Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää! Työkaveri pois töistä siksi kun lapsi valvottanut yön!

Vierailija
24.08.2009 |

Ei voi muuta kun ihmetellä tota syytä! Ei kannattais tehdä lapsia jos ei niitä jaksa hoitaa!

Vituttaa kun nyt kaikki hommat kaatuu muiden niskaan kun yks löhöää kotona "kun väsyttää niin kauheesti"!

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on hyvä, jos esim. elämänkriisin, tappelun, lapsen sairauden tai muun syyn vuoksi yönsä valvonut

a) lentäjä

b) kirurgi

c) lennonjohtaja

d) linja-autonkuljettan

e) veturinkuljettaja

ja muut sellaiset jäävät kotiin lepäämään.

Eikö sinustakin?

Vierailija
42/118 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole KOSKAAN tullut mieleenkään jäädä väsymyksen takia kotiin töistä ja jos saisin KERRANKIN tietää että joku alaisistani olisi kotona tuon syyn takia niin varoitus tulisi. Hyvän tähden, kaikki vanhemmat valvovat joskus koko yön ties minkä syyn takia, itsekin vähän väliä lapseni erinäisten vaikeuksien takia. Pöyristyttävää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pysty väsyneenä työtä tekemään, mennään lääkärille hakemaan sairaslomaa! Eikä kerrota työkavereille että ollaan valvottu. Hyvän tähden, mitä jos rakastelet tulisesti koko yön ja aamulla väsyttää - jäätkö kotiin? Vaikka olisit veturinkuljettaja?

Vierailija
44/118 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen hoitaja ja kyllä sitä vaan kammetaan töihin vaikka olisi valvottu yöllä kuinka paljon,ei tulisi mieleenkään jäädä töistä pois

Vierailija
45/118 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 20:09"]

Mun mielestä on hyvä, jos esim. elämänkriisin, tappelun, lapsen sairauden tai muun syyn vuoksi yönsä valvonut

a) lentäjä

b) kirurgi

c) lennonjohtaja

d) linja-autonkuljettan

e) veturinkuljettaja

ja muut sellaiset jäävät kotiin lepäämään.

Eikö sinustakin?

[/quote]

Mutta kissan valvottaman lennonjohtajan tulee kuitenkin ilmoittautua töihin? Logiikka?

Vierailija
46/118 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olen monesti ollut seuraavan päivän poissa töistä, kun olen valvonut liian pitkään. 4 tunnin yöunet eivät vaan ole riittäneet

Vierailija
47/118 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukematta kaikkia viestiketjun viestejä totean vain etten ole kertaakaan jäänyt väsymyksen takia töistä pois tällaisessa tilanteessa. Toki tämä osin riippuu tehtävistäkin,mutta itse olen vastuullisissa toimistotehtävissä ja aina työt on tullut hoidettua. Ainoastaan jos lapsi on yöllä sairastunut, olen jäänyt kotiin hoitamaan.

Meillä tämä on vielä hoidettu niin, että usein miehen epäsäännöllisemmän työajan takia hän on pystynyt olemaan sairaan lapsen kanssa aamupäivät ja tehty läpsystä vaihto kun hänen on pakko mennä töihin. Eli näissäkin tapauksissa olen puolikkaan työpäivän kyennyt tekemään ja yrittänyt näin vähentää työkuormaa niiltä jotka töihin jäävät. Jos mies työmatkoilla, niin silloin tietysti hoidan sairasta kotona.

Vierailija
48/118 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut poissa työharjoittelusta lapsen valvomisen takia. Ehkä olisin ollu töistäkin pois? (Erikoissairaanhoidon Päivystys sairaalassa) ei siis mikään yksi yö, vaan vuoden univelat ja SITTEN yksi yö kun lapsi huusi 30min välein, valvoi pitkiä pätkiä väleissä. Kuudelta herätys ja seiskaksi vastaamaan ihmishengistä?

Vierailija
49/118 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöllä noussut hakemaan maitoa, käynyt pissalla pariin kertaan tai rauhoitellut itkevää lasta? Ei se kuule ole mitään herkkua jos aamulla pitää nousta töihin...

Vierailija
50/118 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitäisi yön valvottua jaksaa mennä töihin niin huh huh.

Vierailija
51/118 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työsi äläkä notku av:lla työaikana.

Vierailija
52/118 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suuri väsymystila vastaa melkein sitä kuin olisi humalassa. Jos työnne on tarkkuuta vaativaa niin parempihan on että työkaveri lepää kotona kuin että sähläisi töissä. Kyllähän se harmittaa että toisen poissa ollessa omat työt lisääntyy mutta älä nyt noin katkera ole.

Vierailija
53/118 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko saanut saikkua tästä syystä? ihmettelen jos toi on hyväksyttävä syy olla pois.

Vierailija
54/118 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmettelen tätä asennetta. Siis eikö JOKAINEN vanhempi koe noita samoja asioita jossain vaiheessa? Ja eikös jokaisen vanhemman pidä silti hoitaa työnsä? Siis miksi pitää tehdä lapsia, jos ei niistä kykene huolehtimaan??? Itse en myöskään yhtään tykkää näistä "ylläreistä" että työkaveri onkin päättänyt jäädä kotiin kun ei jaksakaan tulla töihin... Mitä jos joku sinkku jäisi aina torstaisin kotiin potemaan krapulaa, kun keskiviikkona meni aviomiesehdokasta etsiessä pikkutunneille?

Vierailija
55/118 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia kun tekee, niin joskus niiden kanssa joutuu sitten valvomaankin. Olen itsekin joutunut menemään väsyneenä ja valvoneena töihin, mutta kyllä terve aikuinen siihen kykenee. Työnantaja ei ole mikään sosiaalitoimisto, vaan useimmiten voittoa tuottava yritys. Jos lapsien ja työelämän yhdistäminen tuntuu raskaalta, niin sitten vaan hoitovapaalle lapsia hoitamaan.

Vierailija
56/118 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on eri asia herätä pari kertaa kuin herätä kymmenen kertaa ja valvoa suurin osa yöstä vaikka nyt oksentelevan lapsen kanssa. Mutta tässäkin taas huomaa, että nainen on naiselle susi.

Vierailija
57/118 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kyse ole ollenkaan siitä ettei jaksa lasta hoitaa, vaan siitä ettei jaksa valvomisen jälkeen lähteä töihin. Hankkikaa lukutaito, puusilmät.

Vierailija
58/118 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

herätyskello hälyttämään tunnin välein ja tule sitten avautumaan uudestaan.

Vierailija
59/118 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huudattaa pirun sikiöitään jo toista vuotta enkä mä saa nukuttua kunnolla.

Vierailija
60/118 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on kipeä, niin silloinhan on täysin hyvä syy jäädä sairasta lasta hoitamaan kotiin, mutta pelkkä väsymys ei todellakaan riitä syyksi omien työtehtävien laiminlyöntiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän