Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Tinderissä ei ole kunnollisia miehiä? Tässä vastaus

Vierailija
17.07.2021 |

Miehenä olen samaa mieltä palstanaisten kanssa siitä että Tinderistä on vaikeaa, lähestulkoon mahdotonta, löytää kunnollista miestä. Ymmärrän sen täysin.

Siihen on aika yksinkertainen selitys.(Varoitus, älä lue jos olet ammattiloukkaantuja)

Jakakaamme miehet kolmeen kategoriaan haluttavuuden, ja kahteen kategoriaan sen perusteella mitä he hakevat.

On todella komeat, tavalliset ja epähaluttavat. Sitten on pelkkää seksiä hakevat ja parisuhdetta haluavat.

Komealle seksiä hakevalle miehelle Tinder on taivas. Voi hakea seksiä ilman pelimiehen mainetta omissa kaveripiireissä, ja ilman että joutuu lähtemään baarikierrokselle. Nämä miehet ovat ehdottomasti Tinderissä.

Komealle parisuhdetta hakevalle miehelle Tinder on turhaa. Tämä mies löytää seuraa livenä, jos sosiaalisia taitoja on vähänkin. Miksi harrastaa hakuammuntaa Tinderissä? Siksi näitä miehiä on Tinderissä vähän.

Tavallisille, riippumatta siitä mitä he hakevat, Tinder on ajan haaskausta koska naiset swaippaavat heidät vasemmalle..pl. epähaluttavat naiset joita lähestyvät livenä vain rapajuopot. Suurin osa miehistä on naisille harmaata massaa, koska harva meistä erottuu muista. Livenä ehkä, Tinderissä ei.

Siten on mahakkaat setämiehet jotka lähettelevät pippelinkuvia ja muut vastaavat. Näillä ei ole mitään hävittävää, eikä selvästikään häpeän tunnetta siitä että naiset kokevat ehidät inhottavina.

Epähaluttavat mutta kunnolliset katoavat Tinderistä koska 0 matchia masentaa ennen pitkää. kts. tavalliset miehet.

Mitä jää jäljelle?

Komeat pelimiehet (ainoat jotka saavat matcheja)
Ne tavallisen näköiset jotka eivät ole vielä löytäneet naista livenä, kaikoavat Tinderistä ennen pitkää koska eivät saa matcheja kuin epähaluttavilta naisilta
Törkimykset
Epähaluttavat miehet, katoavat myös ennen pitkää, millä ei ole merkitystä koska ovat jo näkymättömiä

Kommentit (318)

Vierailija
201/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderin ja muiden deittisovellusten on tarkoitus tuottaa rahaa eikä synnyttää parisuhteita. Siksi ne algoritmit on tehty, ettei pariutuminen tapahtuisi liian helposti. 

Kaikkien pitäisi ruveta deittipalvelulakkoon ja tavata toisiaan livenä. 

Termistä tavallinen mies se, että on varmaan geeneihin kirjoitettu, että miehet näkevät keskimäärin itsensä komeampana kuin muiden silmin ovat. Tästähän oli äskettäin linkattu tutkimus,  minkä mukaan naiset näkevät itsensä realistisesti, kun taas miehet yliarvioivat viehättävyytensä. Muuten miehet eivät uskaltaisi lähestyä naisia juuri lainkaan, koska varmastikin se pitää paikkansa, että suurin osa naisista näkee vain pienen osan miehistä fyysisesti viehättävinä, ylivoimainen enemmistö ei kiinnosta. Koska Tinder perustuu kuviin, tuo tosiseikka hallitsee siellä eikä mies voi kompensoida kuten livenä olemalla mukava, tavallinen jne. Livenä lähestyessä mies ei välttämättä koskaan tulisi tietämään, että hänen ulkonäköön arvioidaan vain geenikomeuden perusteella heti kun hänestä poistetaan ääni ja muut irl-ominaisuudet. 

Vika on siinä, että miehet eivät osaa tuoda itseään esille deittipalveluissa- eivätkä kyllä livenäkään. Kyllä se ensikontakti pitää osata livenäk7n luoda.Kannattaisi kysyä neuvoa asiassa, tästä kirjoitti Emmi Nuorgamkin. Mutta ei, ei saa neuvoa. Hirveä p*****amyrsky nousi siinäkin ketjussa asiasta, kuten varmasti tässäkin tästä. Tarjontaa meille naisille, kun riittää. Toinen juttu on se, että miksi edelleen toitottaa tuota mukava mies- juttua? Miksi meille naisille pitäisi riittää, että mies on mukava?Ei se teillekkään riitä. Tunnen monia naisia, jotka on sinkkuja, vaikka ovat supermukavia, mutta hu7 kauheeta, ovat rumia(= läskejä, vanhoja, geenirumia(

Tämä. Muutama vuosi takaperin juotiin kaverin kanssa joen rannassa viiniä kun hän oli vastikään eronnut. Selattiin siinä yhdessä tinderiä hänen puhelimellaan. Alkoi aika nopeasti ihmetyttää mitä iso osa miehistä kuvittelee saavuttavansa kuvilla joista ei ole edes tunnistettavissa. Suurimmassa osassa kuva on otettu kaukaa ja/tai miehellä on joka kuvassa aurinkolasit päässään. Miksi ihmeessä kukaan swaippaisi oikealle kun ei edes tiedä miltä toinen näyttää? Ja näitä oli siis niin isolla osalla miehistä että kaikki eivät mitenkään voineet olla varattuja.

Niinpä. Kun selaat siellä niitä profiileja, niin joka toisen AMK insinöörit harrastukset ovat moottoripyöräily tai maastopyöräily. Kalastaminen nyt on ihan muuten vaan suunnilleen joka toisen miehen harrastus.

Tuo on tuota miehen logiikkaa. He itse ovat sitä mieltä, että ovat huippusaalita, koska heillä on ammatti, käyvät töissä ja harrastavatkin jotakin.

Miksi eivöt suhtaudu seuranhakuun, kuten huippuduunipaikan hakemiseen, josta tietävät, että 500 muutakin AMK insinöörit sitä hakee. Miten erottua joukosta siten, että pääsee haastatteluun, jossa oikeasti voi tehdä sen vaikutuksen, ja saada työpaikan.

Itsellä ainakin kiinnitti huomion heti, jos kuvien eteen oli nähty vaivaa ja persoona näkyi siinä. En itse pidä moottoripyöristä tai - pyöräilystä, mutta eräällä oli niin persoonalliset kuvat, että heti kiinnitti huomion, ja mätsin. Lisäksi kuvassa viehätti aito hymy.

Oksennusta joillekin brändätyille valokuville vain jotta prinsessaharhaisia naislapsia saataisiin innostumaan. Juu voi olla ihan fiksua koittaa saada jotain omaa persoonaa näkymään vaikka siinä profiiliteksistssä, mutta että vielä persoonaallisia kuvia... Entä jos ei ole sellaisia? Eikä näillä laatumiehillä myöskään sellaisia tule, koska on parempaakin tekemistä kuin suunnitella jotain kuvan ottamisia. Alkoi muutenkin vituttaan kun tuollaiset tervepäisten ihmisten harrastukset on tietenkin täällä jotain myrkkyä ja pitäisi nekin ilmeisesti valita naisten mielenkiinnon mukaan.

Prinsessaharhaisia naislapsia? Miksi ylipäätään haet naisseuraa Tinderissä, jos kerran ajattelet naisista noin? Pllunhimoko sen tekee. Miksi minä naisena haluaisin olla jonkun katkeran naistenvihaajan kanssa, saatikka antaa semmoiselle pllua. En miksikään. Eikä kukaan muukaan nainen.

Vierailija
202/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran sanon tähän, että Tinder myös siirtää miehiä parisuhdetta haluavasta elimieheksi.

Itse olen tohtori, monien hyvännäköiseksikin kehuma ja pitkään sinkku. Bileistäkin minua silloin tällöin pokailtiin. En lähtenyt näihin juttuihin pitkään aikaanmukaan, koska olen parisuhde- ja perhesuuntautunut eikä pelkkä irtopillu kiinnosta.

Olin eronnut ja elämäntilanteessa, jossa kaveriporukka puuttui, joten kokeilin Tinderiä. Hain parisuhdetta pukumieskuvilla, kuvilla matkoistani ja harrastuksistani. Sellainen siisti ja asiallinen, mutta kieltämättä vähän tylsä profiili.

Sain n. 0-5 matchia ja treffejä n. 1-2 vuodessa. Riman alentaminenkaan ei auttanut. Tinder teki eronneen markkina-arvoaan kokeilevan miehen itsetunnolle todella pahaa. Koin, että minun täytyy sitten olla tosi ruma, epäkiinnostava, liian lyhyt ja muuta vikaa.

Pääsin sitten sattumalta porukoihin, jossa oli naisia ja istuttiin iltaa. Löysin sieltä perhesuuntautuneen naisen, joka ihastui minuun ensi näkemällä, ja on nykyään vaimoni. Vähän oli ensin hämmennystä, kun kaksi naista porukasta yritti iskeä minua yhtä aikaa. Oli vaikea uskoa Tinder-putken jälkeen, että olivat tosissaan. Tuntui, että kun tohtori ei kelpaa, miehen pitää nykyään olla se lääkäripankkiiritohtori tai julkkis.

Nykyään olen tarkkaillut enemmän, kuinka naiset käyttävät Tinderiä. Kyrpäähän sieltä haetaan. Kunnollinen perhesuuntautunut mies on tylsä, ja sen pitää olla Tinderissä todella se lääkäripankkiiritohtori. Perhesuuntautuneita naisia siellä ei ole, tai jos on niin yksi sadasta. Tietysti on paljon  niitä leidejä, jotka eivät tiedä mitä hakevat. Swaippaavat kuin ylensyönyt karkkihyllyllä ja jos jostain ensin tykkäävät niin sitten  ghostaavat kun eivät jaksa lähteä treffeille. Okiasti jotain muuta kuin pillua hakeville paska paikka.

Saatat vaikuttaa " paperilla" upealta mieheltä, mutta et sitä kyllä oikeasti ole. Et ole aviomiesmarskua, vaan kertapabomatskua, siksi saat noita panoehdotuksia Tinderissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naista hakeva 30 - 4x mies karttaa sellaista jolla toisen miehen lapsia jo elämässä.

Tinderissä ei ole tuon takia kuin pieni osa vapaista miehistä.

Kunnollisilla 30-40+ miehillä on itselläänkin tuossa iässä lapset tehtynä.

Ei pidä paikkaansa, kun katsoo tilastoja ja omasta halusta lapsettomien määrää. Parisuhteen kesto lapsen syntymästä on jotain 5-6v nykyään, kyllä lapsi vaikuttaa paljon miehen ja naisen väliseen suhteeseen. Eli se loppuu hyvin aikaisin.

Vaikka olisi jo lapsia, niin tosi harva kykenee suhteeseeseen sellaisen naisen kanssa jolla jo toisen miehen alaikäisiä lapsia, ei kunnollinen mies lähde siihen.

Se on siis suurin este kunnolliselle suhteelle.

Jos muuta kertoo niin valehtelee koska tarkoitus saada seksiä, seksisuhde / tapailu on sellainen jossa nainen ei ole tärkeä, ei itse suunnittele yhteistä tulevaisuutta.

Puhutaan suoraan asioista täällä nyt.

Puhutaan vaan näistä suoraan niin naisetkin ymmärtävät ja tietävät.

Vierailija
204/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi niin moni valehtelee ikänsä. Myös kuvat ovat vanhoja. Kiva mennä treffeille pettymään. Itselläni on tuoreet ja filtteröimättömät kuvat. Tykkäyksiä on lähemmäs 500. Alkaa turhauttaa tuo seulominen. Pois kaikki pimeät ja paidattomat profiilit jne. Laittakaa ihmiset hyvät sinne muutama tuore kuva, joista saa selvää!

No onhan sullakin sitä meikkiä niissä senverran että ethän luule siltä näytäväs mitä kuvissa. Kyllä ihan ilman kuviakin tykkäyksiä miehelle satelee, viikossa on tullut yli 100. Jota kiinnostaa niin heti löytyy hyviä tuoreita kuvia. Eikä kukaan vuodessakaan esim muutu ulkonäöllisesti.

Itseasiassa mulla on meikittömät kuvat, joten vikaan meni. Eli mikä oli vastauksesi siihen, miksi sinne tinderiin valehdellaan ikä ja laitetaan suttuisia ja/tai vanhoja kuvia?

Vierailija
205/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderin ja muiden deittisovellusten on tarkoitus tuottaa rahaa eikä synnyttää parisuhteita. Siksi ne algoritmit on tehty, ettei pariutuminen tapahtuisi liian helposti. 

Termistä tavallinen mies se, että on varmaan geeneihin kirjoitettu, että miehet näkevät keskimäärin itsensä komeampana kuin muiden silmin ovat. Tästähän oli äskettäin linkattu tutkimus,  minkä mukaan naiset näkevät itsensä realistisesti, kun taas miehet yliarvioivat viehättävyytensä. Muuten miehet eivät uskaltaisi lähestyä naisia juuri lainkaan, koska varmastikin se pitää paikkansa, että suurin osa naisista näkee vain pienen osan miehistä fyysisesti viehättävinä, ylivoimainen enemmistö ei kiinnosta. Koska Tinder perustuu kuviin, tuo tosiseikka hallitsee siellä eikä mies voi kompensoida kuten livenä olemalla mukava, tavallinen jne. Livenä lähestyessä mies ei välttämättä koskaan tulisi tietämään, että hänen ulkonäköön arvioidaan vain geenikomeuden perusteella heti kun hänestä poistetaan ääni ja muut irl-ominaisuudet. 

Vika on siinä, että miehet eivät osaa tuoda itseään esille deittipalveluissa- eivätkä kyllä livenäkään. Kyllä se ensikontakti pitää osata livenäk7n luoda.Kannattaisi kysyä neuvoa asiassa, tästä kirjoitti Emmi Nuorgamkin. Mutta ei, ei saa neuvoa. Hirveä p*****amyrsky nousi siinäkin ketjussa asiasta, kuten varmasti tässäkin tästä. Tarjontaa meille naisille, kun riittää. Toinen juttu on se, että miksi edelleen toitottaa tuota mukava mies- juttua? Miksi meille naisille pitäisi riittää, että mies on mukava?Ei se teillekkään riitä. Tunnen monia naisia, jotka on sinkkuja, vaikka ovat supermukavia, mutta hu7 kauheeta, ovat rumia(= läskejä, vanhoja, geenirumia(

Tämä. Muutama vuosi takaperin juotiin kaverin kanssa joen rannassa viiniä kun hän oli vastikään eronnut. Selattiin siinä yhdessä tinderiä hänen puhelimellaan. Alkoi aika nopeasti ihmetyttää mitä iso osa miehistä kuvittelee saavuttavansa kuvilla joista ei ole edes tunnistettavissa. Suurimmassa osassa kuva on otettu kaukaa ja/tai miehellä on joka kuvassa aurinkolasit päässään. Miksi ihmeessä kukaan swaippaisi oikealle kun ei edes tiedä miltä toinen näyttää? Ja näitä oli siis niin isolla osalla miehistä että kaikki eivät mitenkään voineet olla varattuja.

Niinpä. Kun selaat siellä niitä profiileja, niin joka toisen AMK insinöörit harrastukset ovat moottoripyöräily tai maastopyöräily. Kalastaminen nyt on ihan muuten vaan suunnilleen joka toisen miehen harrastus.

Tuo on tuota miehen logiikkaa. He itse ovat sitä mieltä, että ovat huippusaalita, koska heillä on ammatti, käyvät töissä ja harrastavatkin jotakin.

Miksi eivöt suhtaudu seuranhakuun, kuten huippuduunipaikan hakemiseen, josta tietävät, että 500 muutakin AMK insinöörit sitä hakee. Miten erottua joukosta siten, että pääsee haastatteluun, jossa oikeasti voi tehdä sen vaikutuksen, ja saada työpaikan.

Itsellä ainakin kiinnitti huomion heti, jos kuvien eteen oli nähty vaivaa ja persoona näkyi siinä. En itse pidä moottoripyöristä tai - pyöräilystä, mutta eräällä oli niin persoonalliset kuvat, että heti kiinnitti huomion, ja mätsin. Lisäksi kuvassa viehätti aito hymy.

Oksennusta joillekin brändätyille valokuville vain jotta prinsessaharhaisia naislapsia saataisiin innostumaan. Juu voi olla ihan fiksua koittaa saada jotain omaa persoonaa näkymään vaikka siinä profiiliteksistssä, mutta että vielä persoonaallisia kuvia... Entä jos ei ole sellaisia? Eikä näillä laatumiehillä myöskään sellaisia tule, koska on parempaakin tekemistä kuin suunnitella jotain kuvan ottamisia. Alkoi muutenkin vituttaan kun tuollaiset tervepäisten ihmisten harrastukset on tietenkin täällä jotain myrkkyä ja pitäisi nekin ilmeisesti valita naisten mielenkiinnon mukaan.

Miksi pitäisi moottoripyöräily tai maastopyöräily naista kiinnostaa? Tuskin sinuakaan neulominen, viin juonti tai jooga kiinnostaa?

Tiedätkö, ne kuvat oli ihan tavallisia, kamerakännykällä otettuja kuvia, mutta oli vähän mietitty.

Mutta jatka sinä näissä prinssiharhoissasi. Sitä se teille miehillä on, kun luulette omasta mielestänne olevanne jotain prinssejä kaikille maailman naisille, kun omasta mielestänne olette niin täydellisiä.

Sinuun ei kukaan nainen nyt haluaisi muutenkaan haluaisi tutustua, vaikka kuvasi olisi CKn kalsarimallin tasoa. Pari asiaa sinun persoonaasi liittyen nimittäin välittyy jo täällä.Voin antaa vinkin: ne eivöt ole miellyttäviä asioita.

Vinkkinä vain, koittakaapa olla välillä aidosti kiinnostuneita molemmin puolin niistä harrastuksista. Kyllä mä ainakin olen kiinnostunut naisen joogaharrastuksesta tai kiinnostuksesta vaikka neulomiseen, sillä saa ihan kivasti juttua aikaan ja takuulla kiinnostaa... Mies 36v

Vierailija
206/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi niin moni valehtelee ikänsä. Myös kuvat ovat vanhoja. Kiva mennä treffeille pettymään. Itselläni on tuoreet ja filtteröimättömät kuvat. Tykkäyksiä on lähemmäs 500. Alkaa turhauttaa tuo seulominen. Pois kaikki pimeät ja paidattomat profiilit jne. Laittakaa ihmiset hyvät sinne muutama tuore kuva, joista saa selvää!

No onhan sullakin sitä meikkiä niissä senverran että ethän luule siltä näytäväs mitä kuvissa. Kyllä ihan ilman kuviakin tykkäyksiä miehelle satelee, viikossa on tullut yli 100. Jota kiinnostaa niin heti löytyy hyviä tuoreita kuvia. Eikä kukaan vuodessakaan esim muutu ulkonäöllisesti.

Itseasiassa mulla on meikittömät kuvat, joten vikaan meni. Eli mikä oli vastauksesi siihen, miksi sinne tinderiin valehdellaan ikä ja laitetaan suttuisia ja/tai vanhoja kuvia?

Mulla ei ole kuvaa, ikä on 3 vuotta pielessä kun oon varattu niin ei voi liian tarkasti laittaa. Ihan löytyy hyvät kuvat harkiten otetut sellaiselle joka haluaa.

Vierailija
207/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena sama juttu. En minä kuvissa ole mitenkään erityinen. Livenä minulla on sanottu olevan karismaa.

Ero taitaa sitten olla siinä etteivät miehet odotakaan Tinder-profiilin olevan erityinen. Erityisyys selviää livenä.

Naiset odottavat. Ja sitten mikään komistusta ja Harlekiini-romaaniin verrattavaa tekstiä vähempi ei riitä.

Vierailija
208/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi ei tinderissä ole mikään yksi vakiintunut porukka vaan sinne menee ja sieltä poistuu väkeä ihan omia aikojaan

No niinhän tuossa alkutekstissä lukeekin!

Vierailija
209/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naista hakeva 30 - 4x mies karttaa sellaista jolla toisen miehen lapsia jo elämässä.

