Taas tissiflashmobattiin Hietsussa
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4787bd8d-3c87-44f9-b4d5-273ddfa4ab41
Eikä siinä mitään, kyllä minä miehenä katselen naisten rintoja ihan mielelläni. Varsinkin näin kun niitä saa katsella ihan luvan kanssa.
Kommentit (319)
Nämä ihmiset täällä jotka kyseisiä naisia haukkuvat ovat aivopesun uhreja. Runkataan hentaitisseille, koska silikonitkaan ei sojota tarpeeksi ylöspäin. Odotetaan naisella olevan pystyt jättirinnat, vyötärö yhtä kapea, vatsa littana ja kylkiluut näkyvillä kuin anorektisella naisella. Pepun pitää taas vaihteeksi olla hyvin pyöreä ja ulkoneva kuin tummaihosilla ghettonaisilla. Ja tällaista kroppaa miehet vaativat naiselta, vaikka itse olisivat ihan vaatimattoman näköisiä. Surullista.
Itse nuorena naisena ja äitinä en menisi rannalle ilman bikinien yläosaa. Ällöttää ajatus ukoista kyttäämässä, ja kyttäähän ne siellä kaikkia naisia jo valmiiksi etenkin kun suurella osalla on stringit tavallisten bikinien sijasta, mitä en myöskään ymmärrä. Miksi pitää esitellä paikkojaan? Kuka haluaa esitellä persettä ja tissejä tuntemattomille?
Tämä ei aja tasa-arvoa. Se, että naiset seksualisoivat kehojaan somessa kuten esim. Instassa ei aja tasa-arvoa tai naisten oikeuksia. Se on silkkaa idiotismia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuman järjestäjää haastateltiin Iltalehden videolla mutta näytettiin vain pää? Miksei niitä rintoja ei nyt näytetty=
Siinähän ne näkyi, kun marssivat veteen. Järjestäjä siis keulilla. Ihan kivat oli hänenkin tissinsä.
Se isukki lapsineen vedessä mahtoi järkyttyä kohti tulevasta tissirivistä...
Vierailija kirjoitti:
Taas kommentoijat haukkuvat tavallisten naisten ulkonäköä ikään kuin olisi synti ettei ole joku por***malli silikonitisseineen.
Tapahtuma oli lämminhenkinen ja positiivinen. Suosittelen avartamaan omaa maailmankatsomusta niin näette muut ihmiset ihmisenä eikä seksiobjekteina.
Kyllä minä näen naisen ihan ihmisenä, vaikka samanaikaisesti voin pitää hänen vartaloaan kiihottavana. Seksuaalikielteiset äärifemakot haluavat nähdä tässä jonkin ristiriidan, jota oikeasti ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Taas kommentoijat haukkuvat tavallisten naisten ulkonäköä ikään kuin olisi synti ettei ole joku por***malli silikonitisseineen.
Tapahtuma oli lämminhenkinen ja positiivinen. Suosittelen avartamaan omaa maailmankatsomusta niin näette muut ihmiset ihmisenä eikä seksiobjekteina.
Tuskin tässäkään ketjussa muut haukkuu, kuin ne samat pari misogynistiä, jotka täällä muutenkin meuhkaa naisvihaansa aamusta iltaan.
Omasta mielestäni ainakin ihan hyvä tapahtuma,
M37
Vierailija kirjoitti:
Itse nuorena naisena ja äitinä en menisi rannalle ilman bikinien yläosaa. Ällöttää ajatus ukoista kyttäämässä, ja kyttäähän ne siellä kaikkia naisia jo valmiiksi etenkin kun suurella osalla on stringit tavallisten bikinien sijasta, mitä en myöskään ymmärrä. Miksi pitää esitellä paikkojaan? Kuka haluaa esitellä persettä ja tissejä tuntemattomille?
Tämä ei aja tasa-arvoa. Se, että naiset seksualisoivat kehojaan somessa kuten esim. Instassa ei aja tasa-arvoa tai naisten oikeuksia. Se on silkkaa idiotismia.
Opettelisit hyväksymään kehosi. MIksi pidät tissejäsi jotenkin ihmeellisinä? Se vapautta suuresti kun sen uskaltaa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Rinnat ja nännit ovat arvokonservatiivisille ongelma heidän omista fiksaatioistaan johtuen.
Ei ole ja olen arvomaailmaltani erittäin konservatiivinen. Voitko avata ajatustasi hieman?
Teukka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut kyllä mitään kaunista katsottavaa.
Tuollaista kehopositiivista, ja tukkaa saman verrran kuin keskivertomiehillä armeijan harmaissa 🤣🤣
Hilarious!
Siellä tuskin oo muita kun näitä. Kun ei mitenkään muuten tai muualta sitä huomiota saada. :D
Vierailija kirjoitti:
Nämä ihmiset täällä jotka kyseisiä naisia haukkuvat ovat aivopesun uhreja. Runkataan hentaitisseille, koska silikonitkaan ei sojota tarpeeksi ylöspäin. Odotetaan naisella olevan pystyt jättirinnat, vyötärö yhtä kapea, vatsa littana ja kylkiluut näkyvillä kuin anorektisella naisella. Pepun pitää taas vaihteeksi olla hyvin pyöreä ja ulkoneva kuin tummaihosilla ghettonaisilla. Ja tällaista kroppaa miehet vaativat naiselta, vaikka itse olisivat ihan vaatimattoman näköisiä. Surullista.
Sama kuin väittäisit jonkun kodittoman kerjäläisen vaativan vain kalleinta viiniä janojuomaksi. Miehet ovat rakkauden kerjäläisiä ja rumakin nainen voi saada komistuksen tai liikuntavammainen nainen voi myydä seksiä. Naisen Tinder täyttyy tykkäyksistä ja miehellä on hiljaista.
"Miesten vaatimukset" on vihapuhetta, jonka todellisuuspohja on enintään joku koulun pihalla kuultu teinipoikien hupikeskustelu, josta on vedetty päätelmiä aikuisten miesten todellisista ajatuksista.
Äsken juuri näin miehen ilman paitaa parkkipaikalla, kun tulin kaupasta.
Jos nainen olisi tehnyt saman, hän olisi huomionkipeä, sairas tai muuta negatiivista.
Mutta tuo mies sai seisoskella yläosattomissa julkisella paikalla eikä se ole kenenkään mielestä epäsopivaa.
Nännithän on myös miehillä.
Naisesta olisi soitettu poliisille, ihan kuin kyseessa olisi jokin suurikin epäkohta ja muille vaaraksi.
Vierailija kirjoitti:
Missä näitä näkee? Oletko käynyt ghetoissa ja tiedät paremmin? Linkki?
Vierailija kirjoitti:
Ukkoja? Miehet ovat siis ukkoja. Melko leimaava ilmaus.
Vaikuttaa siltä, ettei setämiesten tulisi käydä uimassa yleisillä uimarannoilla, koska epäillään heidän kyylävän, Kuinka voi välttää antamasta vaikutelmaa kyyläämisestä?
Täytyykö katse laskea maahan, kun naiset kulkevat ohi ja pitää silmät reissun ajan alas luotuina.
Mikä nyt sitten kelpaisi naisille?
48: Ne on mun tissit ja tämä on mun keho enkä halua esitellä niitä tuntemattomille ihmisille, vain miehelleni. Oman kehoni olen hyväksynyt, sen takia osaankin asettaa rajat. Nykypäivänä survotaan ihmisten kurkusta alas alastomuutta ja kehoposia ja seksiä joka paikassa, ja jos et samaa mieltä ole niin olet naisvihaajakonservatiivi. Ok.
Mun tissit on ihmeelliset, siksi pidänkin ne itselläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkoja? Miehet ovat siis ukkoja. Melko leimaava ilmaus.
Vaikuttaa siltä, ettei setämiesten tulisi käydä uimassa yleisillä uimarannoilla, koska epäillään heidän kyylävän, Kuinka voi välttää antamasta vaikutelmaa kyyläämisestä?
Täytyykö katse laskea maahan, kun naiset kulkevat ohi ja pitää silmät reissun ajan alas luotuina.
Mikä nyt sitten kelpaisi naisille?
Jep, noi kommentit on säälittävyyden rajamailla. Ukot katselee, voi jessus. MITÄ SITTEN vaikka joku katsoo, mikä hemmetin ongelma se on, vähät välittäisi ja alkaisi elämään
Rinta on ongelma-alue molemmille sukupuolille, mutta naisilla on oikeus peittää rintansa olosuhteissa, joissa miehiltä odotetaan yläosattomuutta.
Rinta on ongelma-alue, koska:
-miehillä rintaan kerääntyy eniten rasvaa mahan jälkeen
-gynekomastia on suht yleinen miehillä ja tätä vaivaa vähätellään ja samalla taas kärsijöitä pilkataan
-naisilla esiintyy hyvin epäsymmetrisiä, pussimaisia tai tubulaarisia rintoja yms. tavallisten ohella
Miehillä on yleensä vähemmän ongelmia rinnan kanssa kuin naisilla, mutta silloin, kun miehillä on ongelmia, ne ovat pahempia kuin perusnaisen rintaongelmat.
Se, että saa peittää rintansa on siis etuoikeus, josta ei kannata luopua, koska monelle ihmiselle rinta on arka paikka ja häpeän aihe ja ilman oikeanlaista muotoilevaa yläosaa on vaikea olla rento ja luonnollinen; pelkästään vääränlainen paita voi jo aiheuttaa kompensoivaa liikkumista, jossa käsiä käytetään ja vedetään puuskaan tietyllä tavalla rinnan peittämiseksi.
Toki jos joku kokee sen terapeuttiseksi, että näyttää rintaansa noista ongelmista huolimatta, niin sallittakoon se heille.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan miehen ja naisen kehojen tasa-arvoinen kohtelu on tasa-arvon ydintä. Sinä demonisoit naisen kehoa, ikävää, että olet lisääntynyt ja kasvatat lisää naisvihaajia.
En ymmärrä paidattomia miehiä julkisilla paikoilla, paidat kuuluu kaikilla olla ihan lain mukaan. Jos ei esim. Kaupassa ole, voidaan heittää ulos.
1800-luvulla nämä naiset olisivat olleet radikaaleja uudistajia länsimaissa. Ovat noin 200 vuotta myöhässä. Eräissä maissa heitä tarvittaisiin enemmän kuin koskaan mutta se ei ole suomi vuonna 2021.
Siinähän ne näkyi, kun marssivat veteen. Järjestäjä siis keulilla. Ihan kivat oli hänenkin tissinsä.