Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

naiselle kysymys? monenko miehen kanssa olet maannut?

Vierailija
23.07.2014 |

Eli harrastanut seksiä? Ja ikäsi?

Kommentit (178)

Vierailija
121/178 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 ja 25 v.

Vierailija
122/178 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin jo tähän mutta muiden vastauksia lukiessani kävin miettimään että miten ihmeessä joku ei voi muistaa kuinka monen miehen kanssa on ollut? Ymmärrän kyllä ettei muista kuinka monta kertaa on harrastanut seksiä mutta kyllä ne kumppanit luulisi muistavan... Eräässä terveystutkimukseen liittyvässä kyselyssä multa kerran kysyttiin kuinka monta kertaa olen harrastanut seksiä viimeisen vuoden aikana :D Siihen on vähän vaikeaa mitään veikata.. parisuhteessa kun olin niin laskin vain että noin jokatoinen päivä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/178 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, mä oon saanu käsityksen et mul olis epänormaalin vähän näitä seksikumppaneita, tai sit porukal on tapana liiotella

Vierailija
124/178 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 miestä, ikäni 20v. 5 niistä olisi saanut jäädä kokematta.

Vierailija
125/178 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm miksköhä tää pätkäs mun viestin. Mutta siis kohta 19, vajaa 20 miestä ja 2 naista. Kavereilla kai sit tapana liiotella tai sit kaikki samanlaisia, heh.

Vierailija
126/178 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hajuakaan, mutta hei viimeiset 12 vuotta vain yksi, eikö sekin jo jotain?! Alle sata, sen uskallan luvata. Ehkä 40-50?

Ikä 37

Vierailija
127/178 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 miehen kanssa ja parisuhteessa molempien kanssa. En anna jos en tunne kunnolla. Olen 25v

Vierailija
128/178 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos puhutaan yhdynnästä niin 10.

jos muukin oheistoiminta lasketaan seksiksi niin 13

Vierailija
129/178 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni 10, ikää 39.

Sitä vaan ihmettelen, että miksi sellaisille joilla on ollut useita kymmeniä panoja, huuhdellaan täällä jotain puhkinussitusta löystyneestä tavarasta? Heillä kun saattaa olla itse panokertoja huomattavasti vähemmän kuin esim minulla, joka olen seurustellut vakituisesti yhteensä yli 20 vuotta.

Vierailija
130/178 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:53"]Itselläni 10, ikää 39.

Sitä vaan ihmettelen, että miksi sellaisille joilla on ollut useita kymmeniä panoja, huuhdellaan täällä jotain puhkinussitusta löystyneestä tavarasta? Heillä kun saattaa olla itse panokertoja huomattavasti vähemmän kuin esim minulla, joka olen seurustellut vakituisesti yhteensä yli 20 vuotta.

[/quote]

Siis tarkoitin toki useita kymmeniä panokumppaneita.

Vierailija
131/178 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se käytöstä kulu, mutta 20 ei pitäis vielä montaa kokemusta eri tyypeistä olla. Se on tosi harmi : ( jos alottaa kauhean aikaisin ja useiden kanssa ni ei ole mitä odottaa myöhemmin..voi olla että seksihalut katoaa kokonaan

Vierailija
132/178 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 12:33"]

Miksi nainen saa jakarin ja huoran maineen jos on monta petikumppania mutta mies ei

[/quote]

Ehkä se on siksi, että naisen arvellaan olevan helppo saada seksiä ja miehen not so much. Tämä ei tiettävästi ole kovinkaan kiistanalainen asia ja yksi yhteen vertailua on sopiva tehdä vain jos sukupuolten välillä olevat ja yhtälöön syötetyt muuttujat ovat kaikilta osin samoja. Muuten vertailu on vaikeaa.

Lisäksi tutkimusten mukaan nainen ei varsinaisesti ole tehty jakamaan pillua ihan noin vaan:

Men are more likely to reproduce and therefore to benefit from numerous short-term partners. For women, however, quality seems to be more important than quantity. Also for women, finding partners of high genetic quality is a stronger motivator than sheer number, and it is commonly believed that women are more willing to have casual sex when there is a chance of forming a long-term relationship. As Professor Campbell explained: “In evolutionary terms women bear the brunt of parental care and it has been generally thought that it was to their advantage to choose their mate carefully and remain faithful to make sure that their mate had no reason to believe he was raising another man’s child."

Professor Campbell looked at whether women have adapted to casual sex by examining their feelings following a one-night stand. If women have adapted, then although they may take part in casual sex less often than men because of their stricter criteria when selecting partners, they should rate the experience positively. To test the theory, a total of 1743 men and women who had experienced a one-night stand were asked to rate both their positive and negative feelings the following morning.

It seemed obvious that if our female ancestors really were adapted to short–term relationships they ought to enjoy them, just like men do.” Overall women’s feelings were more negative than men’s. Eighty per cent of men had overall positive feelings about the experience compared to 54 per cent of women. Men were more likely than women to secretly want their friends to hear about it and to feel successful because the partner was desirable to others. Men also reported greater sexual satisfaction and contentment following the event, as well as a greater sense of well-being and confidence about themselves. The predominant negative feeling reported by women was regret at having been “used”. Women were also more likely to feel that they had let themselves down and were worried about the potential damage to their reputation if other people found out.

Women found the experience less sexually satisfying and, contrary to popular belief, they did not seem to view taking part in casual sex as a prelude to long-term relationships. “What the women seemed to object to was not the briefness of the encounter but the fact that the man did not seem to appreciate her."

Vierailija
133/178 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kolmenkymmenen. Ikä 42 v.

Vierailija
134/178 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 08:32"]

Naisten sanoma luku kerrotaan kahdella ja miesten sanoma jaetaan kahdella ;)

[/quote]Joo, muuten oikein mutta jakaja tai kerroin on kolme.

Jos mies sanoo että hänellä on pari seksikokemusta, hänellä on vielä poikuus tallella. Jos nainen sanoo että hänellä on muutama keksipartneri, niin se on vähintään tusina.

Vierailija
135/178 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 14:03"]

Ei se käytöstä kulu, mutta 20 ei pitäis vielä montaa kokemusta eri tyypeistä olla. Se on tosi harmi : ( jos alottaa kauhean aikaisin ja useiden kanssa ni ei ole mitä odottaa myöhemmin..voi olla että seksihalut katoaa kokonaan

[/quote]Vaikka kumppaneita olisi vain yksi, niin eihän se tarkoita sitä että se olisi jäänyt vähälle käytölle. Aika harva niitä miehiä kuitenkaan jonossa ottaa vastaan, vaan normaalisti tahti on sellainen että yhdelläkin ehtii.

Vierailija
136/178 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

240 ja olen 26v. Ja kyllä, olen pitänyt ''kirjaa'' ja muistan määrän, mutten kaikkien nimiä jne.

Vierailija
137/178 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhdenkään miehen, naisia ollut kaksi. Olen 26, viimeisin parisuhde kestänyt 8v.

Vierailija
138/178 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden, joka on ensimmäinen poikaystäväni ja aviomieheni. Olen 27-vuotias.

Vierailija
139/178 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

23v, 12 kumppania.

Vierailija
140/178 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

21v ja 2 kumppania, molemmat pitkäaikaisia poikaystäviä. Ihmeellistä slut shamingia kyllä täälläkin, kun muita huoritellaan ja pidetään jotenkin huonompina ihmisinä useiden seksikumppanien vuoksi. En myöskään ymmärrä noita itsensäjakamispuheita, kivaa vahvistusta patriarkaaliselle käsitykselle, että mies on aina se joka ottaa ja nainen on vain antavana osapuolena, vaikka todellisuudessa naisetkin nauttivat seksistä ja harrastavat seksiä tasavertaisina henkilöinä miesten kanssa.