Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Tinderissä ei ole kunnollisia miehiä? Tässä vastaus

Vierailija
17.07.2021 |

Miehenä olen samaa mieltä palstanaisten kanssa siitä että Tinderistä on vaikeaa, lähestulkoon mahdotonta, löytää kunnollista miestä. Ymmärrän sen täysin.

Siihen on aika yksinkertainen selitys.(Varoitus, älä lue jos olet ammattiloukkaantuja)

Jakakaamme miehet kolmeen kategoriaan haluttavuuden, ja kahteen kategoriaan sen perusteella mitä he hakevat.

On todella komeat, tavalliset ja epähaluttavat. Sitten on pelkkää seksiä hakevat ja parisuhdetta haluavat.

Komealle seksiä hakevalle miehelle Tinder on taivas. Voi hakea seksiä ilman pelimiehen mainetta omissa kaveripiireissä, ja ilman että joutuu lähtemään baarikierrokselle. Nämä miehet ovat ehdottomasti Tinderissä.

Komealle parisuhdetta hakevalle miehelle Tinder on turhaa. Tämä mies löytää seuraa livenä, jos sosiaalisia taitoja on vähänkin. Miksi harrastaa hakuammuntaa Tinderissä? Siksi näitä miehiä on Tinderissä vähän.

Tavallisille, riippumatta siitä mitä he hakevat, Tinder on ajan haaskausta koska naiset swaippaavat heidät vasemmalle..pl. epähaluttavat naiset joita lähestyvät livenä vain rapajuopot. Suurin osa miehistä on naisille harmaata massaa, koska harva meistä erottuu muista. Livenä ehkä, Tinderissä ei.

Siten on mahakkaat setämiehet jotka lähettelevät pippelinkuvia ja muut vastaavat. Näillä ei ole mitään hävittävää, eikä selvästikään häpeän tunnetta siitä että naiset kokevat ehidät inhottavina.

Epähaluttavat mutta kunnolliset katoavat Tinderistä koska 0 matchia masentaa ennen pitkää. kts. tavalliset miehet.

Mitä jää jäljelle?

Komeat pelimiehet (ainoat jotka saavat matcheja)
Ne tavallisen näköiset jotka eivät ole vielä löytäneet naista livenä, kaikoavat Tinderistä ennen pitkää koska eivät saa matcheja kuin epähaluttavilta naisilta
Törkimykset
Epähaluttavat miehet, katoavat myös ennen pitkää, millä ei ole merkitystä koska ovat jo näkymättömiä

Kommentit (318)

Vierailija
181/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderin ja muiden deittisovellusten on tarkoitus tuottaa rahaa eikä synnyttää parisuhteita. Siksi ne algoritmit on tehty, ettei pariutuminen tapahtuisi liian helposti. 

Kaikkien pitäisi ruveta deittipalvelulakkoon ja tavata toisiaan livenä. 

Termistä tavallinen mies se, että on varmaan geeneihin kirjoitettu, että miehet näkevät keskimäärin itsensä komeampana kuin muiden silmin ovat. Tästähän oli äskettäin linkattu tutkimus,  minkä mukaan naiset näkevät itsensä realistisesti, kun taas miehet yliarvioivat viehättävyytensä. Muuten miehet eivät uskaltaisi lähestyä naisia juuri lainkaan, koska varmastikin se pitää paikkansa, että suurin osa naisista näkee vain pienen osan miehistä fyysisesti viehättävinä, ylivoimainen enemmistö ei kiinnosta. Koska Tinder perustuu kuviin, tuo tosiseikka hallitsee siellä eikä mies voi kompensoida kuten livenä olemalla mukava, tavallinen jne. Livenä lähestyessä mies ei välttämättä koskaan tulisi tietämään, että hänen ulkonäköön arvioidaan vain geenikomeuden perusteella heti kun hänestä poistetaan ääni ja muut irl-ominaisuudet. 

Vika on siinä, että miehet eivät osaa tuoda itseään esille deittipalveluissa- eivätkä kyllä livenäkään. Kyllä se ensikontakti pitää osata livenäk7n luoda.Kannattaisi kysyä neuvoa asiassa, tästä kirjoitti Emmi Nuorgamkin. Mutta ei, ei saa neuvoa. Hirveä p*****amyrsky nousi siinäkin ketjussa asiasta, kuten varmasti tässäkin tästä. Tarjontaa meille naisille, kun riittää. Toinen juttu on se, että miksi edelleen toitottaa tuota mukava mies- juttua? Miksi meille naisille pitäisi riittää, että mies on mukava?Ei se teillekkään riitä. Tunnen monia naisia, jotka on sinkkuja, vaikka ovat supermukavia, mutta hu7 kauheeta, ovat rumia(= läskejä, vanhoja, geenirumia(

Tämä. Muutama vuosi takaperin juotiin kaverin kanssa joen rannassa viiniä kun hän oli vastikään eronnut. Selattiin siinä yhdessä tinderiä hänen puhelimellaan. Alkoi aika nopeasti ihmetyttää mitä iso osa miehistä kuvittelee saavuttavansa kuvilla joista ei ole edes tunnistettavissa. Suurimmassa osassa kuva on otettu kaukaa ja/tai miehellä on joka kuvassa aurinkolasit päässään. Miksi ihmeessä kukaan swaippaisi oikealle kun ei edes tiedä miltä toinen näyttää? Ja näitä oli siis niin isolla osalla miehistä että kaikki eivät mitenkään voineet olla varattuja.

Niinpä. Kun selaat siellä niitä profiileja, niin joka toisen AMK insinöörit harrastukset ovat moottoripyöräily tai maastopyöräily. Kalastaminen nyt on ihan muuten vaan suunnilleen joka toisen miehen harrastus.

Tuo on tuota miehen logiikkaa. He itse ovat sitä mieltä, että ovat huippusaalita, koska heillä on ammatti, käyvät töissä ja harrastavatkin jotakin.

Miksi eivöt suhtaudu seuranhakuun, kuten huippuduunipaikan hakemiseen, josta tietävät, että 500 muutakin AMK insinöörit sitä hakee. Miten erottua joukosta siten, että pääsee haastatteluun, jossa oikeasti voi tehdä sen vaikutuksen, ja saada työpaikan.

Itsellä ainakin kiinnitti huomion heti, jos kuvien eteen oli nähty vaivaa ja persoona näkyi siinä. En itse pidä moottoripyöristä tai - pyöräilystä, mutta eräällä oli niin persoonalliset kuvat, että heti kiinnitti huomion, ja mätsin. Lisäksi kuvassa viehätti aito hymy.

Oksennusta joillekin brändätyille valokuville vain jotta prinsessaharhaisia naislapsia saataisiin innostumaan. Juu voi olla ihan fiksua koittaa saada jotain omaa persoonaa näkymään vaikka siinä profiiliteksistssä, mutta että vielä persoonaallisia kuvia... Entä jos ei ole sellaisia? Eikä näillä laatumiehillä myöskään sellaisia tule, koska on parempaakin tekemistä kuin suunnitella jotain kuvan ottamisia. Alkoi muutenkin vituttaan kun tuollaiset tervepäisten ihmisten harrastukset on tietenkin täällä jotain myrkkyä ja pitäisi nekin ilmeisesti valita naisten mielenkiinnon mukaan.

Pikkupoikakiukku nousi pintaan? Oikeasti, miksi maailmassa olla kuvaan perustuvassa sovelluksessa, eikä vaivautua laittamaan paria kunnollista kuvaa?

Ja anna kun arvaan, se 'tervepäinen harrastus ' on kalastus. Ei houkuta naisia, miksi se siis pitää mainita?

Toki saa sabotoida itse omia mahdollisuuksiaan, ei sitä kukaan kiellä.

Vierailija
182/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kannattaisiko pelata omalla tasolla. Eikö vähemmän viehättävät naiset sitten tykkää vähemmän viehättävistä miehistä. Seuraa saa todennäköisimmin, kun etsii omasta sarjasta. Kaikki voi tietty tykätä niistä lihaksikkaista alfoista, mutta tuskin tulee tykkäystä takaisin perusmammoille.

Naisilla on keskimäärin paremmat mahdollisuudet parisuhdemarkkinoilla ja siksi jokainen järkevä nainen pyrkii pariutumaan itseään paremman näköisen kanssa näin rajusti yleistettynä. Toki siihen on myös evoluution mukana tullut virittyneisyys jo valmiiksi olemassa. Näin ei tietysti käytännössä välttämättä tapahdu.

Ei tapahdukaan, vaikka poikkeuksiakin on aina, koska muukin kuin ulkonäkö vaikuttaa. 

Joka tapauksessa jokainen komean miehen kanssa naimisissa oleva nainen on huomannut, että kaikilla naisillakaan ei ole kovin realistinen käsitys siitä millainen mies on heidän tasonsa parisuhteeseen, ja tästä tosiseikasta johtuu pääosa naisten Tinderiä koskevista valituksista. Eli he valittavat, kun heidät hylätään seksin jälkeen.

Molemmilla on siis ongelmia, mutta siinä kun miehillä tyssää matchin saantiin, tyssää naisilla parisuhteeseen sitouttamiseen eli kyllähän miehille seksi kelpaa. Parisuhteeseen otetaan oman tasoinen ja veroinen ihminen olipa kumpaa sukupuolta tahansa. Se tapahtuu, vaikkei sitä itse tiedostaisi, luonnostaan.

Aina seksin jälkeen hylkäämisessä ei ole kyse mistään "tasoerosta", vaan yksinkertaisesti siitä, että mies ja nainen etsivät eri asioita. Mies ei edes etsi parisuhdetta, mutta toki saattaa niin sanoa jotta saisi naisen sänkyynsä. Ja seuraavan kanssa sitten taas samat selitykset. Ei auta vaikka nainen olisi millainen, nuo miehet eivät halua suhteeseen kenenkään kanssa.

Vai ihanko oikeasti kuvittelet, ettei ole olemassa miehiä, joilla ei ole mitään aikeita koskaan pariutua?

Minusta tuo ajatus, että nainen antaa seksiä parisuhteen toivossa ja mies hylkää, koska tasoero, on ihan käsittämättömän vanhanaikainen. Eletään jo 2020-lukua! Harrastin itse nettideittailua 90-luvulla ja vuosituhannen vaihteessa ja jo silloin oli ihan luonnollista, että netin(kin) kautta kohdattiin ihmisiä, päädyttiin sänkyyn ja siinä kaikki. Ei ollut puolin eikä toisin tarvetta sen enempään.

Mutta kai sekin on jonkinlainen defenssi, jonka läpi on helpompi tarkastella sitä, että toisilla käy Tinderissä flaksi ja löytyy hauskanpitoseuraa ja useimmiten kai vakavampaakin seuraa.

Kiellät siis täysin niiden lukuisten naisten valitukset ja kokemukset täälläkin, kun he valittavat miehistä, jotka etsivät vain seksiä?

Minä olen taipuvainen näkemään sen defenssinä, että deittipalvelut ovat vain helppoa ja hauskaa seuranetsimistä meille huipputyypeille, kun taas ne toiset, jotka saavat siipeensä ovat vain vanhanaikaisia ja rumia luusereita. Kyllä seuran etsimiseen liittyy myös kipeitä ja satuttavia kokemuksia, ja tarve väistää niitä omissa tai muiden kokemuksissa kertoo jotain sekin. 

Siitä olen samaa mieltä, että nykyaika on ihan käsittämättömän konservatiivinen ilmeisesti. Ei ollut omana pariutumisaikanani tuollaista, että seksin harrastaminen olisi väistämättä jokin hirveä trauma tai tahra naiselle, jos siitä ei seurustelua tule. Itse olen aina harrastanut seksiä heti, koska sehän on lopullinen testi siitä voiko suhteesta tulla mitään. Oman aviomiehenikin kanssa suhde alkoi yhden yön suhteesta. Se nyt vain on typerää ja pitää jättää omaan arvoonsa, jos mies halveksuu "pihtarihuoria" - kyllä se on parempi, että pysyvätkin omassa lokerossaan tuollaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo kyllä noin ihan ole kuten ap laukoo...

Täällä on ihan se tavallinen mies ja jopa ilman kasvoja, nyt olen ollut viikon Tinderissä tähän väliin ja mulla on 25 naisen kanssa juttu kesken. Sinne kun naaman laittaa niin melkein aina tulee 😍👍 sosiaalisilla taidoillahan siellä se vaikutelma itsestään annetaan. Sama mikä on naama niin jos olet täys ääliö niin tuskin pärjäät. Mies 36v

Vierailija
184/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on ihan se tavallinen mies ja jopa ilman kasvoja, nyt olen ollut viikon Tinderissä tähän väliin ja mulla on 25 naisen kanssa juttu kesken. Sinne kun naaman laittaa niin melkein aina tulee 😍👍 sosiaalisilla taidoillahan siellä se vaikutelma itsestään annetaan. Sama mikä on naama niin jos olet täys ääliö niin tuskin pärjäät. Mies 36v

Tokihan tuo on mahdollista, jos sulla on kroppa kunnossa ja reissukuvia + mielenkiintoinen profiiliteksti.

Tottakai sosiaalisilla taidoilla pärjää, mutta monelle se matchin saaminen on se suurin ongelma, ei matchia->ei pääse juttelemaan=/ei mitään mahdollisuuksia hurmata juttelulla

Vierailija
185/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kannattaisiko pelata omalla tasolla. Eikö vähemmän viehättävät naiset sitten tykkää vähemmän viehättävistä miehistä. Seuraa saa todennäköisimmin, kun etsii omasta sarjasta. Kaikki voi tietty tykätä niistä lihaksikkaista alfoista, mutta tuskin tulee tykkäystä takaisin perusmammoille.

Monet komeat miehet nussii läskejäkin jos ei just sillon parempaa ole saatavilla. Miesten vika tämä oikeastaan on. Komeiden miesten pitäisi lähestyä vain niitä oikeasti kauniita naisia ja jättää keskitason naiset keskitason miehille. 

Joo, kyllä pillun pitäisi olla kaikille miehille saatavilla oleva hyödyke. Naisten pitäisi jakaa kaikille halukkaille. Erityisesti rumat ja läskit saisi olla onnellisia, että niiden pllua edes joku haluaa. Ei niissä ole parisuhdeainesta, kukaan mies ei voi rakastua rumaan ja läskiin naiseen, rakkaus on varattu vain kauniille naisille. Tavisnaiset kelpaa hyödykkeiksi eli vakiplluiksi ja kodinkoneiksi ja viihdykkeeksi, jos sitä kaunista ei saa.

Hoikka ei tarkoita kaunista

Kyllä se miesten mielestä tarkoittaa.

Vierailija
186/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin myös, että jos Tinderiin joku tolkun mies eksyy, ja tolkun naisen kanssa tulee match, niin hyvin nopeasti molemmat poistuvat Tinderistä. Ainakin yhdelle miespuoliselle kaverille kävi näin. Ei pitkään tuolla hapantunut avioeron jälkeen.

Yli 40 vuotias normaalin näköinen tyyppi. Hieman juoppokin saattaa olla.

Vierailija
187/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderin ja muiden deittisovellusten on tarkoitus tuottaa rahaa eikä synnyttää parisuhteita. Siksi ne algoritmit on tehty, ettei pariutuminen tapahtuisi liian helposti. 

Termistä tavallinen mies se, että on varmaan geeneihin kirjoitettu, että miehet näkevät keskimäärin itsensä komeampana kuin muiden silmin ovat. Tästähän oli äskettäin linkattu tutkimus,  minkä mukaan naiset näkevät itsensä realistisesti, kun taas miehet yliarvioivat viehättävyytensä. Muuten miehet eivät uskaltaisi lähestyä naisia juuri lainkaan, koska varmastikin se pitää paikkansa, että suurin osa naisista näkee vain pienen osan miehistä fyysisesti viehättävinä, ylivoimainen enemmistö ei kiinnosta. Koska Tinder perustuu kuviin, tuo tosiseikka hallitsee siellä eikä mies voi kompensoida kuten livenä olemalla mukava, tavallinen jne. Livenä lähestyessä mies ei välttämättä koskaan tulisi tietämään, että hänen ulkonäköön arvioidaan vain geenikomeuden perusteella heti kun hänestä poistetaan ääni ja muut irl-ominaisuudet. 

Naisena sama juttu. En minä kuvissa ole mitenkään erityinen. Livenä minulla on sanottu olevan karismaa.

Vierailija
188/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä ihmiset ovat pystyneet pariutumaan ennen treffisivelluksia!? Nyt etsitään koko ajan sitä parempaa netistä. Selaillaan, swaipataan, haukutaan, loukataan ja ties mitä....välittämättä edes tutustua kenenkään kunnolla.

Tuliko teille treffisivujen käyttäjät jotenkin yllätyksenä että, miehet ja naiset ovat erilaisia? Vaikka vikoja löytyy kaikista meistä niin olemme omanlaisia persoonia. Ei ne asiat mihinkään muutu vaikka miten täällä toisianne haukutte.

Vierailija
189/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokihan tuo on mahdollista, jos sulla on kroppa kunnossa ja reissukuvia + mielenkiintoinen profiiliteksti.

Tottakai sosiaalisilla taidoilla pärjää, mutta monelle se matchin saaminen on se suurin ongelma, ei matchia->ei pääse juttelemaan=/ei mitään mahdollisuuksia hurmata juttelulla

Sellainen iskäpäkki kroppa, kuulemma naamassa ei valittamista kuitenkaan. Ei ole reissu kuvia. Taitaa olla tällä hetkellä sellainen aika seksuaalis sävytteinen fwb esittely, toki se ei tarkoita sitä seksiä yksin vaan ihan kunnon ystävää moneen tarkoitukseen, sellaista jossa molemmat huomioidaan. Ja kyllä kiinnostaa naisia. Matcheja tulee ja muutaman viestin jälkeen tulee että jutellaan vain ja tutustutaan. Ei saa jäädä sanattomaksi, naista ei kiinnosta jos muutamalla sanalla tokaiset että tutustutaanko tai jutellaanko tai heti hyökkäät aiheeseen seksi. Mies 36v

Vierailija
190/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavia nämä palstan miesten uudissanat, kuten geenikomea mies. Onko muunlaisia olemassa? Plastiikkakirurgin komea mies? Noita ei ole täällä kyllä.....

Geenikomeus korostaa sitä, että miehen komeus johtuu mm. pituudesta ja naamalotossa voittamisesta eikä niinkään siitä, että panostaisi ulkonäköön poikkeuksellisen paljon. Tuo myös hyvin erottelee sen mitä naiset yleensä pitävät komeana ja mitä puolestaan miehet.

ohis

Vierailija
191/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran sanon tähän, että Tinder myös siirtää miehiä parisuhdetta haluavasta elimieheksi.

Itse olen tohtori, monien hyvännäköiseksikin kehuma ja pitkään sinkku. Bileistäkin minua silloin tällöin pokailtiin. En lähtenyt näihin juttuihin pitkään aikaanmukaan, koska olen parisuhde- ja perhesuuntautunut eikä pelkkä irtopillu kiinnosta.

Olin eronnut ja elämäntilanteessa, jossa kaveriporukka puuttui, joten kokeilin Tinderiä. Hain parisuhdetta pukumieskuvilla, kuvilla matkoistani ja harrastuksistani. Sellainen siisti ja asiallinen, mutta kieltämättä vähän tylsä profiili.

Sain n. 0-5 matchia ja treffejä n. 1-2 vuodessa. Riman alentaminenkaan ei auttanut. Tinder teki eronneen markkina-arvoaan kokeilevan miehen itsetunnolle todella pahaa. Koin, että minun täytyy sitten olla tosi ruma, epäkiinnostava, liian lyhyt ja muuta vikaa.

Pääsin sitten sattumalta porukoihin, jossa oli naisia ja istuttiin iltaa. Löysin sieltä perhesuuntautuneen naisen, joka ihastui minuun ensi näkemällä, ja on nykyään vaimoni. Vähän oli ensin hämmennystä, kun kaksi naista porukasta yritti iskeä minua yhtä aikaa. Oli vaikea uskoa Tinder-putken jälkeen, että olivat tosissaan. Tuntui, että kun tohtori ei kelpaa, miehen pitää nykyään olla se lääkäripankkiiritohtori tai julkkis.

Nykyään olen tarkkaillut enemmän, kuinka naiset käyttävät Tinderiä. Kyrpäähän sieltä haetaan. Kunnollinen perhesuuntautunut mies on tylsä, ja sen pitää olla Tinderissä todella se lääkäripankkiiritohtori. Perhesuuntautuneita naisia siellä ei ole, tai jos on niin yksi sadasta. Tietysti on paljon  niitä leidejä, jotka eivät tiedä mitä hakevat. Swaippaavat kuin ylensyönyt karkkihyllyllä ja jos jostain ensin tykkäävät niin sitten  ghostaavat kun eivät jaksa lähteä treffeille. Okiasti jotain muuta kuin pillua hakeville paska paikka.

Vierailija
192/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista hakeva 30 - 4x mies karttaa sellaista jolla toisen miehen lapsia jo elämässä.

Tinderissä ei ole tuon takia kuin pieni osa vapaista miehistä.

Vierailija
193/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naista hakeva 30 - 4x mies karttaa sellaista jolla toisen miehen lapsia jo elämässä.

Tinderissä ei ole tuon takia kuin pieni osa vapaista miehistä.

Kunnollisilla 30-40+ miehillä on itselläänkin tuossa iässä lapset tehtynä.

Vierailija
194/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi niin moni valehtelee ikänsä. Myös kuvat ovat vanhoja. Kiva mennä treffeille pettymään. Itselläni on tuoreet ja filtteröimättömät kuvat. Tykkäyksiä on lähemmäs 500. Alkaa turhauttaa tuo seulominen. Pois kaikki pimeät ja paidattomat profiilit jne. Laittakaa ihmiset hyvät sinne muutama tuore kuva, joista saa selvää!

Vierailija
195/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin nyt kokeilla tinderiä kun suhde kariutui ja ikää on jo 35. Miesten kokemukset yleisesti eivät ole kovin rohkaisevia, joten saa nähdä romuttuuko itsetunto vai löytyy nirsolle oikea jalokivi. Mikään pakko itsellä ei ole pariutua, mutta huippunainen toki kelpaisi.

Naisonnea on ollut aina kohtuullisen mukavasti ja jopa naisten omista aloitteista, joten olo on ainakin vielä varsin toiveikas. Ja vaikkei elämän naista löytyisikään, niin seksi toki kelpaa aina seulan läpäisseiltä.

Vierailija
196/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavia nämä palstan miesten uudissanat, kuten geenikomea mies. Onko muunlaisia olemassa? Plastiikkakirurgin komea mies? Noita ei ole täällä kyllä.....

Geenikomeus korostaa sitä, että miehen komeus johtuu mm. pituudesta ja naamalotossa voittamisesta eikä niinkään siitä, että panostaisi ulkonäköön poikkeuksellisen paljon. Tuo myös hyvin erottelee sen mitä naiset yleensä pitävät komeana ja mitä puolestaan miehet.

ohis

Minä katson miehen kasvoja. Jos kasvot ei ole hyvännäköiset (siis minun mielestä hyvännäköiset, ei välttämättä muiden, naisilla erilaiset mieltymykset) niin en kiinnostu miehestä vaikka tämä kuinka kävisi salilla. Olen 170 cm pitkä ja muutaman sentin lyhyempi mies tai sitä pidempi käy hyvin. En kuitenkaan halua lyhyempää miestä, koska en halua hävetä omaa pituuttani jatkuvasti. Lyhyempiä naisia on pilvin pimein, heitä riittää kyllä lyhyemmille miehille.

Vierailija
197/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran sanon tähän, että Tinder myös siirtää miehiä parisuhdetta haluavasta elimieheksi.

Itse olen tohtori, monien hyvännäköiseksikin kehuma ja pitkään sinkku. Bileistäkin minua silloin tällöin pokailtiin. En lähtenyt näihin juttuihin pitkään aikaanmukaan, koska olen parisuhde- ja perhesuuntautunut eikä pelkkä irtopillu kiinnosta.

Olin eronnut ja elämäntilanteessa, jossa kaveriporukka puuttui, joten kokeilin Tinderiä. Hain parisuhdetta pukumieskuvilla, kuvilla matkoistani ja harrastuksistani. Sellainen siisti ja asiallinen, mutta kieltämättä vähän tylsä profiili.

Sain n. 0-5 matchia ja treffejä n. 1-2 vuodessa. Riman alentaminenkaan ei auttanut. Tinder teki eronneen markkina-arvoaan kokeilevan miehen itsetunnolle todella pahaa. Koin, että minun täytyy sitten olla tosi ruma, epäkiinnostava, liian lyhyt ja muuta vikaa.

Pääsin sitten sattumalta porukoihin, jossa oli naisia ja istuttiin iltaa. Löysin sieltä perhesuuntautuneen naisen, joka ihastui minuun ensi näkemällä, ja on nykyään vaimoni. Vähän oli ensin hämmennystä, kun kaksi naista porukasta yritti iskeä minua yhtä aikaa. Oli vaikea uskoa Tinder-putken jälkeen, että olivat tosissaan. Tuntui, että kun tohtori ei kelpaa, miehen pitää nykyään olla se lääkäripankkiiritohtori tai julkkis.

Nykyään olen tarkkaillut enemmän, kuinka naiset käyttävät Tinderiä. Kyrpäähän sieltä haetaan. Kunnollinen perhesuuntautunut mies on tylsä, ja sen pitää olla Tinderissä todella se lääkäripankkiiritohtori. Perhesuuntautuneita naisia siellä ei ole, tai jos on niin yksi sadasta. Tietysti on paljon  niitä leidejä, jotka eivät tiedä mitä hakevat. Swaippaavat kuin ylensyönyt karkkihyllyllä ja jos jostain ensin tykkäävät niin sitten  ghostaavat kun eivät jaksa lähteä treffeille. Okiasti jotain muuta kuin pillua hakeville paska paikka.

Mitä ihmettä. Minulla on tsämälleen sama kokemus Tinderistä, jos ei lasketa sitä, että minua tosielämässä lähestyneet naiset eivät lopulta olleetkaan sopivia tai kiinnostuneita.

Vierailija
198/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vika on siinä, että miehet eivät osaa tuoda itseään esille deittipalveluissa- eivätkä kyllä livenäkään. Kyllä se ensikontakti pitää osata livenäk7n luoda.Kannattaisi kysyä neuvoa asiassa, tästä kirjoitti Emmi Nuorgamkin. Mutta ei, ei saa neuvoa. Hirveä p*****amyrsky nousi siinäkin ketjussa asiasta, kuten varmasti tässäkin tästä. Tarjontaa meille naisille, kun riittää. Toinen juttu on se, että miksi edelleen toitottaa tuota mukava mies- juttua? Miksi meille naisille pitäisi riittää, että mies on mukava?Ei se teillekkään riitä. Tunnen monia naisia, jotka on sinkkuja, vaikka ovat supermukavia, mutta hu7 kauheeta, ovat rumia(= läskejä, vanhoja, geenirumia(

Tämä. Muutama vuosi takaperin juotiin kaverin kanssa joen rannassa viiniä kun hän oli vastikään eronnut. Selattiin siinä yhdessä tinderiä hänen puhelimellaan. Alkoi aika nopeasti ihmetyttää mitä iso osa miehistä kuvittelee saavuttavansa kuvilla joista ei ole edes tunnistettavissa. Suurimmassa osassa kuva on otettu kaukaa ja/tai miehellä on joka kuvassa aurinkolasit päässään. Miksi ihmeessä kukaan swaippaisi oikealle kun ei edes tiedä miltä toinen näyttää? Ja näitä oli siis niin isolla osalla miehistä että kaikki eivät mitenkään voineet olla varattuja.

Niinpä. Kun selaat siellä niitä profiileja, niin joka toisen AMK insinöörit harrastukset ovat moottoripyöräily tai maastopyöräily. Kalastaminen nyt on ihan muuten vaan suunnilleen joka toisen miehen harrastus.

Tuo on tuota miehen logiikkaa. He itse ovat sitä mieltä, että ovat huippusaalita, koska heillä on ammatti, käyvät töissä ja harrastavatkin jotakin.

Miksi eivöt suhtaudu seuranhakuun, kuten huippuduunipaikan hakemiseen, josta tietävät, että 500 muutakin AMK insinöörit sitä hakee. Miten erottua joukosta siten, että pääsee haastatteluun, jossa oikeasti voi tehdä sen vaikutuksen, ja saada työpaikan.

Itsellä ainakin kiinnitti huomion heti, jos kuvien eteen oli nähty vaivaa ja persoona näkyi siinä. En itse pidä moottoripyöristä tai - pyöräilystä, mutta eräällä oli niin persoonalliset kuvat, että heti kiinnitti huomion, ja mätsin. Lisäksi kuvassa viehätti aito hymy.

Oksennusta joillekin brändätyille valokuville vain jotta prinsessaharhaisia naislapsia saataisiin innostumaan. Juu voi olla ihan fiksua koittaa saada jotain omaa persoonaa näkymään vaikka siinä profiiliteksistssä, mutta että vielä persoonaallisia kuvia... Entä jos ei ole sellaisia? Eikä näillä laatumiehillä myöskään sellaisia tule, koska on parempaakin tekemistä kuin suunnitella jotain kuvan ottamisia. Alkoi muutenkin vituttaan kun tuollaiset tervepäisten ihmisten harrastukset on tietenkin täällä jotain myrkkyä ja pitäisi nekin ilmeisesti valita naisten mielenkiinnon mukaan.

Miksi pitäisi moottoripyöräily tai maastopyöräily naista kiinnostaa? Tuskin sinuakaan neulominen, viin juonti tai jooga kiinnostaa?

Tiedätkö, ne kuvat oli ihan tavallisia, kamerakännykällä otettuja kuvia, mutta oli vähän mietitty.

Mutta jatka sinä näissä prinssiharhoissasi. Sitä se teille miehillä on, kun luulette omasta mielestänne olevanne jotain prinssejä kaikille maailman naisille, kun omasta mielestänne olette niin täydellisiä.

Sinuun ei kukaan nainen nyt haluaisi muutenkaan haluaisi tutustua, vaikka kuvasi olisi CKn kalsarimallin tasoa. Pari asiaa sinun persoonaasi liittyen nimittäin välittyy jo täällä.Voin antaa vinkin: ne eivöt ole miellyttäviä asioita.

Vierailija
199/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä. Minulla on tsämälleen sama kokemus Tinderistä, jos ei lasketa sitä, että minua tosielämässä lähestyneet naiset eivät lopulta olleetkaan sopivia tai kiinnostuneita.

Hep, täällä toinen! Olin täysin näkymätön tinderissä, sain just ehkä 1-2 tykkäystä kuukaudessa mitä nyt vuoden verran olin siellä. Tuli ostettua goldia ja boostipaketteja jolloin tuli ehkä sen boosterillan aikana 1-2 tykkäystä lisää.

2 naisen kanssa kävin treffeillä, josta yhdellä oli aika pahoja MT-ongelmia ja toinen oli varattu.

Livenä sitten ollut vähän enemmän vientiä, vaikkakin sopivaa ei olekkaan löytynyt.

M38

Vierailija
200/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi niin moni valehtelee ikänsä. Myös kuvat ovat vanhoja. Kiva mennä treffeille pettymään. Itselläni on tuoreet ja filtteröimättömät kuvat. Tykkäyksiä on lähemmäs 500. Alkaa turhauttaa tuo seulominen. Pois kaikki pimeät ja paidattomat profiilit jne. Laittakaa ihmiset hyvät sinne muutama tuore kuva, joista saa selvää!

No onhan sullakin sitä meikkiä niissä senverran että ethän luule siltä näytäväs mitä kuvissa. Kyllä ihan ilman kuviakin tykkäyksiä miehelle satelee, viikossa on tullut yli 100. Jota kiinnostaa niin heti löytyy hyviä tuoreita kuvia. Eikä kukaan vuodessakaan esim muutu ulkonäöllisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän