Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten Tinder-tekstit. Vastaako näille kukaan?

Vierailija
17.07.2021 |

Joka toinen profiili on nyt kesällä sitä, että mies on ilman paitaa (vaikkei olisi hoikkakaan) ja vonkaamassa, ei vakavalla mielellä ja etsimässä vain jotain rentoa, kinkya tai ons tai fwb tai kimpp aa. Ja on omasta mielestään usein "aikamoinen catch"

Tai jollain mustalla kuvalla. Tai esittelee sukukalleuksiaan.

Vastaako joku näille? Ihan oikeasti eikö tuo ole ihan turhaa?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ottaa liikaa egolle etteivät ole fyysisesti haluttavia. En enää matchaa kun tulee vaan sitten huorittelua ja haukkumista.

Annoin tilaisuuden parille kuvattomallekin, mutta kun valehtelivat profiilissa että ovat nuorekkaita ja urheilullisia, ja lopulta kuvista paljastui tukeva ja kaljuuntunut 47v mies niin arvaa kiinnostaako?

Pitää myös oppia blokkaamaan ja poistamaan riittävän nopeasti ettei se setä ehdi huoritella.

Vähentää päänvaivaa kun matchaa jonkun hyvännäköisen jolla selkeä, edestä otettu kasvokuva (ei mikään paidaton, vaan joku siisti t-paidassa tai kauluspaidassa, neutraali ilme tai hymy) ja asiallinen profiiliteksti jossa kerrotaan ikä, kaupunki ja pari lausetta itsestä. Joka kerta saanut hyvän kokemuksen näin ja treffit järjestetty onnistunein seurauksin.

Vierailija
42/65 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ne ikävalehtelijat. Iäksi ilmoitettu 34 mutta mies on ihan selvästi isäni ikäinen eli joku 56. Ihan suoraa valehtelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vastaa. Siellä olisi miehen todella helppoa esiintyä nyt edukseen. Pari hyvää kuvaa ja asiallinen profiiliteksti ja olisi jo 90 % parempi kuin muut ja saisi mätsin.

Paitsi että ei saa. Me "normaalit" miehet ollaan lähdetty sieltä jo aikoja sitten kun ketään ei kiinnostanut. Jäljellä on nämä mahan esittelijät sik...setämiehet(eivät saa matcheja) ja se komein 5% miehistä (saavat kaikki matchit).

Ei kiinnosta enää. Kuollaan sukupuuttoon vaan minun puolesta. 

Tämä.

Minun melkeinpä kaikki miespuoliset kaverini kokeilivat Tinderiä, olivat siellä täysin näkymättömiä, yhtä komeaa pelimiestä lukuun ottamatta (haki panoja vaimon ollessa raskaana).

Lähtivät Tinderistä ja löysivät vaimot livenä.

Komeat parisuhdetta hakevat miehet eivät vaivaudu sokkoampumaan Tinderiin, ja tavallisen näköisten on turha olla siellä.

Siksi Tinderissä on vain komeat pelimiehet ja epätoivoiset setämiehet joilla ei ole mitään hävittävääkään.

Nämä edellämainitut ryhmät ovat myös karkottaneet naiset sieltä. Tarpeeksi monta typerää viestiä vanhoilta äijiltä ja parit treffit, joille saapuu 20 vuotta profiilitekstissä mainittua vanhempi mies riittää ajamaan naisen pois. Suhdeluku oli jossakin vaiheessa 30% naisia ja 70% miehiä. Tilanne voi olla joillakin alueilla vielä pahempi.

Vierailija
44/65 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olisi esittelyteksti. Monella ei ole ollenkaan tai sitten on jotain tyyliä "kesäheilaa etsimässä", josta ei persoonaa saa yhtään esille. Kiinnostuksen kohteetkin uupuvat monelta, vaikka niistä saisi helposti yleiskuvan. Ja ei, en swaippaa oikealle pelkästään kuville, vaan päätän vasta tekstin jälkeen. Ja jos se on huono tai olematon niin vasemmalle menee.

Vierailija
45/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se ole vaikeaa painaa ruksia niille miehille joista ei tykkää, jäljelle jää silti paljonkin hyviä sukupuoli epäsuhdasta johtuen. Viikossa saa jo koluttua satoja profiileja läpi niin väkisinkin osuu muutama hyvä kohdalle. Niitä samoja arkimiehiä siellä on kuin työpaikoilla ja marketeissa. Voi miettiä niinkin että kuinka moni nainen antaisi miehelleen anteeksi ettei hän osaa tehdä kunnon deittiprofiilia. Tai sitten voi tehdä itse hyvän profiilin, ostaa goldin ja valkata tykkääjistä.

Vierailija
46/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se ole vaikeaa painaa ruksia niille miehille joista ei tykkää, jäljelle jää silti paljonkin hyviä sukupuoli epäsuhdasta johtuen. Viikossa saa jo koluttua satoja profiileja läpi niin väkisinkin osuu muutama hyvä kohdalle.

Näinpä. Missä tahansa palvelussa on 2-4 kertaa enemmän miehiä, kuin naisia.

Vierailija
47/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swaippaa vasemmalle ja jatkaa matkaansa.

Eipä ne naisetkaan tosin sen laadukkaampia ole.

Vierailija
48/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lopettanut naisten etsimisen kokonaan. Ei vaan jaksa. Keskityn työhön ja harrastuksiin

Vierailija
49/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä ottaa liikaa egolle etteivät ole fyysisesti haluttavia. En enää matchaa kun tulee vaan sitten huorittelua ja haukkumista.

Annoin tilaisuuden parille kuvattomallekin, mutta kun valehtelivat profiilissa että ovat nuorekkaita ja urheilullisia, ja lopulta kuvista paljastui tukeva ja kaljuuntunut 47v mies niin arvaa kiinnostaako?

Pitää myös oppia blokkaamaan ja poistamaan riittävän nopeasti ettei se setä ehdi huoritella.

Vähentää päänvaivaa kun matchaa jonkun hyvännäköisen jolla selkeä, edestä otettu kasvokuva (ei mikään paidaton, vaan joku siisti t-paidassa tai kauluspaidassa, neutraali ilme tai hymy) ja asiallinen profiiliteksti jossa kerrotaan ikä, kaupunki ja pari lausetta itsestä. Joka kerta saanut hyvän kokemuksen näin ja treffit järjestetty onnistunein seurauksin.

Minulla on tällainen asiallinen ja viimeisen päälle hiottu profiili. Seitsemän kuvaa: 1) Kasvokuva missä hymyilen 2) Vaelluskuva Norjan vuorilta 3) Kuva juhlista kavereiden kanssa 4) Toinen kasvokuva missä hymyilen 5) Kuva pyöräreissulta 6) Reissukuva aavikolta 7) Reissukuva valliriutalta

Tekstiä minulla on kolme suht ytimekästä kappaletta missä kerron kuka olen, mitä teen työkseni, koulutuksen, harrastukseni ja mielenkiinnon kohteet sekä mitä etsin Tinderistä.

Noh, olen saanut 19 mätchiä puolessa vuodessa. Näistä oikeastaan kukaan ei edes vastaa mun viesteihin=D

M29

Vierailija
50/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tällainen asiallinen ja viimeisen päälle hiottu profiili. Seitsemän kuvaa: 1) Kasvokuva missä hymyilen 2) Vaelluskuva Norjan vuorilta 3) Kuva juhlista kavereiden kanssa 4) Toinen kasvokuva missä hymyilen 5) Kuva pyöräreissulta 6) Reissukuva aavikolta 7) Reissukuva valliriutalta

Tekstiä minulla on kolme suht ytimekästä kappaletta missä kerron kuka olen, mitä teen työkseni, koulutuksen, harrastukseni ja mielenkiinnon kohteet sekä mitä etsin Tinderistä.

Noh, olen saanut 19 mätchiä puolessa vuodessa. Näistä oikeastaan kukaan ei edes vastaa mun viesteihin=D

M29

Treenaa lihaksia enemmän, ota kampaus+partatyyli joka sopii sulle parhaiten, hanki rusketus, valkaise ja korjaa hampaas. Hanki tyylikkäämpiä ja paremmin istuvia vaatteita.

Vierailija
51/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten et vastaa.

Miksi naisilla ottaa aina niin koville, että jokainen mies ei olekaan niitä naisen prinsessaharhoja varten ja niiden mukaisia? Miksi aloittajalla ei ole miestä vaan roikkuu panosovelluksessa mieltään pahoittamassa? 

varsinkin kun on tatuoitu roikkup??erse itte.

hyi hitt

Vierailija
52/65 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaako hotilta

Kelpaisitkohan juuri sinä seuraksi itä-suomen kuumimmalle poikamiehelle?

Tästäpä se ei mies enää parane. Hipoo lähellä täydellisyyttä sekä sarmia! Toisaalta en etsi mitään vakavaa parisuhdetta enkä mieti jo yhteen muuttoa.

Enemmin kaipaisin hellää mutta villiä rakastelua Jamppa Kiäriäisen musiikin tahtiin.

Eli pääasiassa FWB seuraa. Kuvani laitan jos ansaitset sen. Se on sellaista makiaa karkkia että ei kaikkien silmille sitä herkkua.

Ps. Tämä mieskarkki saatavana vain pohjois-savon alueel!

Vierailija
53/65 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan 80- ja 90-luvulla sinkkuilu samanlaista valitusta ja kitinää kuin nykyään?

Vierailija
54/65 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ne niitä seksin hakijoita ovat. Katsokaa tän palstan seksiosio ja naisten sikailut. Alastonsuomi, orgiat, parinvaihdot yms. Naiset sitä seksiä vonkuvat.

Vierailija
55/65 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

paidaton mies hakee tosi catchiä, tuolla saa kaltaistaan seuraa

Vierailija
56/65 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vastaa. Siellä olisi miehen todella helppoa esiintyä nyt edukseen. Pari hyvää kuvaa ja asiallinen profiiliteksti ja olisi jo 90 % parempi kuin muut ja saisi mätsin.

Ei toimi, kokeiltu on.

Miesten mielestä asiallinen kuva= wc kaakeliselfie, kuva jonkun eläimen raadon ( kala,hirvi,yms) kanssa tai casual-kuva= toisessa kädessä kaljatölkki ja toisessa rööki.

Vierailija
57/65 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ne niitä seksin hakijoita ovat. Katsokaa tän palstan seksiosio ja naisten sikailut. Alastonsuomi, orgiat, parinvaihdot yms. Naiset sitä seksiä vonkuvat.

OK. Miksi s8tten täällä valitatte, että.sitä irtopi llua, vaki pil lua ei saa?

Vierailija
58/65 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lopettanut naisten etsimisen kokonaan. Ei vaan jaksa. Keskityn työhön ja harrastuksiin

Elämästä tuli paljon helpompaa kun huomasi että ei naisille kelpaa kuitenkaan ja pysty unohtaan haaveet parisuhteesta. Seksi asiatkin on paljon nautinnollisempia yksin kuin huomiota ja hyväilyä vaativan lahnan kanssa jotka on tehnyt seksistä pelkän työmaan jossa mies on vain arvoton työntekijä

Vierailija
59/65 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakituinen muna on liian työläs pidettävä.

2x viikossa ja sit ulos.

Vierailija
60/65 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämästä tuli paljon helpompaa kun huomasi että ei naisille kelpaa kuitenkaan ja pysty unohtaan haaveet parisuhteesta. Seksi asiatkin on paljon nautinnollisempia yksin kuin huomiota ja hyväilyä vaativan lahnan kanssa jotka on tehnyt seksistä pelkän työmaan jossa mies on vain arvoton työntekijä

Miksi sitten valitat täällä asiasta, jos kerta on noin loistavaa? Outoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän