Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämääsi eniten muuttaneet henkilöt?

Vierailija
22.07.2014 |

Itseä ei lasketa... :)

Mulla Paulo Coelho, isäni (perheväkivaltaa, myöhemmin kunnostautuminen. Sain isäni takaisin <3), eräs lääkäri (hoitovirhe), sosiaalityöntekijä (lastensuojelu) ja muutama täysin tuntematon ihminen, sekä tietysti mieheni.

Jännää ajatella, että osalla näistä ei ole hajuakaan siitä, miten paljon ovat vaikuttaneet elämäni kulkuun.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskouluaikojen kaveri. Olin pahasti koulukiusattu kaksi ensimmäistä luokkaa, eikä kukaan koulussani puhunut minulle opettajia lukuunottamatta. Jos sanoin jotain, kohtelivat kuin ilmaa, koska minun kanssani kaveeraaminen olisi johtanut kaveeraajan kiusaamiseen. Kolmannen luokan alussa kouluun tuli uusi oppilas joka alkoi minun kaverikseni. Olen ikuisesti kiitollinen hänelle, että hän kesti vaikka joutuikin pahasti kiusatuksi, koska ei kiusannut minua. En tappanut itseän peruskoulun aikana, koska olisin jättänyt ainoan kaverini pulaan.

Naapurissa asunut mummeli. Oli mulle kuin oikea mummo, oma mummoni oli alkoholisti ja toinen kuollut. Hänen luokseen pääsin karkuun  vanhempieni tappelua.

Yläasteen fysiikan opettaja. Ei pitänyt idioottina, vaikka olinkin täysin sulkeutunut ja hirvittävän ujo.

Omat vanhemmat. Antoivat hyvän mallin miten ei pidä elää.

Vierailija
2/8 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho ja Seppo Lehto. Sieg heil!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni. Ilman häntä minua ei ehkä olisi.

Vierailija
4/8 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus. Onko muuten ihan normaalia miettiä, minkä kokoinen peenis Jeesuksella mahtoi olla? Veikkaan jumalaista kokoa ja taitoa ja suurta nautintoa Magdalan Marialle. :)

Vierailija
5/8 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

J. K. Rowling.

Vierailija
6/8 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:11"]Itseä ei lasketa... :)

Mulla Paulo Coelho, isäni (perheväkivaltaa, myöhemmin kunnostautuminen. Sain isäni takaisin <3), eräs lääkäri (hoitovirhe), sosiaalityöntekijä (lastensuojelu) ja muutama täysin tuntematon ihminen, sekä tietysti mieheni.

Jännää ajatella, että osalla näistä ei ole hajuakaan siitä, miten paljon ovat vaikuttaneet elämäni kulkuun.

[/quote]

Paulo Coelhon kohdalla meni uskottavuus.

Vierailija
7/8 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni muutti elämäni täysin.

Vierailija
8/8 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs räväkkä lääkäri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän