Lue keskustelun säännöt.
Pystytkö enään katsomaan Rypsi-porsas mainoksia
22.05.2014 |
ajattelematta Tomi Björckin loskat suuhun lausuntoa.
Minä en pysty.
Kommentit (9)
Loska-porsasta namnam! Paljon protskua!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En voi katsoa niitä mainoksia muutenkaan, kun ne tatskat on niin järkyttävän näköiset.
Oijoi miten jaksattekaan jauhaa samaa, aina vaan päivästä toiseen. Oisko aika keksiä jo uudet vitsit?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Älä kirjoita enää "enään" tai saat nenään.
En pysty, boikotoin HK:ta ja loskaa mitä myyvät.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:50"]
En pysty, boikotoin HK:ta ja loskaa mitä myyvät.
[/quote]
Sama.
En pysty enkä osta kyseistä tuotetta.