Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa saa sinutella uudessa suhteessa?

Vierailija
23.07.2014 |

Onko kuukausi liian lyhyt aika?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:47"]

Meillä teititellään myös koiraa. " Haluaisitteko herra Rekku lähteä pienelle paskalenkille?" Kyllä koira arvonsa tietää!

[/quote]

Meilläkin teititellään koiraa, mutta lapsiamme emme teitittele, sillä puhumme heille vain lastenhoitajan ja kotiopettajattaren kautta. Näemme heidät kerran viikossa sunnuntaisin. Mieheni kättelee silloin lapset ja minä hymyilen vieressä.

Vierailija
22/42 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin vitsiniekat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:46"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:14"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:10"]Täh? Eipä ole koskaan tommonen juolahtanu mieleenkään ettei heti sais sinutella. Varsinkin, kun yleensä on suht samanikäisistä kyse. Olis aika outoo teititellä seurustelukumppania.

[/quote]

Aika uskomatonta tekstiä. Voisi luulla provoksi.

[/quote]

No ei ole provo :) Ehkä en ymmärrä mitä tässä haetaan, että oliko aloitus vitsi vai mitä tarkoitti. Kyllä olen sinutellut samantien, kun jonkun tavannut.

[/quote]

Kyllä Te taidatte olla jonkinlainen provokaattori. Ainoastaan alemman luokan roskaväen olen kuullut sinuttelevan elinaikanani! He ovat niitä samaisia ihmisiä, jotka suostuvat naimattomina kahdenkeskisiin tapaamisiin ilman esiliinaa! Herrani varjele!

[/quote]

Olette täysin oikeassa.

Vierailija
24/42 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tokaisin vaimolleni: "Suokaa anteeksi, rouva Lahtinen, mutta sallitteko minun penetroida teidät tänä ehtoona?"

Johon vaimoni totesi: "Malttaisiko maisteri Lahtinen odottaa aamunkoita? Olen niin kovin väsynyt aiemman fellaation suorittamisesta teille."

Vierailija
25/42 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi kuuloonkaan, että hamsterimme sinuttelisi meitä.

Vierailija
26/42 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:44"]

EN KESTÄ TÄTÄ ENÄÄ XDD

herraisä

[/quote]

Herraisä on kyllä ihan kiva vaihtoehto teitittelylle. Sitäkö sinä käytät? Rouvaäitikin kuulostaa niin kunnioittavalta.

Kiitos vinkistä.

Vierailija
27/42 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte hulluja!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Vierailija
28/42 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytättekö te etunimiä? Minun sulhaseni puhuttelee minua kyllä etunimellä, mutta emme ainakaan vielä sinuttele. Minä kutsun häntä kahden kesken pelkällä sukunimellä (olemme kihloissa, joten voimme tavata kahden) mutta seurassa kuitenkin yleensä Herra sejase, paitsi jos seurue koostuu lähinnä hänen ystävistään, jolloin herroittelu tuntuisi hassulta. Joskus erityisen tunteikkaana hetkenä olen käyttänyt hänen etunimeään, vaikka en ole varma, oliko se oikein tehty - se tuntuukin vielä niin vieraalta, kun olen tottunut ajattelemaan häntä sukunimellä. Sinuttelunkin aloittaminen tuntuu hiukan vaikealta ajatukselta. Varmasti siihen tottuminen ainakin vie aikansa. Nyt minua vielä nolottaisi ja tuntuisi jotenkin teennäiseltäkin yhtäkkiä alkaa sinutella häntä.

Vierailija
29/42 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

29: Olette jo kuitenkin pitkällä, kun kutsut häntä nimellä Herra Sejase. Meillä käytetään vielä vuosienkin jälkeen ammattinimikkeitä, mikä onkin korrektia, jos kohta hivenen jäykempää. Minä olen joka tilanteessa asessori Kumpulainen ja tyttöystäväni puolestaan ylioppilas Järvi.

Paitsi sunnuntaisin kirkon jälkeen, silloin saatamme ottaa rennommin ja käyttää pelkkää titteliä ilman sukunimeä.

Vierailija
30/42 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen lapsen jälkeen voi siirtyä sinuttelemaan.

Vierailija
31/42 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisittekö sen herra Sian!

Vierailija
32/42 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kerran piika, joka sinutteli hovimestariamme. Annoimme potkut heti moiselle maalaismoukalle. Mutta varsinaiseen keskutelun aiheeseen liittyen, sinunkaupat mielitietyn kanssa tehdään siinä vaiheessa, kun tytön kättä on pyydetty tämän isältä. Ystävien kanssa hieman tilanteen mukaan, mutta useiden kuukausien tuntemisen jälkeen vasta. Ei tulisi mieleenikään ehdottaa sinunkauppoja jollekin, jonka olen tuntenut vasta muutaman viikon (paitsi tietenkin nykyisen aviopuolisoni kanssa teimme, kun pyysi kättäni kolmen viikon tuntemisen jälkeen).

Vierailija
33/42 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rahvaanomaista Teillä näyttää olevan elämä. Eikö Teillä tosiaan palvelijat, puoliso ja lapset edes liian tai kumarra Teille? Pelkkä teitittely riittää? WT porukkaa olette kaikki, jos näin on!

Vierailija
34/42 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra varjele! Eipä tulisi mieleenkään sinutella, vaikka ollaan naimisissa jo kolmatta vuotta.

Vierailija
35/42 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käytän noita ammattinimikkeitä ja oppiarvoja kyllä ja siksi koenkin, että en voisi mitenkään seurustella ei-akateemisen kanssa. Se nimittäin ikävästi korostuisi se koulyttamattomuus joka päivä kun pitäisi nimittää esim. Linja-autoilija Mäkeläinen tai Roska-autoilija Seppänen :( Paljon mukavampaa sanoa Maisteri Laakso! Se sentään yleensä pysyy samana, kun ammatti voi vaihtua.

Vierailija
36/42 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa ei tosiaankaan ole wt-porukkaa.

Vierailija
37/42 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelijamme käyttävät ammattinimikkeitä, Tohtori Järvinen ja Lisensiaatti Mäkelä. Lapsemme saavat parittomien viikkojen sunnuntaina klo.8-12 käyttää pelkkää Herra ja Rouva titteliä, muutoin käyttävät myös ammattinimikkeitä. Te jotka sinuttelette, miten kehtaatte olla niin rahvaanomaisia? Teitittelen jopa siwan kassaa (Päivää herra/rouva/neiti Alempiarvoinen).

Vierailija
38/42 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:05"]

[/quote]

Viimeistään siinä vaiheessa kun olette yhdynnässä ilman kumia, niin väkisinkin sinuttelet kun sanot:"Älä vaan laske sisään".

Vierailija
39/42 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä tilanne, jossa naapurini rouva Pirhonen sinuttelee meidän perhettämme vaikka minä itse ja puolisoni herra maisteri Hämäläinen teitittelemme häntä. Lapsemme nuoriherra Anton Hämäläinen on kovin hämmentynyt tilanteesta. Koirastamme tämä rahvanomainen seniorikansalainen käyttää nimitystä se eikä hän.

Rouva Pirhonen on edesmenneen matematiikan opettajan leski, itse hän on toiminut ilmeisesti konttorissa palkanlaskijana tahi kirjanpitäjänä.

Miten voisin (itseäni nolaamatta tai vanhempaa henkilöä loukkaamatta) saada tämä rahvaanomainen naapuri käyttäytymään oikein?

Vierailija
40/42 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:05"]

[/quote]

Viimeistään siinä vaiheessa kun olette yhdynnässä ilman kumia, niin väkisinkin sinuttelet kun sanot:"Älä vaan laske sisään".

[/quote]

Kuka sanoo noin? Pitää sanoa "Älkää herra hyvä laskeko sisään"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi