aikuinen. Se on mennyt niin että olen päähuoltaja ja koulut sun muut jutut minä päättänyt yhdessä lapseni kanssa. 

Vierailija
34/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäänyt, vaan suunnittelin koko jutun ennakkoon niin, että hoidan lapsen yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ne lapset eivät ole riesa, vaan tärkein asia maailmassa. Kuten itselleni.

T: yh-isä

Vierailija
36/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 16:57"]Kaikille ne lapset eivät ole riesa, vaan tärkein asia maailmassa. Kuten itselleni.

T: yh-isä

[/quote]

Taas tämä sankari itseään kehumassa ja sukupuoltaan mainostamassa, yök. Eiköhän ne ihmiset ole harvassa jotka pitävät lapsiaan riesana, nainen tai mies.

Vierailija
37/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensiksi täytyy sanoa, että lapset eivät ole minulle riesa.

Lapset kuitenkin ovat minulla, koska lasten isä löysi toisen yh-äidin, jonka kanssa leikkii nyt perhettä. Vanhan perheen lapset eivät tähän kuvioon mahdu mukaan. Silloin kuin lasten isä ottaa lapset, hän vie ne mummolaan kanssaan. Siitä ei edes keskuteltu, että hän ottaisi lapset, vaan oletusarvo oli se, että hän vain lähtee, eikä sen jälkeen ole lapset kiinnostanut kuin max. sen joka toinen viikonloppu. Ei siinä minunkaan mielipidettä kysytty, haluanko millä tavalla lapsen pitämiset sopia.

 

Vierailija
38/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:04"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 16:57"]Kaikille ne lapset eivät ole riesa, vaan tärkein asia maailmassa. Kuten itselleni.

 

T: yh-isä

[/quote]

 

Taas tämä sankari itseään kehumassa ja sukupuoltaan mainostamassa, yök. Eiköhän ne ihmiset ole harvassa jotka pitävät lapsiaan riesana, nainen tai mies.

[/quote]

 

kaikkien naisten ei tulisi lisääntyä, esimerkiksi sinunkaltaistesi.

oksettava kommentti, säälittävältä ihmiseltä.

 

Vierailija
39/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paska ja provosoiva aloitus ettei viitsi edes vastata tähän. Tietää jo mitä on seurauksena: lisää paskaa niskaan. Omassa tilanteessani ei annettu vaihtoehtoja ja rakastan lapsiani niin paljon, etten heitä kyllä riesaksi koe.

t. yh-ÄITI

Vierailija
40/44 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin ja jätin. Olisin antanut lapset kokonaan asumaan isälleen, mutta se ei huoli niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän