Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Missä vaiheessa saa sinutella uudessa suhteessa?
Kommentit (42)
Hyvä että jotkut vielä kunnioittavat puolisoaan
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 14:06"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:05"]
Ei siinä ehdi hätäpäissään teititteleen. Käy kuin kaverille, jolla oli herkkä hetki naisen kanssa pakettiautossa. Nainen sanoi: "Älä laske sisään". kaveri lopetti hommat nosti päänsä pystyyn, katsoi ikkunasta ulos ja kysy:" Ketä"?
Onko kuukausi liian lyhyt aika?
[/quote]
Viimeistään siinä vaiheessa kun olette yhdynnässä ilman kumia, niin väkisinkin sinuttelet kun sanot:"Älä vaan laske sisään".
[/quote]
Kuka sanoo noin? Pitää sanoa "Älkää herra hyvä laskeko sisään"
[/quote]