Miesten Tinder-tekstit. Vastaako näille kukaan?
Joka toinen profiili on nyt kesällä sitä, että mies on ilman paitaa (vaikkei olisi hoikkakaan) ja vonkaamassa, ei vakavalla mielellä ja etsimässä vain jotain rentoa, kinkya tai ons tai fwb tai kimpp aa. Ja on omasta mielestään usein "aikamoinen catch"
Tai jollain mustalla kuvalla. Tai esittelee sukukalleuksiaan.
Vastaako joku näille? Ihan oikeasti eikö tuo ole ihan turhaa?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
No sitten et vastaa.
Miksi naisilla ottaa aina niin koville, että jokainen mies ei olekaan niitä naisen prinsessaharhoja varten ja niiden mukaisia? Miksi aloittajalla ei ole miestä vaan roikkuu panosovelluksessa mieltään pahoittamassa?
Tämän takia kannattaa miettiä tarkkaan, kenelle vastaa- suurin osa hyväksyy asialliseti, jos ei kiinnosta, mutta valitettavti on myös iso joukko miehiä, jotka aloittaa tämän, eli joko a huòřittelun b)haukkumisen kranruksi prinsessaksi tai c) uhkailun ja jopa stalkkaamisen. Syystä ovat yksin.
Tiedättekö miten Tinder toimii?
Jos ei kiinnosta, se pyyhkäistään yhteen suuntaan ja jos kiinnostaa, sama liike mutta toiseen suuntaan.
Kumpikaan operaatio ei vaadi ketjun tekemistä vauva.fi palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vastaa. Siellä olisi miehen todella helppoa esiintyä nyt edukseen. Pari hyvää kuvaa ja asiallinen profiiliteksti ja olisi jo 90 % parempi kuin muut ja saisi mätsin.
Paitsi että ei saa. Me "normaalit" miehet ollaan lähdetty sieltä jo aikoja sitten kun ketään ei kiinnostanut. Jäljellä on nämä mahan esittelijät sik...setämiehet(eivät saa matcheja) ja se komein 5% miehistä (saavat kaikki matchit).
Ei kiinnosta enää. Kuollaan sukupuuttoon vaan minun puolesta.
Tämä.
Minun melkeinpä kaikki miespuoliset kaverini kokeilivat Tinderiä, olivat siellä täysin näkymättömiä, yhtä komeaa pelimiestä lukuun ottamatta (haki panoja vaimon ollessa raskaana).
Lähtivät Tinderistä ja löysivät vaimot livenä.
Komeat parisuhdetta hakevat miehet eivät vaivaudu sokkoampumaan Tinderiin, ja tavallisen näköisten on turha olla siellä.
Siksi Tinderissä on vain komeat pelimiehet ja epätoivoiset setämiehet joilla ei ole mitään hävittävääkään.
Miksi sitten päivästä ja viikosta toiseen te miehet vingutte täällä miten pska paikka Tinder on, jos kerta livenä onnistaa? Tosi omituista
Piti oikein tarkastaa oliko ketju miehen vai naisen ulìnaa ja muistin oikein, ei ole mies vinkumassa Tinderin tasosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ottaa liikaa egolle etteivät ole fyysisesti haluttavia. En enää matchaa kun tulee vaan sitten huorittelua ja haukkumista.
Annoin tilaisuuden parille kuvattomallekin, mutta kun valehtelivat profiilissa että ovat nuorekkaita ja urheilullisia, ja lopulta kuvista paljastui tukeva ja kaljuuntunut 47v mies niin arvaa kiinnostaako?
Pitää myös oppia blokkaamaan ja poistamaan riittävän nopeasti ettei se setä ehdi huoritella.
Vähentää päänvaivaa kun matchaa jonkun hyvännäköisen jolla selkeä, edestä otettu kasvokuva (ei mikään paidaton, vaan joku siisti t-paidassa tai kauluspaidassa, neutraali ilme tai hymy) ja asiallinen profiiliteksti jossa kerrotaan ikä, kaupunki ja pari lausetta itsestä. Joka kerta saanut hyvän kokemuksen näin ja treffit järjestetty onnistunein seurauksin.
Minulla on tällainen asiallinen ja viimeisen päälle hiottu profiili. Seitsemän kuvaa: 1) Kasvokuva missä hymyilen 2) Vaelluskuva Norjan vuorilta 3) Kuva juhlista kavereiden kanssa 4) Toinen kasvokuva missä hymyilen 5) Kuva pyöräreissulta 6) Reissukuva aavikolta 7) Reissukuva valliriutalta
Tekstiä minulla on kolme suht ytimekästä kappaletta missä kerron kuka olen, mitä teen työkseni, koulutuksen, harrastukseni ja mielenkiinnon kohteet sekä mitä etsin Tinderistä.
Noh, olen saanut 19 mätchiä puolessa vuodessa. Näistä oikeastaan kukaan ei edes vastaa mun viesteihin=D
M29
Treenaa lihaksia enemmän, ota kampaus+partatyyli joka sopii sulle parhaiten, hanki rusketus, valkaise ja korjaa hampaas. Hanki tyylikkäämpiä ja paremmin istuvia vaatteita.
Käy myös Rolfilla asennuttamassa laatikkoleuka ja kouluttaudu astronauttikirurgiksi.
Miksi sitten päivästä ja viikosta toiseen te miehet vingutte täällä miten pska paikka Tinder on, jos kerta livenä onnistaa? Tosi omituista