Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten Tinder-tekstit. Vastaako näille kukaan?

Vierailija
17.07.2021 |

Joka toinen profiili on nyt kesällä sitä, että mies on ilman paitaa (vaikkei olisi hoikkakaan) ja vonkaamassa, ei vakavalla mielellä ja etsimässä vain jotain rentoa, kinkya tai ons tai fwb tai kimpp aa. Ja on omasta mielestään usein "aikamoinen catch"

Tai jollain mustalla kuvalla. Tai esittelee sukukalleuksiaan.

Vastaako joku näille? Ihan oikeasti eikö tuo ole ihan turhaa?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, nainen taas vinkumassa miehistä. Eikö teille mikään kelpaa?

Vierailija
2/65 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vastaa. Siellä olisi miehen todella helppoa esiintyä nyt edukseen. Pari hyvää kuvaa ja asiallinen profiiliteksti ja olisi jo 90 % parempi kuin muut ja saisi mätsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder näyttää sinulle lähinnä sen tasoisia miehiä, jotka antavat sinulle tykkäyksen, eli jos joka toinen on sinusta roskaa niin...

Itsellä ei tuollaisia juurikaan näy.

N21

Vierailija
4/65 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vastaa. Siellä olisi miehen todella helppoa esiintyä nyt edukseen. Pari hyvää kuvaa ja asiallinen profiiliteksti ja olisi jo 90 % parempi kuin muut ja saisi mätsin.

Ei toimi, kokeiltu on.

Vierailija
5/65 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder näyttää sinulle lähinnä sen tasoisia miehiä, jotka antavat sinulle tykkäyksen, eli jos joka toinen on sinusta roskaa niin...

Itsellä ei tuollaisia juurikaan näy.

N21

Tinder näyttää mulle ihan kaikentasoisia jostain Joni Kukkohovista Pertti perusjätkään. Mutta olen toki sinua vanhempi joten ikäluokassa 35-55 v ei ole yhtään järkeviä.

Tinder-tykkäyksia saan kymmeniä päivässä. Lähinnä niitä aktiivikäyttäjiä.

Vierailija
6/65 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, nainen taas vinkumassa miehistä. Eikö teille mikään kelpaa?

Asiallinen mies kelpaisi. Ilman paitaa kaljatuoppi kädessä poseeraava karvamaha, joka mainostaa olevansa "hyvinvarusteltu", ei kelpaa.

Vierailija
7/65 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei miehet kerran etsi muuta kuin yllä mainittuja asioita, on kai selvää ettei kummempaa löydy. Niistä on turha seuloa vakavasti otettavaa seuraa.

Vierailija
8/65 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet eivät osaa tehdä asiallista profiilia. Nyt kun he ovat kesäfiiliksissä niin ovat innoissaan heittäneet paidat pois ja luulevat että se hikinen masu on ihana näky.

Näitä tulee vastaan todella paljon.

Vierailija
9/65 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sinne satuilla, kun ei kukaan vastaa kuitenkaan.

Vierailija
10/65 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä sinne satuilla, kun ei kukaan vastaa kuitenkaan.

No ei noille ap:n mainitsemille kukaan vastaakaan. Koetapa tehdä kiva profiili itsestäsi ja kivoilla kuvilla niin voisi vastatakin. Mä ainakin vastaisin.

Vierailija
11/65 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ons?

Vierailija
12/65 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauttomin teksti tänään: "Aallonharjalla kuin Aki Sirkesalo vuonna 2004".

Miten kukaan voi laittaa jotain tuollaista profiilitekstikseen?

Vierailija
13/65 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ons?

One night stand. Kuka tuollaiseenkin lähtee jonkun blurratun tai muuten oudon tyypin kanssa.

Vierailija
14/65 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ons?

One Night Stand

Vierailija
15/65 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että ei saa. Me "normaalit" miehet ollaan lähdetty sieltä jo aikoja sitten kun ketään ei kiinnostanut. Jäljellä on nämä mahan esittelijät sik...setämiehet(eivät saa matcheja) ja se komein 5% miehistä (saavat kaikki matchit).

Ei kiinnosta enää. Kuollaan sukupuuttoon vaan minun puolesta. 

Vierailija
16/65 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on tänä kesänä huvittanut seksiä etsivät miehet joilla ei ole edes kuvaa itsestään mutta omaa ulkonäköä kehutaan vuolaasti. Sitten kerrotaan että lisää kuvia tulee jos osoittautuu hyväksi sovellukseksi. Aivan kuin kaikki naiset nyt henkeään pidätellen tykkäilevät hänestä kun kerta itse kertoo olevansa hot ja laittaa ehkä sitten kuvia 😂

Tämä siis heillä lähtökohtana sovelluksessa joka perustuu suurelta osin niihin kuviin ja niiden luomaan ensivaikutelmaan. Sitten on saattanut sama profiili tulla muutaman viikon päästä uudelleen vastaan ja mies on esittelytekstissään uhriutunut kun ei ole saanut matcheja ja naisille ei kelpaa mikään. Tämä on siis naisten vika vaikka mies ei itse käytä sovellusta ns."oikein". Aika moni nainen varmasti ajattelee että jos itse on oman kuvansa laittanut niin matchia ei tule miehen kanssa joka ei ole omaa kuvaa laittanut. Ja kun tosiaan on kyse niihin kuviin perustuvasta sovelluksesta.

Vierailija
17/65 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että ei saa. Me "normaalit" miehet ollaan lähdetty sieltä jo aikoja sitten kun ketään ei kiinnostanut. Jäljellä on nämä mahan esittelijät sik...setämiehet(eivät saa matcheja) ja se komein 5% miehistä (saavat kaikki matchit).

Ei kiinnosta enää. Kuollaan sukupuuttoon vaan minun puolesta. 

Höpö höpö. Älä viitsi uhriutua, se ei pue ketään eikä tee yhdrstäkään miehestä viehättävää. Voin todistaa että kaikki omat matchini ovat aivan tavallisia suomalaisia miehiä. Eli ongelma ei sinulla ole siinä vaan jossain aivan muualla.

Vierailija
18/65 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ons?

One night stand, yhden illan hoito.

Vierailija
19/65 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten et vastaa.

Miksi naisilla ottaa aina niin koville, että jokainen mies ei olekaan niitä naisen prinsessaharhoja varten ja niiden mukaisia? Miksi aloittajalla ei ole miestä vaan roikkuu panosovelluksessa mieltään pahoittamassa? 

Vierailija
20/65 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on tänä kesänä huvittanut seksiä etsivät miehet joilla ei ole edes kuvaa itsestään mutta omaa ulkonäköä kehutaan vuolaasti. Sitten kerrotaan että lisää kuvia tulee jos osoittautuu hyväksi sovellukseksi. Aivan kuin kaikki naiset nyt henkeään pidätellen tykkäilevät hänestä kun kerta itse kertoo olevansa hot ja laittaa ehkä sitten kuvia 😂

Tämä siis heillä lähtökohtana sovelluksessa joka perustuu suurelta osin niihin kuviin ja niiden luomaan ensivaikutelmaan. Sitten on saattanut sama profiili tulla muutaman viikon päästä uudelleen vastaan ja mies on esittelytekstissään uhriutunut kun ei ole saanut matcheja ja naisille ei kelpaa mikään. Tämä on siis naisten vika vaikka mies ei itse käytä sovellusta ns."oikein". Aika moni nainen varmasti ajattelee että jos itse on oman kuvansa laittanut niin matchia ei tule miehen kanssa joka ei ole omaa kuvaa laittanut. Ja kun tosiaan on kyse niihin kuviin perustuvasta sovelluksesta.

Itse matchasin hyvikseni tommosen miehen kanssa ja kun lähetti kuvan itestään... joo ei yhtään hyvännäköinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan