Miesten Tinder-tekstit. Vastaako näille kukaan?
Joka toinen profiili on nyt kesällä sitä, että mies on ilman paitaa (vaikkei olisi hoikkakaan) ja vonkaamassa, ei vakavalla mielellä ja etsimässä vain jotain rentoa, kinkya tai ons tai fwb tai kimpp aa. Ja on omasta mielestään usein "aikamoinen catch"
Tai jollain mustalla kuvalla. Tai esittelee sukukalleuksiaan.
Vastaako joku näille? Ihan oikeasti eikö tuo ole ihan turhaa?
Kommentit (65)
Tinder on täynnä miehiä, mutta naiset jaksaa ruikuttaa tässäkin kohtaa vain niistä "paskoista miehistä".
Ihan voitte itse valita tai olla valitsematta.
Vierailija kirjoitti:
Ei vastaa. Siellä olisi miehen todella helppoa esiintyä nyt edukseen. Pari hyvää kuvaa ja asiallinen profiiliteksti ja olisi jo 90 % parempi kuin muut ja saisi mätsin.
Harmi kyllä tuo, eli top 10%, on minimitaso mikä vaaditaan jotta matcheja tulisi.
Kyllä siinä tarvitaan muutakin kuin hyvät kuvat ja asiallinen profiiliteksti. Eli komea naama ja pituutta. Niissä komistuskesämiehissä kun on asiallisiakin, ja ne keräävät kaikki matchit.
Kyllä vastailee ja niillä miehillä on enemmän vientiä mitä rohkeempia kuvia. Se mitä he saavat tai mitä naiset hakevat on jotain aivan muuta kuin parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vastaa. Siellä olisi miehen todella helppoa esiintyä nyt edukseen. Pari hyvää kuvaa ja asiallinen profiiliteksti ja olisi jo 90 % parempi kuin muut ja saisi mätsin.
Paitsi että ei saa. Me "normaalit" miehet ollaan lähdetty sieltä jo aikoja sitten kun ketään ei kiinnostanut. Jäljellä on nämä mahan esittelijät sik...setämiehet(eivät saa matcheja) ja se komein 5% miehistä (saavat kaikki matchit).
Ei kiinnosta enää. Kuollaan sukupuuttoon vaan minun puolesta.
Tämä.
Minun melkeinpä kaikki miespuoliset kaverini kokeilivat Tinderiä, olivat siellä täysin näkymättömiä, yhtä komeaa pelimiestä lukuun ottamatta (haki panoja vaimon ollessa raskaana).
Lähtivät Tinderistä ja löysivät vaimot livenä.
Komeat parisuhdetta hakevat miehet eivät vaivaudu sokkoampumaan Tinderiin, ja tavallisen näköisten on turha olla siellä.
Siksi Tinderissä on vain komeat pelimiehet ja epätoivoiset setämiehet joilla ei ole mitään hävittävääkään.
Minä näitä tänään teksti jossa 4 (!) miestä etsi naista kimp paan. Kuka normaali nainen lähtisi tuollaiseen? Mutta tietty miehet voi toivoa mitä vaan ja sitten ruikuttaa.
Montako miestä teille prinsessoille siellä panosovelluksessa pitäisi löytyä?
Aika moni on tosi aggressiivisen oloinen... tyyliin "kun sä et näytä livenä yhtä hyvältä kuin kuvistas niin juotat mua niin kauan että alat näyttää" yms. yms.
Vierailija kirjoitti:
Mauttomin teksti tänään: "Aallonharjalla kuin Aki Sirkesalo vuonna 2004".
Miten kukaan voi laittaa jotain tuollaista profiilitekstikseen?
Mies on siis menossa kohti kuolemaa...🤔 Vai mitä mahtaa moinen vertaus tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että ei saa. Me "normaalit" miehet ollaan lähdetty sieltä jo aikoja sitten kun ketään ei kiinnostanut. Jäljellä on nämä mahan esittelijät sik...setämiehet(eivät saa matcheja) ja se komein 5% miehistä (saavat kaikki matchit).
Tämä.
Minun melkeinpä kaikki miespuoliset kaverini kokeilivat Tinderiä, olivat siellä täysin näkymättömiä, yhtä komeaa pelimiestä lukuun ottamatta (haki panoja vaimon ollessa raskaana).
Komeat parisuhdetta hakevat miehet eivät vaivaudu sokkoampumaan Tinderiin, ja tavallisen näköisten on turha olla siellä.
Siksi Tinderissä on vain komeat pelimiehet ja epätoivoiset setämiehet joilla ei ole mitään hävittävääkään.
Kyllä tavallinen mieskin voi tinderissä saada mätsejä jos hyväksyy itseään reilusti alempitasoisen naisen. Markkinatilanne on niin täysin vääristynyt. Sukupuolijakauma luultavasti jotain 4:1 miesten "hyväksi"?
Vierailija kirjoitti:
No sitten et vastaa.
Miksi naisilla ottaa aina niin koville, että jokainen mies ei olekaan niitä naisen prinsessaharhoja varten ja niiden mukaisia? Miksi aloittajalla ei ole miestä vaan roikkuu panosovelluksessa mieltään pahoittamassa?
Eihän ap mistään ole mieltään pahoittanut. Etkö edes lukenut aloitusta?
Tinderistä on löytäneet monet hyvän miehen aina meidän yhdestä ministeristä lähtien. Tosin pk-seudulla onkin parhaat markkinat.
Aloituksessa olevan kaltaiset miehet tuhlaavat siellä vain omaa ja naisten aikaa kun ei niille kukaan vastaa.
Normaali mies saa kyllä mätsin. Ihan samantasoisen kanssa. Siellä on ihan tavallaisia naisiakin.
Vierailija kirjoitti:
Minä näitä tänään teksti jossa 4 (!) miestä etsi naista kimp paan. Kuka normaali nainen lähtisi tuollaiseen? Mutta tietty miehet voi toivoa mitä vaan ja sitten ruikuttaa.
Varmasti löytyy halukkaita nykypäivän naisista, joille ei mikään riitä.
Vierailija kirjoitti:
Naispuoleisella tuttavalla oli 150 matchia ja silti valitti, että ei löydy ketään kiinnostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti löytyy halukkaita nykypäivän naisista, joille ei mikään riitä.
Enpä usko. Se voi olla naiselle aika vaarallista jos vastassa on 4 kii maista miestä. Siinä ei yksi nainen välttis pärjää. Ei kukaan nainen ota tuollaista riskiä tuntemattomien kanssa. Mutta siellähån sitten odottavaat vastauksia joita ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Kyllä tavallinen mieskin voi tinderissä saada mätsejä jos hyväksyy itseään reilusti alempitasoisen naisen. Markkinatilanne on niin täysin vääristynyt. Sukupuolijakauma luultavasti jotain 4:1 miesten "hyväksi"?
Miksi yksikään itseään kunnioittava mies ottaisi tyytymis-naisen?
Toki sellainen soveltuu panemiseen, mutta ei muuhun
Hyvä vain että ovat rehellisiä, miksi heidän pitäisi teeskennellä saadakseen vastauksia sellaisilta naisilta joille ei sitten kelpaakaan. Tavoittelevat omaa kohderyhmäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naispuoleisella tuttavalla oli 150 matchia ja silti valitti, että ei löydy ketään kiinnostavaa.
No jos ei kukaan heistä ole tarpeeksi kiinnostava, niin onko niistä vaihtoehdoista pakko valita se vähiten huono? Voisin kuvitella itselleni tuollaisen tilanteen. Olen ihan oikeasti aika hyvännäköinen nainen naamasta ja kropasta, mätsejä riittäisi ihan takuulla, mutta ihastua en osaa ellei ole sitä selittämätöntä kemiaa jonkun kanssa. Jos kemiaa ei ole yhdenkään mätsin kanssa, niin ei siellä silloin ole ketään kiinnostavaa. Jotenkin tekstistäsi saa käsityksen, että esim tuolla naispuolisella kaverillasi olisi joku pakko tai velvollisuus valita niistä mätseistä yksi, ihan vaan kun niitä on niin monta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ei kukaan heistä ole tarpeeksi kiinnostava, niin onko niistä vaihtoehdoista pakko valita se vähiten huono? Voisin kuvitella itselleni tuollaisen tilanteen. Olen ihan oikeasti aika hyvännäköinen nainen naamasta ja kropasta, mätsejä riittäisi ihan takuulla, mutta ihastua en osaa ellei ole sitä selittämätöntä kemiaa jonkun kanssa. Jos kemiaa ei ole yhdenkään mätsin kanssa, niin ei siellä silloin ole ketään kiinnostavaa. Jotenkin tekstistäsi saa käsityksen, että esim tuolla naispuolisella kaverillasi olisi joku pakko tai velvollisuus valita niistä mätseistä yksi, ihan vaan kun niitä on niin monta.
Miten voi olla kemiaa Tinder-profiilin perusteella?
Näet profiilin ja kemiaa syntyy?
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä on löytäneet monet hyvän miehen aina meidän yhdestä ministeristä lähtien. Tosin pk-seudulla onkin parhaat markkinat.
Aloituksessa olevan kaltaiset miehet tuhlaavat siellä vain omaa ja naisten aikaa kun ei niille kukaan vastaa.
Normaali mies saa kyllä mätsin. Ihan samantasoisen kanssa. Siellä on ihan tavallaisia naisiakin.
En kyllä saanut, vaikka swaippasin puhtaasti bion perusteella lapsettomuutta (olen itsekin) ja koulutusta painottaen. Kolme naispuolista kaveria kukin vuorollaan valitsi mulle kuvat ja biotekstin, mutta lähinnä tuli vain vahinkomatcheja.
Olen huomannut saman! Kauhea selitys päällä kuinka upea tämä kuvaton mies on ja sitten voi olla myös kovat vaatimukset naiselle; pitää olla hoikka, siisti ja kerran luki jopa että naisen pitää olla valmis käymään testeissä (kuka lähtee ilman ko rtsua tämmöisten kanssa tai muutenkaan).
huh huh. En ikinä mätsää kuvatonta.