Ei pidä paikkaansa, kun katsoo tilastoja ja omasta halusta lapsettomien määrää. Parisuhteen kesto lapsen syntymästä on jotain 5-6v nykyään, kyllä lapsi vaikuttaa paljon miehen ja naisen väliseen suhteeseen. Eli se loppuu hyvin aikaisin.

Vaikka olisi jo lapsia, niin tosi harva kykenee suhteeseeseen sellaisen naisen kanssa jolla jo toisen miehen alaikäisiä lapsia, ei kunnollinen mies lähde siihen.

Se on siis suurin este kunnolliselle suhteelle.

Jos muuta kertoo niin valehtelee koska tarkoitus saada seksiä, seksisuhde / tapailu on sellainen jossa nainen ei ole tärkeä, ei itse suunnittele yhteistä tulevaisuutta.

Puhutaan suoraan asioista täällä nyt.

Puhutaan vaan näistä suoraan niin naisetkin ymmärtävät ja tietävät.

Yksi asia mikä vaikuttaa tuohon on suhteen kesto ennen lapsen syntymää.

Yhä useampi nainen haluaa sinkkuseikkailla niin pitkään kuin pystyy, ja parisuhteeseen vuosia naista odottaneen betamiehen kanssa vasta kun on lapsikuume päällä.

Siinä on sitten yhteensopivuuden ja yhteenhitsautumisen kanssa niin ja näin. Ja miestä voi alkaa josain vaiheessa tympimään kun ei ehditty pitämään hauskaa ollenkaan, vaan heti hankkimaan lapsia ja talolainaaja lapsiperhearki päälle.

Vierailija
210/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinun mielestä mies kunnollinen vasta silloin, kun tämä on saanut siitettyä lapset maailmaan ja on sitten eronneena deittipalvelussa hakemassa seuraa?

Vierailija
211/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla naisista siellä on nuoria lapsia elämässä.

Parhaassa iässä oleva kaunis nainen, pari pientä lasta, miestä etsimässä. Sillä voi olla hyvä koulutus, oma talo ja kaikki materia ok. Sitten parisuhteen puolelta romahtanu.

Uskotte tai ette niin nainen jolla on lapsi tai lapsia, sen kohtalo ajautua vain tapailusuhteisiin.

Tämäkin on jotenkin hassu harhaluulo johon törmää vain palstalla. Kun avaat silmäsi ja katsot ympärillesi, huomaat että yyhoot todellakin pariutuvat uudestaan ihan vakituisiin suhteisiin.

En siis itse huolisi ikipäivänä lisääntynyttä miestä, mutta noin yleensä eivät kersat todellakaan tunnu haittaavan tai hidastavan menoa.

Kaveri erosi 8 vuoden suhteesta keväällä. Hän on siilitukkainen ja lävistetty nainen jolla on 2 pienehköä lasta, 3 kissaa ja koira. Meni kuukausi niin alkoi tapailla uutta miestä. Mies haluaa suhteen, ystäväni jarruttelee lasten takia.

Ihan vain yhtenä esimerkkinä.

Tämä on totta. Tunnen myös yhden yh-äidin, jolla on kolme lasta ja palkka vain 2 000 €/kk. Tarvitsee miehen osallistumaan perheen kuluihin. Sellaisen hän löysikin ja vieläpä oikein komean.

Vierailija
212/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinun mielestä mies kunnollinen vasta silloin, kun tämä on saanut siitettyä lapset maailmaan ja on sitten eronneena deittipalvelussa hakemassa seuraa?

Ei, voi olla myös vela. Mutta jos on tuossa iässä vasta hakemassa sitä suhdetta, jossa lapset tehdään, niin kovin myöhään on liikkeellä. Ja juu juu, mies voi tulla isäksi minkä ikäiseksi hyvänsä jne, ne on kuultu moneen kertaan. Itselleni olisi kuitenkin hälytysmerkki, jos tuohon ikään mennessä ei vielä perhettä ole perustanut, vaikka sellaisen haluaa.

Silloin, kun itse yh:na deittailin, ei vielä ollut Tinderiä, mutta erittäin kunnollisia, korkeasti koulutettuja, työssäkäyviä, aktiivisia miehiä löytyi nettideiteistä. Suhteeni sellaiseen mieheen kaatui loppujen lopuksi välimatkaan ja siihen, että "kasvoimme eri suuntiin". En avaa tarkemmin mutta liittyy asioihin, joita halusimme elämältä ja joita olimme halukkaita tekemään esim. työuralla.

Vierailija
213/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, voi olla myös vela. Mutta jos on tuossa iässä vasta hakemassa sitä suhdetta, jossa lapset tehdään, niin kovin myöhään on liikkeellä. Ja juu juu, mies voi tulla isäksi minkä ikäiseksi hyvänsä jne, ne on kuultu moneen kertaan. Itselleni olisi kuitenkin hälytysmerkki, jos tuohon ikään mennessä ei vielä perhettä ole perustanut, vaikka sellaisen haluaa.

Silloin, kun itse yh:na deittailin, ei vielä ollut Tinderiä, mutta erittäin kunnollisia, korkeasti koulutettuja, työssäkäyviä, aktiivisia miehiä löytyi nettideiteistä. Suhteeni sellaiseen mieheen kaatui loppujen lopuksi välimatkaan ja siihen, että "kasvoimme eri suuntiin". En avaa tarkemmin mutta liittyy asioihin, joita halusimme elämältä ja joita olimme halukkaita tekemään esim. työuralla.

Täsmennän vielä, että 30-40+ on tietysti iso ikäryhmä ja itse viittasin tuossa lähinnä 35-vuotiaisiin ja vanhempiin. Kolmekymppisenä on vielä luonnollista olla lapseton, mutta kyllä silloinkin olettaisin taustalta löytyvän ainakin yhden vakavan parisuhteen.

Vierailija
214/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kunnollien mies"

Tarkoittaa

- kunnollinen pituus ja kunnolliset naamanpiirteet

- kunnolliset tulot

- kunnollinen koulutustaso

Vierailija
215/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kunnollien mies"

Tarkoittaa

- kunnollinen pituus ja kunnolliset naamanpiirteet

- kunnolliset tulot

- kunnollinen koulutustaso

Ok.

Vierailija
216/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys naisille:

Jostain syystä on siis niin että Tinderissä ns. naamaraja on paljon korkeamma kuin livenä. Livenä se 80% miehistä saa parisuhteen, Tinderissä lähes 90% miehistä on näkymättömiä.

Mikä omasta mielestänne on syynä tähän?

Johtuuko se siitä että tykkäyksiä saa komeammiltakin, niin rima nousee ja vähemmän komeat jäävät?

Vai odottetako te että kiinnostuksen ja perhosten vatsassa pitäisi herätä jo Tinder-profiilin perusteella (tämä selittäisi miksei tavismies herätä kiinnostusta)? Itselleni on selvää ettei Tinder-profiili herätä vahvempaa kiinnostusta, vasta livenä syntyy jotain jos syntyy, Tinder on vain ensikontakti ja keino vähän selvittää ollaanko edes potentiaalisesti samantyyppisiä.

Tekstittömät profiilit skippaan, kun en tiedä onko kyseessä huijaus / ulkomaalainen rikollisliiga siinä takana.

Samoin sellaiset, joissa kehutaan huumorintajuiseksi, mutta joka kuvassa vakava ilme kasvoillaan. Livenä tietysti huumori tulee luonnostaan, mutta vakavat vessaselfiet eivät oikein anna oikeaa kuvaa ja tätä fiksun miehen olisi pitänyt tajuta.

Hylkyyn menee myös merkkiauto, kopteri ym. yritysjohtajamiehet. Sellaisella ei yleensä ole parisuhteeseen tarpeeksi aikaa.

Kahteen ensimmäiseen ryhmään kuuluville miehille olisin livenä ilman muuta antanut tykkäyksiä. Kolmas menee hylkyyn joka tapauksessa, kun en halua yksipuolista parisuhdetta.

t. N35

Vierailija
217/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, voi olla myös vela. Mutta jos on tuossa iässä vasta hakemassa sitä suhdetta, jossa lapset tehdään, niin kovin myöhään on liikkeellä.

Näinpä juuri. Vapaaehtoinen lapsettomuus on erittäin ok ja jokaisen oma valinta, enkä itsekään yksinhuoltajana kaipaa toista samanlaista tai vuoroviikkoisää kumppaniksi. Se on joko lapseton mies tai ne aikuiset lapset, ja mukavasti heitä on myös liikkeelläkin, hyviä ja järkeviä tyyppejä. Profiilissa olisi myös hyvä tuoda asia ilmi, että onko niitä lapsia vai ei, siis ihan kaikilla jotka sinne palveluun profiilin tekevät. 

Vierailija
218/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään kukaan mies ei ole vastannut siihen, että miksi ovat Tinderissä vaikka sieltä ei saa kaikki edes mätsejä, treffeistä tai parisuhteesta puhumattakaan, ja jos saa, niin mätsit ovat " omaa tasoa alemmilta" naisilta, eikä edes pimperoo saa, vaikka on pnosovellus.

Vastatkas, miehet!

Koitapa nyt vähän rauhoittua.. En voi muiden puolesta vastata, mutta ainakin minä liityin tinderiin koska näin poikkeusaikoina on melko haastavaa tavata uusia ihmisiä, ja toivoin löytäväni sieltä jonkun kivan naisen, jonka kanssa viettää loppuelämäni.

Olen akateemisesti koulutettu, pitkä (187/82) omaan hyvin tummat ja tuuheat hiukset (joskin niissä näkyy jo häivähdys harmaata) ja harrastan päivittäin monipuolista urheilua. Ulkona liikkuminen on minulle muutenkin erittäin tärkeä harrastus ja tapa viettää aikaa. Minulla ei ole lapsia aikaisemmista suhteista. Kaiken tämän tuon myös esille profiilitekstissäni.

Toivoin tosiaan löytäväni edes suunnilleen kaltaiseni naisen, mutta minulle tykkäyksiä antaneet (Huom. minulla on Gold-versio) naiset ovat melkein poikkeuksetta lähemmäs 10 vuotta minua vanhempia ja painavat enemmän kuin minä. Mitään urheiluun edes viittaavaa he eivät tuo esille kuvissaan ta tekstissään.

Voi tietenkin olla, että tuo on sitten se tasoni, ja en minä tosiaan enää ajatellut tinderissä roikkua, kun se ei tunnu johtavan yhtään mihinkään.

Vierailija
219/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan tajua, miksi joillakin on niin huonot kuvat! Aika monella on nykyään älypuhelin, joten ei se kuvan ottaminen voi olla niin ylivoimaista. Ihan peruskuva. Ei tarvitse olla mitään jännää tai poseerata. Harrastuksia on hyvä listata, niin tulee vähemmän huteja. Itse tykkään kalastaa ja liikkua luonnossa. En halua miestä, joka rakastaa shoppailua ja elokuvia eikä ole valmis likaamaan käsiään.

Vierailija
220/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kannattaisiko pelata omalla tasolla. Eikö vähemmän viehättävät naiset sitten tykkää vähemmän viehättävistä miehistä. Seuraa saa todennäköisimmin, kun etsii omasta sarjasta. Kaikki voi tietty tykätä niistä lihaksikkaista alfoista, mutta tuskin tulee tykkäystä takaisin perusmammoille.

Monet komeat miehet nussii läskejäkin jos ei just sillon parempaa ole saatavilla. Miesten vika tämä oikeastaan on. Komeiden miesten pitäisi lähestyä vain niitä oikeasti kauniita naisia ja jättää keskitason naiset keskitason miehille. 

Joo, kyllä pillun pitäisi olla kaikille miehille saatavilla oleva hyödyke. Naisten pitäisi jakaa kaikille halukkaille. Erityisesti rumat ja läskit saisi olla onnellisia, että niiden pllua edes joku haluaa. Ei niissä ole parisuhdeainesta, kukaan mies ei voi rakastua rumaan ja läskiin naiseen, rakkaus on varattu vain kauniille naisille. Tavisnaiset kelpaa hyödykkeiksi eli vakiplluiksi ja kodinkoneiksi ja viihdykkeeksi, jos sitä kaunista ei saa.

Vai miehille aina saatavilla oleva hyödyke? Sulla viiraa ja pahasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän