Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko olla sinkku loppuelämäsi?

Vierailija
23.07.2014 |

Niin, otsikon kysymys.

Itse olen nimittäin pikkuhiljaa kallistumassa siihen, että mun osalta on kaikki parisuhdehommelit ohi. Onko täällä muita, jotka eivät edes haaveile parisuhteesta, ja aikovat pysytelläkin ihan omillaan?

Kommentit (171)

Vierailija
21/171 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sinkkuelämä ei ole hääviä pitemmän päälle. Monta vuotta jo sinkkuna ja itsetunto vähän kärsinyt sen takia. Nyt olen skarpannut, lopettanut tupakoinnin, alkoholin, pudottanut painon normaaliin, seuraavaksi etsin työtä ja kattelen elämäni naisen.

Vierailija
22/171 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tähänkin asti ja ihan hyvin menee. En ole siis ikinä seurustellut ja voi hyvin olla, etten ikinä tule seurustelemaankaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/171 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei naimisiin välttämättä tai edes samankaton alle mutta en sinkku loppuelämää. n28

Vierailija
24/171 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä hengissä pysyisi yksinkin, mutta mieluummin olen tuon ukon kanssa jos voi valita :)

Vierailija
25/171 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no nämä ovat lähinnä niitä naisten ongelmia. Miehillä on sikäli helpompaa että asiaa ei tarvitse pähkäillä kun asia on sanomattakin selvä.

Vierailija
26/171 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla, mutta haaveissa kuitenkin lapset. Voisin kasvattaa yksinkin, mutta koen 2 vanhempaa edes jsn muodossa (eli vaikka sitten etäisä) tärkeäksi. Kokisin asian hyvänä, koska mielummin tasapainoinen yh-äiti kuin tyytymätön perheäiti.

Vierailija
27/171 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Mutta mielummin joustava rento mies :D

Vierailija
28/171 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkin mahdollista. En rakastu enää keneenkään, en edes ihastu. En vaan kerrrrtakaikkiaan ihastu yhtään keneenkään mieheen. Ja lesbo en ole. Terveisin onnellinen 33v

toi onkin outoa, että en edes kai kaipaa OOKEASTI ihastumista, koska olen onnellinen näinkin. Parikymppisenä taivas aukesi monesti kun rakastin niin hulluna ja täysillä. Nyt, ei mitn. Perheen haluisin, mutta en myöskään pysty olemaan miehen kanssa jos en rakasta. Alkaa vaan ärsyttämään ihan helvetisti jos jonku vkonlopunkin pitää olla miehen seurassa johon ei ole tunteita.

Vierailija
29/171 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 03:27"]

Kukas kurppa tätäkin miinustaa?

[/quote]

Sori, ot todellakin mutta kun näen tälläisen lauseen niin  tulee fiilis että rakastan suomen kieltä. :*) Vaikka oma ilmaisu on vähän niin ja näin.

Ja tämä torppa taitaa joutua tulemaan emännättä toimeen vastakin, kipuilen asiasta joskus mutta yhä harvemmin. En edes kaipaa tällä hetkellä mitään suurta romanssia, suurta draamaa nyt en saatana kaipaa koskaan, mutta toki kumppani olisi kiva. Ja pelkään oikeastaan vaan sitä, että vanhana yksinelo kaduttaa.

Vierailija
30/171 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mutta sitten täytyisi olla fuckbuddy

Vierailija
31/171 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sellaista voi etukäteen suunnitella. Varmasti voisin, ellei satu sopiva kohdalle. Erosta pari vuotta. N35

Vierailija
32/171 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja se olisikin ideaalitilanne loppuelämäkseni. Rakastan yksinelämistä, itsenäisyyttä ja vapautta. Valitettavasti suvun ja vanhempien painostus elää parisuhteessa, mennä naimisiin ja hankkia lapsia on todella suuri. Minua välillä surkutellaan: "Miten noin nätti ja fiksu tyttö ei ole vieläkään löytänyt miestä!" No olisin kyllä löytänyt, mutta kun en halua! En ole yksinäinen reppana vaan oikeasti nautin seurustelemattomuudestani.

Vierailija
33/171 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Helposti.

Vierailija
34/171 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Parisuhteessa eläminen on toki toisinaan uuvuttavaa ja jopa tuskaista, mutta koen saavani siitä silti enemmän sisältöä ja onnellisuutta elämääni kuin sinkkuudesta.

Vierailija
35/171 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 07:16"]

Ei kai sellaista voi etukäteen suunnitella.

[/quote]

Miten niin ei voi? Parisuhdetta ei ihminen ehkä saa, siihen kun tarvitaan toisenkin ihmisen suostumus, mutta 100% varmuudella voi päättää, että sinkkuna haluaa pysyä. Vai luuletko, että sinun on väkisin alettava seurustelemaan, jos joku sinuun ihastuu? Tai edes siinä tapauksessa, että ihastus on molemminpuoleista?

Vierailija
36/171 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 02:11"]

Olen onnellisempi parisuhteessa kuin sinkkuna.

[/quote]

[/quote]

No sinä ainakin saat minulta alapeukun ylimielisestä mielipiteestäsi, että vain tuo lalinaamasi kommentti on sellainen, jota ei saísi miinustaa.

Vierailija
37/171 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 05:06"]Niin no nämä ovat lähinnä niitä naisten ongelmia. Miehillä on sikäli helpompaa että asiaa ei tarvitse pähkäillä kun asia on sanomattakin selvä.

[/quote]

Osalla miehistä, joo. Tällä naamalla ikuinen sinkkuus on erittäin realistinen skenaario, eli voisin olla sinkkuna loppuelämän, kun on pakko. Vaikka en haluaisi. Mutta minkäs teet.... Ikääkin jo 36-vee. Takana ainoastaan lyhyitä seurustelusuhteita.

Vierailija
38/171 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 09:40"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 02:11"]

Olen onnellisempi parisuhteessa kuin sinkkuna.

[/quote]

[/quote]

No sinä ainakin saat minulta alapeukun ylimielisestä mielipiteestäsi, että vain tuo lalinaamasi kommentti on sellainen, jota ei saísi miinustaa.

[/quote]

Miksi kukaan miinustaisi alkuperäistä kommenttiani?

Vierailija
39/171 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni kuolisi tai tulisi ero, niin olisin hyvin suurella todennäköisyydellä eronnut/leski lopun ikäni. En voisi kuvitellakaan ryhtyväni uuteen suhteeseen. Ahdistaa pelkkä ajatuskin, että joku muu mies koskisi minuun. Kämppikseksi voisin ottaa, täysin platoniseen suhteeseen, mutta seksiä en tahtoisi harrastaa.

Vierailija
40/171 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50 ja ollut sinkkuna 9 vuotta. Enää en edes voisi kuvitellakaan suhdetta, olen niin tottunut olemaan yksin. Ehdottomasti uskon loppuelämäni jatkuvan samaa rataa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi