naiselle kysymys? monenko miehen kanssa olet maannut?
Kommentit (178)
Mistä te löydätte noin usein miehiä joiden kanssa haluatte seksiä? En ymmärrä, kun itseeni vetoaa äärimmäisen harva yksilö.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 08:52"]Mistä te löydätte noin usein miehiä joiden kanssa haluatte seksiä? En ymmärrä, kun itseeni vetoaa äärimmäisen harva yksilö.
[/quote]
Ei ne varmaan viehätäkään, mutta jakorasian tehtävä on jakaa, joten ei siinä viehättävyyttä katsota.
Ehkä noin kuudenkymmenen. Ja ikää on 48 v.
Musta on hienoa, että aikuiset ihmiset jotka lukevat anonyymeina vauvapalstaa, voivat tehdä perustavanlaatuisia johtopäätöksiä ihmisestä ihan sen perusteella, monenko kanssa tämä on maannut. Jollei tiedä toisesta ihmisestä mitään muuta kuin iän ja montako partneria kelläkin on ollut, niin eihän se kerro mitään. Mielestäni oleellisempaa on, missä tilanteissa ne panot ovat tulleet.
17v neitsyt
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 08:47"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 08:38"]8 miestä. Olen 20v
[/quote]
Auts. Huora.
[/quote]
No en nyt sanoisi. Ei ole ollut koskaan oikeestaan aikaa seurustella, aloitin seksielämän 15 vuotiaana. Tossa on siis vähemmän kuin 2/vuosi. Jos vuoden aikana harrastaa seksiä muutaman kerran niin ei se musta kovin huoraamiselta vaikuta
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 08:52"]
Mistä te löydätte noin usein miehiä joiden kanssa haluatte seksiä? En ymmärrä, kun itseeni vetoaa äärimmäisen harva yksilö.
[/quote]
No, minä ainakin olen ollut suurimman osan aikuiselämästäni sinkkuna. Joskus sitä on vaan törmännyt kivoihin tyyppeihin, toisten kanssa olen jopa oikeasti seurustellut. Luku olisi varmasti huima, jos olisin ottanut kaikki halukkaat tai jos olisin itse suhannut baareissa munan perässä.
Ja joo, kyllähän sitä mieluummin olisi ollut koko elämän sen yhden miehen ja yhden munan kanssa...
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 08:52"]
[/quote] matkailu avartaa
Puhkipumpattuja löysiä velhonhihapimppoja! :D
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 08:58"]Puhkipumpattuja löysiä velhonhihapimppoja! :D
[/quote]
Ai vauvan puskeminen ulos ei löysytä yhtään :D
Ei järvi soutamalla kulu. Hölmöt. ;D
En todellakaan muista. Pari-kolmekymppisenä niitä oli useita, mutta sitten yhden narskun jälkeen päätin, että nyt riittää, ja viime vuodet olen ollut selibaatissa. Olen nelikymppinen.
Kuka niitä panoja nyt niin mieleen painaa. Kovin moni ei ollut ikimuistoinen.
20 ja ikää 28. Ihania miehiä kaikki, mutta viimeisin, eli aviomieheni paras.
N.50. Nykyisen kanssa 12 vuotta. Kaksi pidempää suhdetta ennen sitä ja muutama villi sinkkuvuosi :D Rakastin seksiä ylikaiken!
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 09:19"]N.50. Nykyisen kanssa 12 vuotta. Kaksi pidempää suhdetta ennen sitä ja muutama villi sinkkuvuosi :D Rakastin seksiä ylikaiken!
[/quote]
Niin ja 32v olen nyt.
29v ja ehkä 15 miestä. Joskus luulin, että se on vähän, mutta näemmä vain joku luku miinus viiden ja yhden välillä on sallittu.