Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko olla sinkku loppuelämäsi?

Vierailija
23.07.2014 |

Niin, otsikon kysymys.

Itse olen nimittäin pikkuhiljaa kallistumassa siihen, että mun osalta on kaikki parisuhdehommelit ohi. Onko täällä muita, jotka eivät edes haaveile parisuhteesta, ja aikovat pysytelläkin ihan omillaan?

Kommentit (171)

Vierailija
1/171 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt treffeillä ja tuskin tulen käymäänkään, joten kyllä, tulen olemaan yksinäinen ihan koko elämäni. Paljon kauemmin kuin sinä, ap.

N45

Vierailija
2/171 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Miehiä kyllä löytyy, mutta se oikea on kadoksissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/171 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin.

Vierailija
4/171 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja todennäköisesti olenkin. Seurustelu ei kiinnosta niin paljoa, että jaksaisin tutustua uusiin ihmisiin.

Vierailija
5/171 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja aionkin olla. Parisuhde vain stressaa.

Vierailija
6/171 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi!

Vierailija
7/171 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jo 16 vuotta ja jatkuu lopun elämän. En enää haluaisi parisuhdetta, enkä varsinkaan ketään miestä samaan asuntoon. On niin paljon mukavampaa elämä yksin ollessa. Saa olla, mennä ja tulla miten itse haluaa. Ei tarvitse miettiä pikkuasioita kuten onko jalkakarvat ajeltu, rehottaako puska, tulikohan pieru. Saa olla oma luonnollinen itsensä. Vapaa.

Vierailija
8/171 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan ainakaan kovin mielellään. Sinkku kun olen ollut syntymästäni asti.

Vierailija
9/171 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jos siltä tuntuisi. Nyt on ihan hyvä sinkkuna, mutta eiköhän se suurempi tai pienempi rakkaus jossain vaiheessa kuvioihin ilmesty.

Vierailija
10/171 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion olla. Päätin että en enää koskaan seurustele sen jälkeen kun erosin. Olen ollut sinkku ja selibaatissa jo 8 vuoden ajan. 

Vierailija
11/171 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan seurustellut mutta ennen ajattelin että sen aika koittaa kyllä joskus koska lapsi olisi kiva saada. Mitään erityistä vetoa miehiin en ole koskaan tuntenut sillä olin koulussa pitkään rankasti kiusattu poikien toimesta.

No, viime tammikuussa sain tuomion, etten todennäköisesti pysty koskaan lisääntymään, joten päätin että aion jäädä vanhaksipiiaksi näin karkeasti sanottuna. Elikkä siis, pystyisin näillä näkymin elämään ihan helposti loppuelämäni sinkkuna

T. Nainen 20v

Vierailija
12/171 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä vain ja aion loppuelämäni sinkkuna pysyäkkin!

nainen 48v.

Vierailija
13/171 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellisempi parisuhteessa kuin sinkkuna.

Vierailija
14/171 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 02:03"]

En ole koskaan seurustellut mutta ennen ajattelin että sen aika koittaa kyllä joskus koska lapsi olisi kiva saada. Mitään erityistä vetoa miehiin en ole koskaan tuntenut sillä olin koulussa pitkään rankasti kiusattu poikien toimesta.

No, viime tammikuussa sain tuomion, etten todennäköisesti pysty koskaan lisääntymään, joten päätin että aion jäädä vanhaksipiiaksi näin karkeasti sanottuna. Elikkä siis, pystyisin näillä näkymin elämään ihan helposti loppuelämäni sinkkuna

T. Nainen 20v

[/quote]

Monelle miehelle lisääntymiskyvyttömyys on pelkkää plussaa.

Vierailija
15/171 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mutten halua.

Vierailija
16/171 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin! Olen elänyt mieheni kanssa jo 23 vuotta ja olen hirveän väsynyt. Tuntuu, että hän imee minusta kaiken tarmon ja elinvoiman kuin vampyyri. Mietin, millä tavoin saisi eron hoidettua mahdollisimman kivuttomasti. Ikinä, ikinä enää en ryhdy kenenkään kanssa suhteeseen, jos tästä joskus eroon pääsen.

Vierailija
17/171 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä sitä toivoisi, mutta tuskin kovin helposti ainakaan saman katon alle enää kenenkään kanssa muutan. Erosta on 4vuotta, lapsista toinen on aikuinen, toinen murkku. Koen ihmissuhteet herkästi liian stressaavina ja tarvitsen runsaasti omaa aikaa. N40

Vierailija
18/171 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä... Ne miehet, jotka vähänkään herättävät kiinnostuksen ovat aivan tavoittamattomissa mulle. Ja loput on niin yhdentekeviä, että mieluummin oon yksin. Ei kiinnosta seksi tai keskusteluseura kenenkään tavallisen juntin kanssa.

Vierailija
19/171 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 02:11"]

Olen onnellisempi parisuhteessa kuin sinkkuna.

[/quote]

Kukas kurppa tätäkin miinustaa?

Vierailija
20/171 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon. En oo kovin seksuaalinen joten se ois pakkopullaa, lisäksi viihdyn todella hyvin yksin ja olen suunnitellut elämäni niin että elän yksin. Oon kolmikymppinen nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi