Elämääsi eniten muuttaneet henkilöt?
Itseä ei lasketa... :)
Mulla Paulo Coelho, isäni (perheväkivaltaa, myöhemmin kunnostautuminen. Sain isäni takaisin <3), eräs lääkäri (hoitovirhe), sosiaalityöntekijä (lastensuojelu) ja muutama täysin tuntematon ihminen, sekä tietysti mieheni.
Jännää ajatella, että osalla näistä ei ole hajuakaan siitä, miten paljon ovat vaikuttaneet elämäni kulkuun.
Kommentit (8)
Halla-aho ja Seppo Lehto. Sieg heil!
Mieheni. Ilman häntä minua ei ehkä olisi.
Jeesus. Onko muuten ihan normaalia miettiä, minkä kokoinen peenis Jeesuksella mahtoi olla? Veikkaan jumalaista kokoa ja taitoa ja suurta nautintoa Magdalan Marialle. :)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:11"]Itseä ei lasketa... :)
Mulla Paulo Coelho, isäni (perheväkivaltaa, myöhemmin kunnostautuminen. Sain isäni takaisin <3), eräs lääkäri (hoitovirhe), sosiaalityöntekijä (lastensuojelu) ja muutama täysin tuntematon ihminen, sekä tietysti mieheni.
Jännää ajatella, että osalla näistä ei ole hajuakaan siitä, miten paljon ovat vaikuttaneet elämäni kulkuun.
[/quote]
Paulo Coelhon kohdalla meni uskottavuus.
Peruskouluaikojen kaveri. Olin pahasti koulukiusattu kaksi ensimmäistä luokkaa, eikä kukaan koulussani puhunut minulle opettajia lukuunottamatta. Jos sanoin jotain, kohtelivat kuin ilmaa, koska minun kanssani kaveeraaminen olisi johtanut kaveeraajan kiusaamiseen. Kolmannen luokan alussa kouluun tuli uusi oppilas joka alkoi minun kaverikseni. Olen ikuisesti kiitollinen hänelle, että hän kesti vaikka joutuikin pahasti kiusatuksi, koska ei kiusannut minua. En tappanut itseän peruskoulun aikana, koska olisin jättänyt ainoan kaverini pulaan.
Naapurissa asunut mummeli. Oli mulle kuin oikea mummo, oma mummoni oli alkoholisti ja toinen kuollut. Hänen luokseen pääsin karkuun vanhempieni tappelua.
Yläasteen fysiikan opettaja. Ei pitänyt idioottina, vaikka olinkin täysin sulkeutunut ja hirvittävän ujo.
Omat vanhemmat. Antoivat hyvän mallin miten ei pidä elää.