Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko muka kohtuuton

Vierailija
23.07.2014 |

Tulevan Aviomieheni mukaan olen kohtuuton kun suutahdin hänelle kun en kuulemma pääse mukaan hänen polttarimatkalleen ovat menossa tallinnaan. Olisin tullut vain samassa seurueessa ja yöpynyt hänen kanssaan samassa huoneessa muuten olisin shoppaillut ja he olisivat voineet liikkua ihan omin päineen enkä nyt olisi osallistunut muutenkaan järjestelyihin.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:45"]

Pystyisiköhän netistä hankkimaan jotkut siveyskalsarit? Sellaiset, joihin olisi vain yksi avain ja se avain roikkuisi tietenkin morsiamen rintojen välissä kun sulho on rilluttelemassa. Siinä olisi joku juttu, joka alkaa vaikka pistämään aina jos vehkeeseen tulee jotakin eloa tai muuta outoa asiaankuulumatonta toimintaa tapahtuisi.

[/quote]

Eiköhän moisia löydy. Tosin onko suhde hyvällä pohjalla jos moiselle on tarvetta...

Vierailija
42/50 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ok että miehesi tulee sinun polttareihin?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:48"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:40"]Oisko APn mielestä kivaa kun äijä raahautuu hotelliin joskus seittemän aikaan aamulla jäätävässä tuubassa? Siinähän nukutte yhdessä. Polttarit kun tunnetusti ovat kosteita joten tuskinpa miehet menee tallinnaan vaan käymään sivistyneesti syömässä ja kymmeneltä nukkumaan..

[/quote]

No ei miehelläni ole kyllä tapana juoda kännejä seitsemään asti enkä näe syytä miksi nyt pitäisi niin paljon ryypätä.

Eikä tämä ole provo ihan kysyin koska itsenen pitänyt ollenkaan kummillisena ehdotustani lähteä samaa matkaa

Ap

[/quote]

Usko jo! Mies lähtee sinne viettämään polttareita, eikä käyttäytymään niin kuin yleensä ja miten sinä oletat hänen käyttäytyvän. Mieheltä voi jäädä jotain omaa kokematta, kun se kuitenkin haluaa sinun kainaloon! Eihän häitää järjestävä pari malta olla erossa toisistaan, jos toinen on lähettyvillä.

Vierailija
44/50 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:48"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:45"]

Pystyisiköhän netistä hankkimaan jotkut siveyskalsarit? Sellaiset, joihin olisi vain yksi avain ja se avain roikkuisi tietenkin morsiamen rintojen välissä kun sulho on rilluttelemassa. Siinä olisi joku juttu, joka alkaa vaikka pistämään aina jos vehkeeseen tulee jotakin eloa tai muuta outoa asiaankuulumatonta toimintaa tapahtuisi.

[/quote]

Eiköhän moisia löydy. Tosin onko suhde hyvällä pohjalla jos moiselle on tarvetta...

[/quote]Ap:n mieli rauhoittuisi ainakin kovasti jos sulhasella tällaiset pöksyt olisivat reissulla päällään ja sinetti olisi ehjä vielä kotiin tullessakin. Vai mitä muuta ap pelkää kuin vääriä sukeltelureissuja? Hän kun halusi vahtia sulhoansa vain yöllä..

Vierailija
45/50 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, mä kuolisin jos mun mies yrittäisi tunkea mukaan kun menen tyttökavereitteni kanssa Tallinnaan, tai ihan mihin tahansa, vaikka kahville. Miksi, oi miksi? Eikö niitä yhteisiä matkoja voi tehdä toiste, anna nyt miehen olla kavereittensa kanssa.

Vierailija
46/50 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko ap miehineen varaisi nyt kahdenkeskisen hotelliloman johonkin muuhun ajankohtaan? Antaisi miehen nyt yhden viikonlopun juhlia rauhassa! Olen ollut naimisissa viisi vuotta ja yhdessä monta kauemmin ja edelleen minusta on kiva lähteä välillä yön yli reissulle ihan ystävieni kanssa. Ja samaa tekee mieheni. Ja kahdenkeskiset-/perhelomat on sitten erikseen. Huhhuijaa taas!!

Vierailija
47/50 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olet kohtuuton.

Miksi hitossa änkeäisit mukaan? Hotelli Tallinnassa ei maksa juuri mitään, joten voit mennä sinne toiste yksin, tyttöporukalla tai vaikka miehesi kanssa. En minäkään halua, että mieheni istuu pöydän ääressä aina kun minulla on tyttökavereita kylässä ja hihittelemme omiamme. Aikaa täytyy olla myös ystäville.

Polttareissa ystävät järjestävät tapahtuman osittain siksi, että HE haluavat viettää aikaa OMAN ystävänsä kanssa, eivät juuri silloin sinun kanssasi.

Vierailija
48/50 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas harmittaa kun mun mies taas ei suostu menemään minnekään kahdestaan, porukalla voidaan kyllä mennä. Eikä ole enää paljoa aikaa sillä edessä on vaativat opiskelut ja vaativa työmatkatyö... :(

Mutta ap miten niin käytännön syistä menisit samaan aikaan? Etkö muka millään voisi mennä sinne muutaman päästä tai ennen polttareita jonkun kaverisi kanssa? Onko sun ihan pakko käydä ees Tallinnassa? :D Tässä ei ole kyllä nyt kauheesti järkeä.

Vierailija
49/50 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa ne käytännön syyt? :D

Vierailija
50/50 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP trolli, autisti vai Salkkareiden Salla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme