Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Tinderissä ei ole kunnollisia miehiä? Tässä vastaus

Vierailija
17.07.2021 |

Miehenä olen samaa mieltä palstanaisten kanssa siitä että Tinderistä on vaikeaa, lähestulkoon mahdotonta, löytää kunnollista miestä. Ymmärrän sen täysin.

Siihen on aika yksinkertainen selitys.(Varoitus, älä lue jos olet ammattiloukkaantuja)

Jakakaamme miehet kolmeen kategoriaan haluttavuuden, ja kahteen kategoriaan sen perusteella mitä he hakevat.

On todella komeat, tavalliset ja epähaluttavat. Sitten on pelkkää seksiä hakevat ja parisuhdetta haluavat.

Komealle seksiä hakevalle miehelle Tinder on taivas. Voi hakea seksiä ilman pelimiehen mainetta omissa kaveripiireissä, ja ilman että joutuu lähtemään baarikierrokselle. Nämä miehet ovat ehdottomasti Tinderissä.

Komealle parisuhdetta hakevalle miehelle Tinder on turhaa. Tämä mies löytää seuraa livenä, jos sosiaalisia taitoja on vähänkin. Miksi harrastaa hakuammuntaa Tinderissä? Siksi näitä miehiä on Tinderissä vähän.

Tavallisille, riippumatta siitä mitä he hakevat, Tinder on ajan haaskausta koska naiset swaippaavat heidät vasemmalle..pl. epähaluttavat naiset joita lähestyvät livenä vain rapajuopot. Suurin osa miehistä on naisille harmaata massaa, koska harva meistä erottuu muista. Livenä ehkä, Tinderissä ei.

Siten on mahakkaat setämiehet jotka lähettelevät pippelinkuvia ja muut vastaavat. Näillä ei ole mitään hävittävää, eikä selvästikään häpeän tunnetta siitä että naiset kokevat ehidät inhottavina.

Epähaluttavat mutta kunnolliset katoavat Tinderistä koska 0 matchia masentaa ennen pitkää. kts. tavalliset miehet.

Mitä jää jäljelle?

Komeat pelimiehet (ainoat jotka saavat matcheja)
Ne tavallisen näköiset jotka eivät ole vielä löytäneet naista livenä, kaikoavat Tinderistä ennen pitkää koska eivät saa matcheja kuin epähaluttavilta naisilta
Törkimykset
Epähaluttavat miehet, katoavat myös ennen pitkää, millä ei ole merkitystä koska ovat jo näkymättömiä

Kommentit (318)

Vierailija
301/318 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmonen miesselitys tällä kertaa. Kivat sulle. Kukaan normaali ei käy baarissa korona-aikaan.

Se ei auta Tinderissä. Jos ei sytytä naisia nettiprofiilin perusteella, ei auta kuin odotella että live-elämä aukeaa taas.

Minä en ainakaan pystyisi huijaamatta kunnolla luomaan sen tasoista kiiltokuvaprofiilia joka tarvitaan että joku tavallinen kiva nainen kiinnostuisi.

Leikkaa, pese, kampaa, stailaa tukkas. Sheivaa se risupartas pois! Ota kuvia 50 kpl lievästi yläviistosta. Valitse paras hymykuva. Pue ylle merkkipaita, puhdas, SILITETTY, pese hampaat huolelliseti, valkaise ne. Laihuta kaljamaha. Pullot pois kuvista. Ota kuvaan koira esim . MUKAAN.ei yksin. Ei luontokuvia.

KERRO AMMATTI JA TYÖ, IKÄ, KOTIKAUPUNKI, lapsien lukumäärä ESITTELYSSÄ.

NÄILLÄ jo pääsee pidemmälle kuin 90% muista, jotka lemppaan näiden puutteiden takia välittömästi.

Ja Älä tee listoja mitä vaadit naiselta. Kun se Angelina Jolie osuu kohdalle niin revit sen listan kuitenkin.

ÄLÄ KIRJOITA: En tiedä mitä haen/ en hae mitään,/ lapset on prioriteetti, tärkeimmät, / vaikka olenkin unelmatyössäni...( oma kehu haisee)/ ei ole aikaa...

Jos et oikeesti etsi normi parisuhdetta sitoutumisineen, ehkä voisit senkin sanoa, säästyy naisilta vaiva.

Vierailija
302/318 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmonen miesselitys tällä kertaa. Kivat sulle. Kukaan normaali ei käy baarissa korona-aikaan.

Se ei auta Tinderissä. Jos ei sytytä naisia nettiprofiilin perusteella, ei auta kuin odotella että live-elämä aukeaa taas.

Minä en ainakaan pystyisi huijaamatta kunnolla luomaan sen tasoista kiiltokuvaprofiilia joka tarvitaan että joku tavallinen kiva nainen kiinnostuisi.

Leikkaa, pese, kampaa, stailaa tukkas. Sheivaa se risupartas pois! Ota kuvia 50 kpl lievästi yläviistosta. Valitse paras hymykuva. Pue ylle merkkipaita, puhdas, SILITETTY, pese hampaat huolelliseti, valkaise ne. Laihuta kaljamaha. Pullot pois kuvista. Ota kuvaan koira esim . MUKAAN.ei yksin. Ei luontokuvia.

NÄILLÄ jo pääsee pidemmälle kuin 90% muista, jotka lemppaan näiden puutteiden takia välittömästi.

Ja Älä tee listoja mitä vaadit naiselta. Kun se Angelina Jolie osuu kohdalle niin revit sen listan kuitenkin.

ÄLÄ KIRJOITA: En tiedä mitä haen/ en hae mitään,/ lapset on prioriteetti, tärkeimmät, / vaikka olenkin unelmatyössäni...( oma kehu haisee)/ ei ole aikaa...

Jos et oikeesti etsi normi parisuhdetta sitoutumisineen, ehkä voisit senkin sanoa, säästyy naisilta vaiva.

Paitsi jos on se miesmallin näköinen, niin on ihan sama, mitä tuohon profiiliin kirjoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/318 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laskenut rimaa, ja matchannyt kotikaupunkieni miesten kanssa. Jutut loppuneet siihen ettei he kykene oma-aloitteellisuuteen viestittelyssä ollenkaan, eikä pitkäkänteistä yritystä ole heillä riittävästi. En minäkään ala ottamaan vetovastuuta naisena enää. Miehen oltava mies jos naisen haluaa.

Vierailija
304/318 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin korjaan vielä, että en ainakaan itse tykkää mistään koirakuvista, jossa se eläin on yksin kuvassa. Joillain ei muita kuvia olekaan kuin eläimistä ja luonnosta. Itse toki voit olla yksin kuvissa.

Vierailija
305/318 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että olen tämän aloituksen mukainen komea, joka etsii parisuhdetta. Oletus tehty ihan siltä pohjalta, että kysyntää näyttää olevan, matcheja nyt reilu 50 ja tykkäyksiä melko lyhyessä ajassa näyttäisi olevan liki 800.

Livenä seuran etsiminen vasta hakuammuntaa onkin, täysin toivotonta. Kauniita naisia toki tulee vastaan, katseet ja hymyt usein kohtaa. Siihen se jää. Baareissa ei kiinnosta roikkua, joskin siellä voisi olla hieman paremmat mahdollisuudet.

Keskustelut Tinderissä sujuu miten sujuu, yleensä lopahtaa melko pian. Treffeille toki pääsee, kunhan jaksaa olla aktviinen ja toinenkin osapuoli osoittaa ihan oikeaa kiinnostusta. Näitä on ehkä 1/10 matchista. 

Halusin nyt vaan oikoa sitä harhaa, että parisuhdetta haluavat komeat miehet vietäisiin heti käsistä. Tällaisella miehellä kun on ihan omakin elämä, toiveet ja kriteerit sitä naista kohtaan. ihan kuka tahansa ei todellakaan käy. Nämä naiset on todella harvassa.

Vierailija
306/318 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laskenut rimaa, ja matchannyt kotikaupunkieni miesten kanssa. Jutut loppuneet siihen ettei he kykene oma-aloitteellisuuteen viestittelyssä ollenkaan, eikä pitkäkänteistä yritystä ole heillä riittävästi. En minäkään ala ottamaan vetovastuuta naisena enää. Miehen oltava mies jos naisen haluaa.

Minä taas miehenä odottelen naisten aloituksia, se on ainoa tapa mitata voiko siitä jotain tulla. Naisilla on tuhat perttiä siellä mätseissä, minulla korkeintaan kymmenisen kappaletta kerralla. Jos itse lähtee huutelemaan perään, saa vain lyhyitä vasemman käden vastauksia ja homma kuihtuu siihen että minun pitäisi miehenä vetää koko sirkusta.

Ei kiitos, pärjään yksinkin mutta jollekin naiselle on mahdollisuuden paikka, jos on tosissaan kiinnostunut minusta.

Vierailija
307/318 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi jos on se miesmallin näköinen, niin on ihan sama, mitä tuohon profiiliin kirjoittaa.

Tuo ohje oli niille, jotka eivät ole miesmallin näköisiä. Eli suurimmalle osalle.

Vierailija
308/318 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää omien ja kaverieni kokemusten perusteella täysin paikkansa.

Kirjoitus tuskin uppoaa naisiin koska olet liian analyyttinen, mutta noin se on.

Mitä meidän naisten tuohon pitäisi vastata? "Ok"? Minusta tuossa ei ollut mitään meille suunnattua kysymystä tai ylipäänsä asiaa.

Vierailija
309/318 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakko kysyä millainen on tavallisen mies? Luulin että sellaisia takaan elämässäni mutta kai ne sitten olikin muuta.

Vierailija
310/318 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kannattaisiko pelata omalla tasolla. Eikö vähemmän viehättävät naiset sitten tykkää vähemmän viehättävistä miehistä. Seuraa saa todennäköisimmin, kun etsii omasta sarjasta. Kaikki voi tietty tykätä niistä lihaksikkaista alfoista, mutta tuskin tulee tykkäystä takaisin perusmammoille.

Oma ulkonäköni tai viehättävyyteni ei ole koskaan vaikuttanut millään tavalla miesmakuuni. Minua on aina vetänyt puoleensa tietyntyyppiset miehet eikä siihen ole yhtään vaikuttanut se, olenko itse esimerkiksi painanut 48 vai 88 kiloa. Vain ikä on muuttanut makua eli aina se haluttu mies on ollut suurin piirtein omaa ikäluokkaani.

Tinderiä en ole koskaan käyttänyt enkä varmaan käyttäisi, vaikka puolisosta ero tulisikin, mutta jos käyttäisin niin ainoa, millä olisi merkitystä tykkäyksiini olisi se, vaikuttaako mies profiilinsa perusteella sellaiselta, jonka haluaisin tavata jos tulee match.

Vierailija
311/318 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kivasti ite tinderistä saanut seuraa, erittäin viehättäviä ja mukavia naisia. M31. Viime viikolla kolmen eri naisen kanssa peittoheilumassa. 

Herpes tarttuu myös oireettomana ja vaikka käyttäisi kondomia.

Et ole aviomies materiaalia.

Vierailija
312/318 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä matchaan ihan tavallisten miesten kanssa, liian komeat laitan vasemmalle ihan vaan itseluottamuksen puutteesta. En muutenkaan uskalla swaippailla kaikkia sellaisia oikealle, jotka kiinnostaa, kun pelkään, että nauravat kun huomaavat

Vierailija
313/318 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet ja samat trollit maalittavat taas paskaa ilman dataa väitteidensä tueksi.

Vierailija
314/318 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallelujaa, aloitus oli aika silmiä avaava analyysi. Noinhan se on.

Itse kuulun kategoriaan, joka hakee parisuhdetta mutta on vain ihan ok ulkonäöltään, joten ei hirveätä mätsisadetta tule naisilta, joitakin tulee näiltä jotka ovat itseänikin selvästi vähemmän viehättäviä.

Kaipa sieltä Tinderistä kannattaa tällaisen miehen tulla pois. Perinteisesti baarista olen parisuhteeni ennen löytänyt.

" joten ei hirveänä mätsisadetta tule naisilta, joitakin tulee näiltä jotka ovat itsestänikin selvästi vähemmän viehättäviä"

1. Miksi annatte tykkäyksiä naisille, joista ette pidä?

2. Miksi vielä ihmettelette sitä , että naiset eivät tykkää teistä?

Vierailija
315/318 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdet ja samat trollit maalittavat taas paskaa ilman dataa väitteidensä tueksi.

Jep. Ikisinkku i n c e l- miehet menevät Tinderiin, ja kuvittelevat , että voivat tilata sieltä kotiin unelmiensa Live- SexFantasydollin käyttöesineekseen, ja kun eivät sitä, tai mitään muutakaan naista sieltä saa, niin tulevat tänne kiukuttelemaan ja haukkumaan kaikki naiset Tinderissä.

Vierailija
316/318 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kirjoituksen ongelma on oletus siitä, että kaikki komeat tai vähänkään hyvännäköiset miehet ovat vain seksiä hakevia pelimiehiä koko ikänsä.

Vierailija
317/318 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:n kirjoituksen ongelma on oletus siitä, että kaikki komeat tai vähänkään hyvännäköiset miehet ovat vain seksiä hakevia pelimiehiä koko ikänsä.

Onko se enää mikään saavutus, jos saa kaikki mahdolliset sukupuolitaudit ja menneisyyden traumat keränneen miehen sitoutumaan itseensä?

Vierailija
318/318 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä neuvot toimivat ehkä yli 40-vuotiaille, mutta 20-30-vuotiaat pelaavat ihan eri säännöillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän