Psykiatrini luulee että olen psykoottinen
Olin psykiatrisella osastolla noin 7 viikkoa. Sain diagnoosin määrittelemättömästä psykoosista, joka on mielestäni virheellinen. Minulla ei ole koskaan ollut aistiharhoja, vain paranoiaa ja harhaluuloja. Harhaluuloni sisältävät sellaista, että ajattelen, että vanhempani aikovat tappaa minut, ja että mut myrkytetään kaasulla ...
Myös, että tavaroissani on syanidia ja että minun täytyy pestä käteni jne. Sen takia.
Luulen, että minulla on BPD (rajatilapersoonallisuushäiriö) psykoosin sijaan. Kaikki neuvot hyödyttää
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Etsi netistä suljetun osaston puhelinnumero.
Miksi etsisin?
Sulla siis oli psykoosi. Mihin haluat neuvoja?
Vierailija kirjoitti:
Sulla siis oli psykoosi. Mihin haluat neuvoja?
Miten pääsen lääkkeistä eroon
Hei, kyllä sulla silloin oli määrittämätön psykoosi. Oletko nyt syönyt lääkkeesi? Onko sinulla jotain hoitokontaktia, jossa voit kertoa sua painamaan jääneistä asioista?
Tärkeintä tilanteessasi olisi nyt varmaan keskittyä elämään hyvää tavallista elämää, eikä miettiä noita vanhoja ja etsiä virheitä sinua auttaneiden henkilöiden toimista.
No mun neuvo on : Syö lääkkeesi. Psykoosi pysyy poissa.
Psykoosi tuo on. Paranoidi psykoosi.
Vierailija kirjoitti:
Hei, kyllä sulla silloin oli määrittämätön psykoosi. Oletko nyt syönyt lääkkeesi? Onko sinulla jotain hoitokontaktia, jossa voit kertoa sua painamaan jääneistä asioista?
Tärkeintä tilanteessasi olisi nyt varmaan keskittyä elämään hyvää tavallista elämää, eikä miettiä noita vanhoja ja etsiä virheitä sinua auttaneiden henkilöiden toimista.
Otan kyllä lääkkeeni mutta en usko että psykoosia ois ollukkaan
Voit kokeilla myöhemmin sovitusti pienentää lääkitystä. Koita ensin saada elämä toimimaan lääkkeiden kanssa. Vai aiheuttaako ne sinulle jotain ikäviä oireita?
Vierailija kirjoitti:
Voit kokeilla myöhemmin sovitusti pienentää lääkitystä. Koita ensin saada elämä toimimaan lääkkeiden kanssa. Vai aiheuttaako ne sinulle jotain ikäviä oireita?
Syke on hirveen nopee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä tilanteessasi olisi nyt varmaan keskittyä elämään hyvää tavallista elämää, eikä miettiä noita vanhoja ja etsiä virheitä sinua auttaneiden henkilöiden toimista.Otan kyllä lääkkeeni mutta en usko että psykoosia ois ollukkaan
Eli ajattelet yhä noiden aloituksessa kuvaamiesi asioiden olevan totta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä tilanteessasi olisi nyt varmaan keskittyä elämään hyvää tavallista elämää, eikä miettiä noita vanhoja ja etsiä virheitä sinua auttaneiden henkilöiden toimista.Otan kyllä lääkkeeni mutta en usko että psykoosia ois ollukkaan
Se on osa sun psykoosia että et usko siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin olet yhä psykoosissa. Kerroit itse, että luulit vanhempiesi halunneen tappaa sinut ja tiedostat, että sinulla oli harhaluuloja. Harhaluulot ovat psykoosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syke on hirveen nopee
Oletko syönyt liikaa sokeripitoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syke on hirveen nopee
Oletko syönyt liikaa sokeripitoista?
Tää on vähän sama kuin kaverini jolle pamahti psykoosi, ja hän siitä "toivuttuaan" mainosta kaikille että hänellä on vain kofeiiniyliherkkyys, ja kun hän ei vain juo kahvia niin ei tule "oireitakaan".
:D
Ihan selkeästihän tuo harhaluuloisuus on psykoottista. Psykoosi nimenomaan takoittaa todellisuudentajun hämärtymistä, ja itskin myönsit harhat. Aistiharhathan ei ole psykoottisuuden ainoa ilmenemismuoto, jos niin luulit. Ylipäätään todellisuudesta irtaantuminen on psykoottista oireilua.
Oot tehnyt näitä tasan samoja aloituksia varmaan jo pari vuotta eri palstoille ja aina saat kaikilta vastaukseksi että olet psykoosissa, vaikka itse epäiletkin itselläsi milloin ocd:tä, milloin rajatilaa ja mitä vaan. Syö vaan ne lääkkeesi.
Etsi netistä suljetun osaston puhelinnumero.