naiselle kysymys? monenko miehen kanssa olet maannut?
Kommentit (178)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 08:09"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 08:08"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 08:05"]Ihme pillunjakajia.
[/quote]
Miksi ei saisi harrastaa seksiä jos siitä pitää? Ei kaikki löydä sitä herra oikeaa.
[/quote]
Jakari.
[/quote]
Runkkari.
Kyllä minä pidän seksistä ja on aina yhtä kiihottavaa pokata joku säätö ja se jännitys mitä löytyy kun ekan kerran tunkee käden housuihin
31v 13 ja aloitin seksielämän yli 20v viimeiset 6 vuotta täysin ilman seksiä.
Tarkkaa lukua en voi millään muistaa mutta lähemmäs 50. Ikää 23. Josta viimiset 4 vuotta ollut vain oma aviomies. Tarkentaakseni vielä aktiivinen seksielämä alkoi mulla hyvin varhain 12 vuotiaana. Itse en pidä asiaa huonona, tietäää ainakin mitä on tarjolla, ja hassuinta on kyllä se että parasta seksiä olen saanut vain nykyiseltä aviomieheltä. :)
– Eurooppalaisessa vertailussa helsinkiläisillä naisilla on ollut kaikkein eniten seksipartnereita, Väestöliiton tutkimusprofessori Osmo Kontula toteaa.
Miksi nainen saa jakarin ja huoran maineen jos on monta petikumppania mutta mies ei
2 petikaveria joista eka poikaystävä ja toka nykyinen aviomieheni. N35
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 12:52"]0, ikää on 33 vuotta.
[/quote] Oho! Peukut ylöspäin sulle!
T. 0 krt, 15v
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 12:52"]0, ikää on 33 vuotta.
[/quote] Oho! Peukut ylöspäin sulle!
T. 0 krt, 15v
14 miestä, yksi nainen. Ikää on 22v.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 12:33"]
Miksi nainen saa jakarin ja huoran maineen jos on monta petikumppania mutta mies ei
[/quote]
Kyllähän miehillekin "panomiehen" maine voi vanhemmiten käydä rasitteeksi, mistä on lukuisia esimerkkejä.
Ikää 43v, yhdeksän, joista viiden kanssa olen seurustellut, neljä oli ihan oikeita yhden illan suhteita, joista yhdstä jäi tosi paska maku, toinen oli mitäänsanomaton, kolmas nojaa, mutta se neljäs aivan mahtava. Parasta seksiä ikinä. Eikä oltu kännissä eikä mitään, vaan vain sellainen nousinpa junasta kivan miehen kanssa samalla asemalla -tapahtuma. Ihan uskomattoman hyvä fiilis jäi siitä. Tai sitten aika kultaa muistot, onhan tuosta jo kaksikymmentä vuotta :D :D