naiselle kysymys? monenko miehen kanssa olet maannut?
Kommentit (178)
Yksi mies (aviomieheni) ja olen 23-vuotias.
100+ miestä,en ole laskenut.26v
25 miestä, 2 naista, 24 vuotta.
3. Kaksi poikaystävää ja yksi aviomies. Ikää 20 v.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 06:23"]
3-4, olen 19v
[/quote]
Ai, 3½? Vai etkö ole varma yhden sukupuolesta?
38 miestä, 2 naista, ikää 26 vuotta.Tykkään seksistä, simple as that.
N. 40 kpl ja olen 25-vuotias. Hävettää, mutta minulla oli teininä mielenterveysongelmia ja hain hyväksyntää miehistä. Nyt olenkin jo naimisissa, joten määrä tuskin kasvaa enää ikinä.
4 ja olen 46 v. Ja olisi pitänyt naida paljon enemmän,että olisi aikoinaan tiennyt kuinka hyvää seksi voi olla. Mulla on nyt rakastaja, joka on ääärettömän taitava ja kestävä ja saan helposti yli 10 orkkua illassa. En tyytyisi enää mihinkään vähempään parisuhteessakaan.
4 miehen kanssa. 2 kanssa kerran, 1 kanssa muutaman ja 4. kanssa 3 vuotta ja lopun elämää :)
Olen jo nyt 60 iältäni ja noin 80 panokumppania on ollut. Joku voi pitää sitä paljona, mutta jos laskee, että noin 40 vuotta olen ollut seksuaalisesti aktiivinen, niin eihän se tee kuin 2 kumppania vuodessa. Toki aktiivisimpina aikoina tuli oltua useammankin kanssa yhtäaikaa. Kivaa oli, eikä kaduta.
En ole koskaan pitänyt kirjaa ja kun suurimmasta osasta on jo aikaa kolmisenkymmentä vuotta niin en osaa tarkkaa määrää sanoa. Yli kymmenen mutta alle kahdenkymmenen.
Noin 70 kumppania, ikää 33. Mukaan mahtuu nuoria ja vanhoja, kimppahommia ja naisia. Ei kaduta, päin vastoin, eikä huorittelut paljon liikuta.
Nyt elän seksuaalihistoriani aktiivisinta aikaa, olenhan naimisissa. (Ilmeisesti värkki ei avioseksissä veny? ;) ) Lukuni vielä kyllä todennäköisesti kasvaa, kun mieheni kanssa pistämme haaveitamme käytäntöön.
Vierailija kirjoitti:
Miten puhkinussittua porukkaa täällä oikein on? Jotain ylijäämäkamaa joka kelpaa vain pussien tyhjennykseen? :O
Miltä tuntuuolla 40v ja neitsyt? Äläkä luule että olen joku katkera horo. Olen mies.
21v 16 miestä ja 4 naista