Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Tinderissä ei ole kunnollisia miehiä? Tässä vastaus

Vierailija
17.07.2021 |

Miehenä olen samaa mieltä palstanaisten kanssa siitä että Tinderistä on vaikeaa, lähestulkoon mahdotonta, löytää kunnollista miestä. Ymmärrän sen täysin.

Siihen on aika yksinkertainen selitys.(Varoitus, älä lue jos olet ammattiloukkaantuja)

Jakakaamme miehet kolmeen kategoriaan haluttavuuden, ja kahteen kategoriaan sen perusteella mitä he hakevat.

On todella komeat, tavalliset ja epähaluttavat. Sitten on pelkkää seksiä hakevat ja parisuhdetta haluavat.

Komealle seksiä hakevalle miehelle Tinder on taivas. Voi hakea seksiä ilman pelimiehen mainetta omissa kaveripiireissä, ja ilman että joutuu lähtemään baarikierrokselle. Nämä miehet ovat ehdottomasti Tinderissä.

Komealle parisuhdetta hakevalle miehelle Tinder on turhaa. Tämä mies löytää seuraa livenä, jos sosiaalisia taitoja on vähänkin. Miksi harrastaa hakuammuntaa Tinderissä? Siksi näitä miehiä on Tinderissä vähän.

Tavallisille, riippumatta siitä mitä he hakevat, Tinder on ajan haaskausta koska naiset swaippaavat heidät vasemmalle..pl. epähaluttavat naiset joita lähestyvät livenä vain rapajuopot. Suurin osa miehistä on naisille harmaata massaa, koska harva meistä erottuu muista. Livenä ehkä, Tinderissä ei.

Siten on mahakkaat setämiehet jotka lähettelevät pippelinkuvia ja muut vastaavat. Näillä ei ole mitään hävittävää, eikä selvästikään häpeän tunnetta siitä että naiset kokevat ehidät inhottavina.

Epähaluttavat mutta kunnolliset katoavat Tinderistä koska 0 matchia masentaa ennen pitkää. kts. tavalliset miehet.

Mitä jää jäljelle?

Komeat pelimiehet (ainoat jotka saavat matcheja)
Ne tavallisen näköiset jotka eivät ole vielä löytäneet naista livenä, kaikoavat Tinderistä ennen pitkää koska eivät saa matcheja kuin epähaluttavilta naisilta
Törkimykset
Epähaluttavat miehet, katoavat myös ennen pitkää, millä ei ole merkitystä koska ovat jo näkymättömiä

Kommentit (318)

Vierailija
241/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderin ja muiden deittisovellusten on tarkoitus tuottaa rahaa eikä synnyttää parisuhteita. Siksi ne algoritmit on tehty, ettei pariutuminen tapahtuisi liian helposti. 

Kaikkien pitäisi ruveta deittipalvelulakkoon ja tavata toisiaan livenä. 

Termistä tavallinen mies se, että on varmaan geeneihin kirjoitettu, että miehet näkevät keskimäärin itsensä komeampana kuin muiden silmin ovat. Tästähän oli äskettäin linkattu tutkimus,  minkä mukaan naiset näkevät itsensä realistisesti, kun taas miehet yliarvioivat viehättävyytensä. Muuten miehet eivät uskaltaisi lähestyä naisia juuri lainkaan, koska varmastikin se pitää paikkansa, että suurin osa naisista näkee vain pienen osan miehistä fyysisesti viehättävinä, ylivoimainen enemmistö ei kiinnosta. Koska Tinder perustuu kuviin, tuo tosiseikka hallitsee siellä eikä mies voi kompensoida kuten livenä olemalla mukava, tavallinen jne. Livenä lähestyessä mies ei välttämättä koskaan tulisi tietämään, että hänen ulkonäköön arvioidaan vain geenikomeuden perusteella heti kun hänestä poistetaan ääni ja muut irl-ominaisuudet. 

Huvittavia nämä palstan miesten uudissanat, kuten geenikomea mies. Onko muunlaisia olemassa? Plastiikkakirurgin komea mies? Noita ei ole täällä kyllä.....

Geenikomea tarkoittaa sitä, että naiset haluavat saman miehen eri tavalla stailattuna. Toinen haluaa pukumiehen ja toinen rokkarin.

Vierailija
242/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderin ja muiden deittisovellusten on tarkoitus tuottaa rahaa eikä synnyttää parisuhteita. Siksi ne algoritmit on tehty, ettei pariutuminen tapahtuisi liian helposti. 

Termistä tavallinen mies se, että on varmaan geeneihin kirjoitettu, että miehet näkevät keskimäärin itsensä komeampana kuin muiden silmin ovat. Tästähän oli äskettäin linkattu tutkimus,  minkä mukaan naiset näkevät itsensä realistisesti, kun taas miehet yliarvioivat viehättävyytensä. Muuten miehet eivät uskaltaisi lähestyä naisia juuri lainkaan, koska varmastikin se pitää paikkansa, että suurin osa naisista näkee vain pienen osan miehistä fyysisesti viehättävinä, ylivoimainen enemmistö ei kiinnosta. Koska Tinder perustuu kuviin, tuo tosiseikka hallitsee siellä eikä mies voi kompensoida kuten livenä olemalla mukava, tavallinen jne. Livenä lähestyessä mies ei välttämättä koskaan tulisi tietämään, että hänen ulkonäköön arvioidaan vain geenikomeuden perusteella heti kun hänestä poistetaan ääni ja muut irl-ominaisuudet. 

Ontuva selitys. Kukaan ei käytä palvelua, joka ei toimi ollenkaan.

Väärin. Naiset luulevat olevansa kauniita vaikka ovat rumia. Miesten ulkonäön naiset taas aliarvioivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille, joilla ei käy flaksi tinderissä. Stadissa 500 nuorta naista.

https://sugardaters.com/fi

Vierailija
244/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen vaihtamaan naisiin. Romantiikka toimii, ja saat hyvää keskusteluseuraa- molemmat semmoisia, joihin miehet ei kykene, paitsi palstan miesten mukaan pelimiehet. Oikea mieshän ei vaivaudu. Ja seksi on 100x parempaa. Voin taata sen😍😍😍

Mua jotenkin aina hymyilyttää nämä "vaihda naisiin"-hölmöilyt. En minä ainakaan voisi vaihtaa naisiin kun olen ihan umpihetero.

Tottakai voisit. Ei ketään kiinnosta tumpelo karvainen hikinen äijä. Vain naiset ovat seksiobjekteja ja seksi todelakin on 100 kertaa parempaa, eikä siinä vielä kaikki. Nainen ymmärtää toisen naisen käytöstä 100%, siksi heteroparit eroavat niin usein.

Vierailija
245/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Naiset luulevat olevansa kauniita vaikka ovat rumia. Miesten ulkonäön naiset taas aliarvioivat.

Entäs sitten? Jos tarjontaa riittää Tinderissä ja livenä, niin miksi olisin ruman tai tavallisen näköisen miehen kanssa? Jos sinä saisit kauniita naisia, niin ottaisit

Kysynnän ja tarjonnan laki, nääs.

Vierailija
246/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavia nämä palstan miesten uudissanat, kuten geenikomea mies. Onko muunlaisia olemassa? Plastiikkakirurgin komea mies? Noita ei ole täällä kyllä.....

Geenikomea tarkoittaa sitä, että naiset haluavat saman miehen eri tavalla stailattuna. Toinen haluaa pukumiehen ja toinen rokkarin.

#mansplaining

Vierailija
247/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan hetero?

Vierailija
248/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koitapa nyt vähän rauhoittua.. En voi muiden puolesta vastata, mutta ainakin minä liityin tinderiin koska näin poikkeusaikoina on melko haastavaa tavata uusia ihmisiä, ja toivoin löytäväni sieltä jonkun kivan naisen, jonka kanssa viettää loppuelämäni.

Olen akateemisesti koulutettu, pitkä (187/82) omaan hyvin tummat ja tuuheat hiukset (joskin niissä näkyy jo häivähdys harmaata) ja harrastan päivittäin monipuolista urheilua. Ulkona liikkuminen on minulle muutenkin erittäin tärkeä harrastus ja tapa viettää aikaa. Minulla ei ole lapsia aikaisemmista suhteista. Kaiken tämän tuon myös esille profiilitekstissäni.

Toivoin tosiaan löytäväni edes suunnilleen kaltaiseni naisen, mutta minulle tykkäyksiä antaneet (Huom. minulla on Gold-versio) naiset ovat melkein poikkeuksetta lähemmäs 10 vuotta minua vanhempia ja painavat enemmän kuin minä. Mitään urheiluun edes viittaavaa he eivät tuo esille kuvissaan ta tekstissään.

Voi tietenkin olla, että tuo on sitten se tasoni, ja en minä tosiaan enää ajatellut tinderissä roikkua, kun se ei tunnu johtavan yhtään mihinkään.

Luultavasti et sitten ole geneerisen naamakomea, jokin "ruma" piirre, tai sitten sinulla on sellainen hirveä/harva parranreuhake, kuten aika monella miehellä tuntuu olevan. Jos olet muuten kunnossa ja nuorekas, niin ensimmäisenä se parta pois ja kasvot esille. Ja vähän hymynkaretta kuviin! Hampaiden ei tarvitse näkyä, mutta suupielet edes vähän ylöspäin, niin jo muuttui positiivisemmaksi kaikki.

Ja voihan se olla, että itse sovellus on jo pilalla, tai ihmiset ovat kyynistyneet kokonaan.

Tämä. Milloin tuo hirvittävä partamuoti menee pois? Siis kaameita imaamipartoja ja muita reuhakkeita enkä kyllä pidä siistimmistäkään parroista. Epähygieeninen, vanhentava, suurin osa naisista ei pidä parroista. Se laatikkoleuaton mies on tuhansiamiljardeja kertoja parempi vaihtoehto.

Vierailija
249/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koitapa nyt vähän rauhoittua.. En voi muiden puolesta vastata, mutta ainakin minä liityin tinderiin koska näin poikkeusaikoina on melko haastavaa tavata uusia ihmisiä, ja toivoin löytäväni sieltä jonkun kivan naisen, jonka kanssa viettää loppuelämäni.

Olen akateemisesti koulutettu, pitkä (187/82) omaan hyvin tummat ja tuuheat hiukset (joskin niissä näkyy jo häivähdys harmaata) ja harrastan päivittäin monipuolista urheilua. Ulkona liikkuminen on minulle muutenkin erittäin tärkeä harrastus ja tapa viettää aikaa. Minulla ei ole lapsia aikaisemmista suhteista. Kaiken tämän tuon myös esille profiilitekstissäni.

Toivoin tosiaan löytäväni edes suunnilleen kaltaiseni naisen, mutta minulle tykkäyksiä antaneet (Huom. minulla on Gold-versio) naiset ovat melkein poikkeuksetta lähemmäs 10 vuotta minua vanhempia ja painavat enemmän kuin minä. Mitään urheiluun edes viittaavaa he eivät tuo esille kuvissaan ta tekstissään.

Voi tietenkin olla, että tuo on sitten se tasoni, ja en minä tosiaan enää ajatellut tinderissä roikkua, kun se ei tunnu johtavan yhtään mihinkään.

Luultavasti et sitten ole geneerisen naamakomea, jokin "ruma" piirre, tai sitten sinulla on sellainen hirveä/harva parranreuhake, kuten aika monella miehellä tuntuu olevan. Jos olet muuten kunnossa ja nuorekas, niin ensimmäisenä se parta pois ja kasvot esille. Ja vähän hymynkaretta kuviin! Hampaiden ei tarvitse näkyä, mutta suupielet edes vähän ylöspäin, niin jo muuttui positiivisemmaksi kaikki.

Ja voihan se olla, että itse sovellus on jo pilalla, tai ihmiset ovat kyynistyneet kokonaan.

Tämä. Milloin tuo hirvittävä partamuoti menee pois? Siis kaameita imaamipartoja ja muita reuhakkeita enkä kyllä pidä siistimmistäkään parroista. Epähygieeninen, vanhentava, suurin osa naisista ei pidä parroista. Se laatikkoleuaton mies on tuhansiamiljardeja kertoja parempi vaihtoehto.

Viiksistä puhumattakaan. Miksi välttämättä halutaan näyttää sketsihahmolta kalapuikko tai mursunviiksissä?

Vierailija
250/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin miehenä pitää kyllä myöntää tämän pitävänsä aika pitkälti paikkaansa. Tinderissä tulee tykkäykset niiltä tuplasti oman painoisilta naisilta. 

Livenä hyvin kyllä löytynyt seuraa ihan tavis naisista, harmivaan kun korona pilannut tämän live seuranhaun.

Vierailija
251/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kannattaisiko pelata omalla tasolla. Eikö vähemmän viehättävät naiset sitten tykkää vähemmän viehättävistä miehistä. Seuraa saa todennäköisimmin, kun etsii omasta sarjasta. Kaikki voi tietty tykätä niistä lihaksikkaista alfoista, mutta tuskin tulee tykkäystä takaisin perusmammoille.

Ei auta Tinderissä.

Livenä omaa sarjaa ovat olleet omissa silmissä kivannäköiset, tavalliset aktiiviset naiset joista saa seuraa telttaretkille tai lenkille.

Tinderissä omaa sarjaa ovat olleet vain massiivisesti ylipainoiset ja luonteeltaan omituiset naiset jotka vain odottavat passiivisesti että mies tulee ja vie.

Tässä matchejani:

Nainen asui äitinsä luona ja oli tästä kokonaan riippuvainen. Ikää lähemmäs 30. Kuva oli 6v vanha.

Nainen asui suljetulla osastolla. Ei ollutkaan vian sisustuksen suhteen minimalisti, niin kuin kuvasta käsitin. Ainoa normaalipainoinen matchini.

Nainen oli yli 100kg, täysi juntti ja vihasi liikuntaa. Arvosteli heti elämäntapaani. Kunnon huijauskuvat.

Mitä se kertoo sitten sinusta että itse mätsäsit nämä? Ihme ruikutusta.

Nainen valehtelee kuvissa = miehen syy kun tulee hiukatuksi?

Hyvin te vedätte.

Vierailija
252/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täysipäinen johonkin Tinderiin nyt koskaan menee? Voin tilata elektroniikkaa, ja jopa vaatteita netistä. Voin tilata jopa pizzaa netistä, mutta naista ei ole koskaan tullut mieleen tilata netistä! Normaalit ihmiset tapaavat tustustua normaalilla perinteisellä tavalla!

Vierailija
253/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin! Täällä palstalla joku tavismamma, ei pitänyt edes kaikkien aikojen täydellisimpänä miehenä ulkonäöllisesti pidettyä Steve Reevestä, tarpeeksi komeana itselleen, vaikka Reeves olisi kelvannut maailman kaikkein kauneimmille naisllle! Korkealla on naisten, jopa tavismammojen rima, jos edes kaikkien aikojen paras ei kelpaa! Mammoilla on realismissa "hiukan" opettelemista!

Vierailija
254/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia kukaan "normaali' ihminen edes hakisi seuraa jostain Tinderistä? Kyseessä on kuitenkin todella pinnallinen ja suorastaan narsistinen deittisovellus. Että pitäisi saada mahdllisimman läheltä ja mahdollisimman nopeasti saada jotain "deittejä".

Vierailija
255/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin! Täällä palstalla joku tavismamma, ei pitänyt edes kaikkien aikojen täydellisimpänä miehenä ulkonäöllisesti pidettyä Steve Reevestä, tarpeeksi komeana itselleen, vaikka Reeves olisi kelvannut maailman kaikkein kauneimmille naisllle! Korkealla on naisten, jopa tavismammojen rima, jos edes kaikkien aikojen paras ei kelpaa! Mammoilla on realismissa "hiukan" opettelemista!

Siis häneltä oikeasti kysyttiin, pitääkö hän Reevesiä tarpeeksi komeana itselleen? Oikeasti?

Vai kysyttiinkö, pitääkö hän Reevesiä komeana?

Minusta esimerkiksi Richard Gere ei todellakaan ole komea. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, pidänkö häntä tarpeeksi komeana itselleni. Sillä on tekemistä vain ja ainoastaan ulkonäkömieltymysteni kanssa. Minusta Pertti Sveholm on yksi komeimmista julkkiksista, mitä tiedän. Hannu-Pekka Björklund on toinen, joka todella miellyttää silmääni.

Puolisoni ei näytä kummaltakaan heistä, mutta on mies, josta en malta vielä yli seitsemän vuoden jälkeenkään pitää näppejäni irti.

Vierailija
256/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka täysipäinen johonkin Tinderiin nyt koskaan menee? Voin tilata elektroniikkaa, ja jopa vaatteita netistä. Voin tilata jopa pizzaa netistä, mutta naista ei ole koskaan tullut mieleen tilata netistä! Normaalit ihmiset tapaavat tustustua normaalilla perinteisellä tavalla!

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia kukaan "normaali' ihminen edes hakisi seuraa jostain Tinderistä? Kyseessä on kuitenkin todella pinnallinen ja suorastaan narsistinen deittisovellus. Että pitäisi saada mahdllisimman läheltä ja mahdollisimman nopeasti saada jotain "deittejä".

Olen suhteellisen normaali ihminen, mutta en ole opintojeni, töideni tai urheiluharrastusteni parissa tavannut viimeisen kymmenen vuoden aikana kuin neljä sinkkunaista. Tinderissä on sentään edes potentiaali lähettää viesti useammalle, vaikka en ole sielläkään vielä saanut järjestettyä tapaamisia.

Vierailija
257/318 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en minäkään kyllä kehonrakentajaa ottaisi ikimaailmassa. Sellainen oli kerran nuorena tarjollakin, oikein söpö ja komea muuten. En huolinut. Käytiin leffassa kerran ja pakenin paikalta.

Vierailija
258/318 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kivikautinen mielipide. Ihan tavalliset ja normaalit ihmiset ovat siellä sellaisella ajatuksella, että mahdollisesti voisi tutustua uusiin ihmisiin. Ei elämän ruuhkavuosia viettävällä tai +40v-ikäisellä ole välttämättä aikaa tai mahdollisuutta olla jatkuvasti ”liikenteessä”, eli siinä mielessä hyvä ja nykyaikainen tapa kohdata kiinnostavia ihmisiä.

Kaikessa rauhassa vaan ja yhteen ihmiseen kerralla tutustuen, niin hyvä tulee. 😊

Vierailija
259/318 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kivikautinen mielipide. Ihan tavalliset ja normaalit ihmiset ovat siellä sellaisella ajatuksella, että mahdollisesti voisi tutustua uusiin ihmisiin. Ei elämän ruuhkavuosia viettävällä tai +40v-ikäisellä ole välttämättä aikaa tai mahdollisuutta olla jatkuvasti ”liikenteessä”, eli siinä mielessä hyvä ja nykyaikainen tapa kohdata kiinnostavia ihmisiä.

Kaikessa rauhassa vaan ja yhteen ihmiseen kerralla tutustuen, niin hyvä tulee. 😊

Sivusta, ei ollut kivikautinen. Eihän viestissä kritisoitu nettideittailua vaan tinderiä.

Vierailija
260/318 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa. Mun ystävät ovat kyllä löytäneet Tinderistä ihan tavallisia miehiä puolisoikseen.

Kai me eletään eri todellisuuksissa.

Naisen "tavallinen" tarkoittaa yleensä sellaista ulkonäöltään parhaaseen 15% kuuluvaa miestä. Koska naisille rumilukset eivät ole edes olemassa, niin tommoinen geenilotossa 6 oikein menee taviksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi