Voisitko olla sinkku loppuelämäsi?
Niin, otsikon kysymys.
Itse olen nimittäin pikkuhiljaa kallistumassa siihen, että mun osalta on kaikki parisuhdehommelit ohi. Onko täällä muita, jotka eivät edes haaveile parisuhteesta, ja aikovat pysytelläkin ihan omillaan?
Kommentit (171)
Olen ollut tähänkin asti ja ihan hyvin menee. En ole siis ikinä seurustellut ja voi hyvin olla, etten ikinä tule seurustelemaankaan.
En. Ei naimisiin välttämättä tai edes samankaton alle mutta en sinkku loppuelämää. n28
Kyllähän sitä hengissä pysyisi yksinkin, mutta mieluummin olen tuon ukon kanssa jos voi valita :)
Niin no nämä ovat lähinnä niitä naisten ongelmia. Miehillä on sikäli helpompaa että asiaa ei tarvitse pähkäillä kun asia on sanomattakin selvä.
Voisin olla, mutta haaveissa kuitenkin lapset. Voisin kasvattaa yksinkin, mutta koen 2 vanhempaa edes jsn muodossa (eli vaikka sitten etäisä) tärkeäksi. Kokisin asian hyvänä, koska mielummin tasapainoinen yh-äiti kuin tyytymätön perheäiti.
Voisin. Mutta mielummin joustava rento mies :D
Hyvinkin mahdollista. En rakastu enää keneenkään, en edes ihastu. En vaan kerrrrtakaikkiaan ihastu yhtään keneenkään mieheen. Ja lesbo en ole. Terveisin onnellinen 33v
toi onkin outoa, että en edes kai kaipaa OOKEASTI ihastumista, koska olen onnellinen näinkin. Parikymppisenä taivas aukesi monesti kun rakastin niin hulluna ja täysillä. Nyt, ei mitn. Perheen haluisin, mutta en myöskään pysty olemaan miehen kanssa jos en rakasta. Alkaa vaan ärsyttämään ihan helvetisti jos jonku vkonlopunkin pitää olla miehen seurassa johon ei ole tunteita.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 03:27"]
Kukas kurppa tätäkin miinustaa?
[/quote]
Sori, ot todellakin mutta kun näen tälläisen lauseen niin tulee fiilis että rakastan suomen kieltä. :*) Vaikka oma ilmaisu on vähän niin ja näin.
Ja tämä torppa taitaa joutua tulemaan emännättä toimeen vastakin, kipuilen asiasta joskus mutta yhä harvemmin. En edes kaipaa tällä hetkellä mitään suurta romanssia, suurta draamaa nyt en saatana kaipaa koskaan, mutta toki kumppani olisi kiva. Ja pelkään oikeastaan vaan sitä, että vanhana yksinelo kaduttaa.
Voisin mutta sitten täytyisi olla fuckbuddy
Ei kai sellaista voi etukäteen suunnitella. Varmasti voisin, ellei satu sopiva kohdalle. Erosta pari vuotta. N35
Voisin ja se olisikin ideaalitilanne loppuelämäkseni. Rakastan yksinelämistä, itsenäisyyttä ja vapautta. Valitettavasti suvun ja vanhempien painostus elää parisuhteessa, mennä naimisiin ja hankkia lapsia on todella suuri. Minua välillä surkutellaan: "Miten noin nätti ja fiksu tyttö ei ole vieläkään löytänyt miestä!" No olisin kyllä löytänyt, mutta kun en halua! En ole yksinäinen reppana vaan oikeasti nautin seurustelemattomuudestani.
En voisi. Parisuhteessa eläminen on toki toisinaan uuvuttavaa ja jopa tuskaista, mutta koen saavani siitä silti enemmän sisältöä ja onnellisuutta elämääni kuin sinkkuudesta.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 07:16"]
Ei kai sellaista voi etukäteen suunnitella.
[/quote]
Miten niin ei voi? Parisuhdetta ei ihminen ehkä saa, siihen kun tarvitaan toisenkin ihmisen suostumus, mutta 100% varmuudella voi päättää, että sinkkuna haluaa pysyä. Vai luuletko, että sinun on väkisin alettava seurustelemaan, jos joku sinuun ihastuu? Tai edes siinä tapauksessa, että ihastus on molemminpuoleista?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 02:11"]
Olen onnellisempi parisuhteessa kuin sinkkuna.
[/quote]
[/quote]
No sinä ainakin saat minulta alapeukun ylimielisestä mielipiteestäsi, että vain tuo lalinaamasi kommentti on sellainen, jota ei saísi miinustaa.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 05:06"]Niin no nämä ovat lähinnä niitä naisten ongelmia. Miehillä on sikäli helpompaa että asiaa ei tarvitse pähkäillä kun asia on sanomattakin selvä.
[/quote]
Osalla miehistä, joo. Tällä naamalla ikuinen sinkkuus on erittäin realistinen skenaario, eli voisin olla sinkkuna loppuelämän, kun on pakko. Vaikka en haluaisi. Mutta minkäs teet.... Ikääkin jo 36-vee. Takana ainoastaan lyhyitä seurustelusuhteita.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 09:40"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 02:11"]
Olen onnellisempi parisuhteessa kuin sinkkuna.
[/quote]
[/quote]
No sinä ainakin saat minulta alapeukun ylimielisestä mielipiteestäsi, että vain tuo lalinaamasi kommentti on sellainen, jota ei saísi miinustaa.
[/quote]
Miksi kukaan miinustaisi alkuperäistä kommenttiani?
Jos mieheni kuolisi tai tulisi ero, niin olisin hyvin suurella todennäköisyydellä eronnut/leski lopun ikäni. En voisi kuvitellakaan ryhtyväni uuteen suhteeseen. Ahdistaa pelkkä ajatuskin, että joku muu mies koskisi minuun. Kämppikseksi voisin ottaa, täysin platoniseen suhteeseen, mutta seksiä en tahtoisi harrastaa.
Olen 50 ja ollut sinkkuna 9 vuotta. Enää en edes voisi kuvitellakaan suhdetta, olen niin tottunut olemaan yksin. Ehdottomasti uskon loppuelämäni jatkuvan samaa rataa.
Tää sinkkuelämä ei ole hääviä pitemmän päälle. Monta vuotta jo sinkkuna ja itsetunto vähän kärsinyt sen takia. Nyt olen skarpannut, lopettanut tupakoinnin, alkoholin, pudottanut painon normaaliin, seuraavaksi etsin työtä ja kattelen elämäni naisen.