Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykiatrini luulee että olen psykoottinen

Vierailija
17.07.2021 |

Olin psykiatrisella osastolla noin 7 viikkoa. Sain diagnoosin määrittelemättömästä psykoosista, joka on mielestäni virheellinen. Minulla ei ole koskaan ollut aistiharhoja, vain paranoiaa ja harhaluuloja. Harhaluuloni sisältävät sellaista, että ajattelen, että vanhempani aikovat tappaa minut, ja että mut myrkytetään kaasulla ...

Myös, että tavaroissani on syanidia ja että minun täytyy pestä käteni jne. Sen takia.

Luulen, että minulla on BPD (rajatilapersoonallisuushäiriö) psykoosin sijaan. Kaikki neuvot hyödyttää

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi netistä suljetun osaston puhelinnumero.

Vierailija
2/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi netistä suljetun osaston puhelinnumero.

Miksi etsisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla siis oli psykoosi. Mihin haluat neuvoja?

Vierailija
4/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kantelu

Vierailija
5/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla siis oli psykoosi. Mihin haluat neuvoja?

Miten pääsen lääkkeistä eroon

Vierailija
6/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huohp

Vierailija
8/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kyllä sulla silloin oli määrittämätön psykoosi. Oletko nyt syönyt lääkkeesi? Onko sinulla jotain hoitokontaktia, jossa voit kertoa sua painamaan jääneistä asioista?

Tärkeintä tilanteessasi olisi nyt varmaan keskittyä elämään hyvää tavallista elämää, eikä miettiä noita vanhoja ja etsiä virheitä sinua auttaneiden henkilöiden toimista.

Vierailija
9/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun neuvo on : Syö lääkkeesi. Psykoosi pysyy poissa.

Vierailija
10/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosi tuo on. Paranoidi psykoosi.

Vierailija
11/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, kyllä sulla silloin oli määrittämätön psykoosi. Oletko nyt syönyt lääkkeesi? Onko sinulla jotain hoitokontaktia, jossa voit kertoa sua painamaan jääneistä asioista?

Tärkeintä tilanteessasi olisi nyt varmaan keskittyä elämään hyvää tavallista elämää, eikä miettiä noita vanhoja ja etsiä virheitä sinua auttaneiden henkilöiden toimista.

Otan kyllä lääkkeeni mutta en usko että psykoosia ois ollukkaan

Vierailija
12/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kokeilla myöhemmin sovitusti pienentää lääkitystä. Koita ensin saada elämä toimimaan lääkkeiden kanssa. Vai aiheuttaako ne sinulle jotain ikäviä oireita?

Vierailija
13/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit kokeilla myöhemmin sovitusti pienentää lääkitystä. Koita ensin saada elämä toimimaan lääkkeiden kanssa. Vai aiheuttaako ne sinulle jotain ikäviä oireita?

Syke on hirveen nopee

Vierailija
14/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ajattelet yhä noiden aloituksessa kuvaamiesi asioiden olevan totta?

Vierailija
15/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on osa sun psykoosia että et usko siihen.

Vierailija
16/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin olet yhä psykoosissa. Kerroit itse, että luulit vanhempiesi halunneen tappaa sinut ja tiedostat, että sinulla oli harhaluuloja. Harhaluulot ovat psykoosia.

Vierailija
17/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syke on hirveen nopee

Oletko syönyt liikaa sokeripitoista?

Vierailija
18/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syke on hirveen nopee

Oletko syönyt liikaa sokeripitoista?

Tää on vähän sama kuin kaverini jolle pamahti psykoosi, ja hän siitä "toivuttuaan" mainosta kaikille että hänellä on vain kofeiiniyliherkkyys, ja kun hän ei vain juo kahvia niin ei tule "oireitakaan".

:D

Vierailija
19/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selkeästihän tuo harhaluuloisuus on psykoottista. Psykoosi nimenomaan takoittaa todellisuudentajun hämärtymistä, ja itskin myönsit harhat. Aistiharhathan ei ole psykoottisuuden ainoa ilmenemismuoto, jos niin luulit. Ylipäätään todellisuudesta irtaantuminen on psykoottista oireilua.

Vierailija
20/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot tehnyt näitä tasan samoja aloituksia varmaan jo pari vuotta eri palstoille ja aina saat kaikilta vastaukseksi että olet psykoosissa, vaikka itse epäiletkin itselläsi milloin ocd:tä, milloin rajatilaa ja mitä vaan. Syö vaan ne lääkkeesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän