Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas tissiflashmobattiin Hietsussa

Vierailija
17.07.2021 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4787bd8d-3c87-44f9-b4d5-273ddfa4ab41

Eikä siinä mitään, kyllä minä miehenä katselen naisten rintoja ihan mielelläni. Varsinkin näin kun niitä saa katsella ihan luvan kanssa.

Kommentit (319)

61/319 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan aina aurinkoa yleisellä rannalla ilman yläosaa, eikä siinä ole mielestäni mitään erikoista. Enkä ole huomannut kenenkään katselevan tissejäni.

Vierailija
62/319 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinta on ongelma-alue molemmille sukupuolille, mutta naisilla on oikeus peittää rintansa olosuhteissa, joissa miehiltä odotetaan yläosattomuutta. 

Rinta on ongelma-alue, koska:

-miehillä rintaan kerääntyy eniten rasvaa mahan jälkeen

-gynekomastia on suht yleinen miehillä ja tätä vaivaa vähätellään ja samalla taas kärsijöitä pilkataan

-naisilla esiintyy hyvin epäsymmetrisiä, pussimaisia tai tubulaarisia rintoja yms. tavallisten ohella

Miehillä on yleensä vähemmän ongelmia rinnan kanssa kuin naisilla, mutta silloin, kun miehillä on ongelmia, ne ovat pahempia kuin perusnaisen rintaongelmat. 

Se, että saa peittää rintansa on siis etuoikeus, josta ei kannata luopua, koska monelle ihmiselle rinta on arka paikka ja häpeän aihe ja ilman oikeanlaista muotoilevaa yläosaa on vaikea olla rento ja luonnollinen; pelkästään vääränlainen paita voi jo aiheuttaa kompensoivaa liikkumista, jossa käsiä käytetään ja vedetään puuskaan tietyllä tavalla rinnan peittämiseksi. 

Toki jos joku kokee sen terapeuttiseksi, että näyttää rintaansa noista ongelmista huolimatta, niin sallittakoon se heille. 

Onkin suuri nautinto katsella vatsakkaita miehiä ilman paitaa O.o

Ei ihmisten kehojen tasa-arvoisella kohtelulla pakoteta ketään paljastamaan kehoaan. Peittää saa edelleen ken niin tahtoo. Tasa-arvoisella kohtelulla mahdollistetaan se, että paljastaa saa ken tahtoo. Eli miesten ja naisten kehojen tasa-arvoinen kohtelu. Mies ilman paitaa --> Nainen ilman paitaa = Tasa-arvo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/319 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa, jossa muutenkin jotkut kulkevat kaupungilla alusvaatteita muistuttavissa vaatteissa , on surkuhupaisaa että joukko huomionkipeitä naisia soittaa median paikalle että : nyt meillä ei ole päällä kuin alaosa, tulkaa kuvaamaan pian ! Uhmaikäisten touhut tulee mieleen.

Vierailija
64/319 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista että jotkut luulevat paljastelun ajavan tasa-arvoa

Vierailija
65/319 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykällä helppo zoomata noita kuvia niin näkee tarkemmin tisuja. Muutamalla naisella oikeen terhakat munkit 🤗

Vierailija
66/319 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rinnat ovat 100% neutraaleja jo nyt. Mitä he hakivat tällä?

100% neutraaleja :D

No ei todellakaan ole. Edes imettää ei saa rauhassa, puhumattakaan siitä että saisi olla ilman yläosaa siellä missä miehetkin ovat.

Missä sinua on estetty imettämästä lastasi rauhassa? Minä olen imettänyt lastani julkisilla paikoilla ja olen saanut olla rauhassa.

Vierailija
67/319 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinta on ongelma-alue molemmille sukupuolille, mutta naisilla on oikeus peittää rintansa olosuhteissa, joissa miehiltä odotetaan yläosattomuutta. 

Rinta on ongelma-alue, koska:

-miehillä rintaan kerääntyy eniten rasvaa mahan jälkeen

-gynekomastia on suht yleinen miehillä ja tätä vaivaa vähätellään ja samalla taas kärsijöitä pilkataan

-naisilla esiintyy hyvin epäsymmetrisiä, pussimaisia tai tubulaarisia rintoja yms. tavallisten ohella

Miehillä on yleensä vähemmän ongelmia rinnan kanssa kuin naisilla, mutta silloin, kun miehillä on ongelmia, ne ovat pahempia kuin perusnaisen rintaongelmat. 

Se, että saa peittää rintansa on siis etuoikeus, josta ei kannata luopua, koska monelle ihmiselle rinta on arka paikka ja häpeän aihe ja ilman oikeanlaista muotoilevaa yläosaa on vaikea olla rento ja luonnollinen; pelkästään vääränlainen paita voi jo aiheuttaa kompensoivaa liikkumista, jossa käsiä käytetään ja vedetään puuskaan tietyllä tavalla rinnan peittämiseksi. 

Toki jos joku kokee sen terapeuttiseksi, että näyttää rintaansa noista ongelmista huolimatta, niin sallittakoon se heille. 

Jep. Olisi kiva tietää, kuinka monella naisella oikeasti on täydellisen symmetriset ja pyöreät rinnat. Tuskin ainakaan enemmistöllä. Mulla on tosi isot, mutta juurikin pussimaiset rinnat. Ei sellaset täyteläisen pyöreät. Ja tästä syystä en ole vielä toistaiseksi koskaan näyttänyt niitä yhdellekään miehelle, koska tiedän minkä yökkörefleksin ne miehessä aiheuttaisi.

Vierailija
68/319 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten rumia nämä naiset ovat. Miksi aina rumat, lattatissinaiset ovat näitä femakkoja? Kauniit naiset eivät koskaan pidä meteliä itsestään. Hyi olkoon.

Vierailija
69/319 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1800-luvulla nämä naiset olisivat olleet radikaaleja uudistajia länsimaissa. Ovat noin 200 vuotta myöhässä. Eräissä maissa heitä tarvittaisiin enemmän kuin koskaan mutta se ei ole suomi vuonna 2021.

Kyllä tässä ollaan ikävä kyllä ihan todellisen ongelman äärellä.

Nykynuoriso elää USA:n lakien alla Instagramissa ja muissa palveluissa. Siellä heille syntyy sellainen käsitys, että Suomessa on sama kulttuuri. He siis kasvavat Amerikan kulttuuriin ja sieltä tulee myös free the nippless liike. Voi olla väärin kirjoitettu, juu.

Toinen ongelma on Suomen epäselvä laki, joka ei määrittele alastomuutta, eikä paljastelua selkeästi, vaan se on vähän tulkinnanvarainen juttu. Tästä kärsivät naiset, koska joku tonttu loukkaantuu naisen rinnoista, mutta ei miehen nänneistä. Suomalaisella rannallahan oli ihan oikea tapaus parin vuoden sisään, jossa naista käskettiin peittämään itsensä. Samaan aikaan miehet levittelivät nännejään samalla rannalla.

Vierailija
70/319 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse nuorena naisena ja äitinä en menisi rannalle ilman bikinien yläosaa. Ällöttää ajatus ukoista kyttäämässä, ja kyttäähän ne siellä kaikkia naisia jo valmiiksi etenkin kun suurella osalla on stringit tavallisten bikinien sijasta, mitä en myöskään ymmärrä. Miksi pitää esitellä paikkojaan? Kuka haluaa esitellä persettä ja tissejä tuntemattomille?

Tämä ei aja tasa-arvoa. Se, että naiset seksualisoivat kehojaan somessa kuten esim. Instassa ei aja tasa-arvoa tai naisten oikeuksia. Se on silkkaa idiotismia.

Opettelisit hyväksymään kehosi. MIksi pidät tissejäsi jotenkin ihmeellisinä? Se vapautta suuresti kun sen uskaltaa tehdä.

Mistä sinä päättelet ja luulet tietäväsi, ettei kirjoittaja hyväksyisi kehoaan? Olette täysin sokeutuneita omalle pienelle tissiaktivismillenne.

Minulle esimerkiksi yksityisyys on arvo. Lisäksi arvostan omaa kehoani ja oikeuttani siihen sekä yksityisyyteen, että haluan olla ilman vaatteita vain oman mieheni kanssa tai ystävien kanssa saunassa. Et voi vetää johtopäätöksiä, että me muut naiset emme hyväksyisi kehojamme. Se voi olla täysin päinvastoin. Minulle arvokkuus ja omanarvontunto on sitä, että mun ei tarvitse paljastaa ja näyttää. Minä en alennu paljasteluun. Säilytän arvokkaan yksityisyytenikin.

Vierailija
71/319 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöks! Mä en hyväksy, että toiset naiset paljastelee rumia ja epäesteettisiä ruumiinosiaan muiden tuskaksi.

Vierailija
72/319 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista että jotkut luulevat paljastelun ajavan tasa-arvoa

Itse et ymmärrä, että nimenomaan tasa-arvosta tässä on kysymys. Miehen ja naisen tasa-arvosta laissa. Sitä tärkeämpää ei ole kuin tasa-arvoiset oikeudet lain edessä.

Vierailija
73/319 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei näissä ole koskaan instafitnessbeibejä mukana?

Vierailija
74/319 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöks! Mä en hyväksy, että toiset naiset paljastelee rumia ja epäesteettisiä ruumiinosiaan muiden tuskaksi.

Mutta miesten paljaista nänneistä ja kovettuneista kaljamahoista et ole moksiskaan :D

Vierailija
75/319 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nänni on neutraali. Ja sitten itketään kun pan**ttaa mutta miehen viisari ei värähdäkään kaiken neutralisoinnin jälkeen.

N46

Vierailija
76/319 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse nuorena naisena ja äitinä en menisi rannalle ilman bikinien yläosaa. Ällöttää ajatus ukoista kyttäämässä, ja kyttäähän ne siellä kaikkia naisia jo valmiiksi etenkin kun suurella osalla on stringit tavallisten bikinien sijasta, mitä en myöskään ymmärrä. Miksi pitää esitellä paikkojaan? Kuka haluaa esitellä persettä ja tissejä tuntemattomille?

Tämä ei aja tasa-arvoa. Se, että naiset seksualisoivat kehojaan somessa kuten esim. Instassa ei aja tasa-arvoa tai naisten oikeuksia. Se on silkkaa idiotismia.

Opettelisit hyväksymään kehosi. MIksi pidät tissejäsi jotenkin ihmeellisinä? Se vapautta suuresti kun sen uskaltaa tehdä.

Mistä sinä päättelet ja luulet tietäväsi, ettei kirjoittaja hyväksyisi kehoaan? Olette täysin sokeutuneita omalle pienelle tissiaktivismillenne.

Minulle esimerkiksi yksityisyys on arvo. Lisäksi arvostan omaa kehoani ja oikeuttani siihen sekä yksityisyyteen, että haluan olla ilman vaatteita vain oman mieheni kanssa tai ystävien kanssa saunassa. Et voi vetää johtopäätöksiä, että me muut naiset emme hyväksyisi kehojamme. Se voi olla täysin päinvastoin. Minulle arvokkuus ja omanarvontunto on sitä, että mun ei tarvitse paljastaa ja näyttää. Minä en alennu paljasteluun. Säilytän arvokkaan yksityisyytenikin.

Valitettavasti tuosta huokuu se ettet oikeasti ole hyväksynyt vartaloasi. MIksi ne edes pitäisi peittää ylipäätään sen enempää kuin miehenkään varsinkaan jossain rannalla?  Miksi kutsut sitä paljasteluksi kun se ei miehenkään kohdalla sitä ole. Got a point?

Vierailija
77/319 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän paljon naiset havainnoivat yläosattomia miehiä pitkin katuja.

Eikös sellainen solakka hieman poikamainen ylävartalo ruskettuneena hivelekin silmää? Jäntevät potkulautapojat miellyttävät kovastikin?

Vierailija
78/319 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan ole repimässä paitaa pois päältäsi. Samoin kuvitellut hallusinaatiosi "arvoistasi" saat pitää. Sinulla ei ole oikeutta rajoittaa muiden naisten pukeutumista. Etenkään silloin kun miehet hilluvat vieressä ilman paitaa.

Vierailija
79/319 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän paljon naiset havainnoivat yläosattomia miehiä pitkin katuja.

Eikös sellainen solakka hieman poikamainen ylävartalo ruskettuneena hivelekin silmää? Jäntevät potkulautapojat miellyttävät kovastikin?

No ei. Olen nähnyt nyt kävelytiellä 3 paidatonta miestä viikon sisään. Ensimmäinen oli joku italiaano tms. vatsalihakset näkyivät. Toinen oli joku vanha ukko, jonka veltto nahka roikkui. Kolmas oli kottikärryvatsainen keski-ikäinen mies. Ihan sama minkä näköinen, niin ihan yhtä epämiellyttävää.

Vierailija
80/319 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä luomunaisen kroppa on ruma. Kun on tottunut katselemaan photoshopattuja kuvia, niin en ihmettele yhtään, ettei nuorilla miehillä ole seksihaluja, normaalin naisen kanssa. Itse naisena, en koskaan kehtaisi olla alastomana miehen edessä. Sellua, läskiä, karvoja, finnejä yms. Tissit rumat, maha roikkuu, perse ruma, löysä. Nämä photoshopatut naiset tuhoavat oikeiden naisten itsetunnon ja saavat miehet kuvittelemaan, että naiset oikeasti näyttävät heiltä. Yhden kerran elämässäni olen seurustellut ja mies melkein oksensi, kun näki minut alastomana. Ihmetteli, että miksi minulla on läskiä, miksi tissit ovat rumat ja miksi perse on lattana ja miksi takapuolessa on finnejä. Ei kiitos enää nöyryytystä.