Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

14-vuotias tyttö on ollut parisuhteessa vuoden ajan

Vierailija
22.07.2014 |

Hämmästyin suuresti, kun huomasin, että hänen ja poikaystävänsä suhde on erittäin kypsällä tasolla. Alussa pidin suhdetta aivan vähäpätöisenä viikon teinisuhteena ja huomauttelin siitä tytölle, nyt hävettää. Niin väärässä voi aikuinen ihminen olla.

Mitenkäs teidän teinienne seurustelusuhteet? Tuleeko mieleen jotain oman nuoruutenne romansseja?

Kommentit (134)

Vierailija
61/134 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 16:47"]Tyttärelläsi on loistava äiti.

[/quote]

Tyhmästi kyllä toimin kun haukuin ja vähättelin :/

Vierailija
62/134 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin seurustelun 14-vuotiaana ja yhdessä ollan edelleen, nyt ikää 22 v :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/134 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 22:52"]

Tää juttu vaikuttaa niin oudolta, mutta ei täällä kovin moni mtn epäile? Itelle tulee mieleen muutama teoria:

1. Ap:lla on kotonaan dokaava, vanhempien miesten kanssa makaava, varasteleva, kiroileva jne.- teinihirviö, ja tän ketjun kautta ap pääsee käyttämään mielikuvitustaan, että oi jos mulla oliskin näin täydellinen tytär ja vaipuu fantasiamaailmaansa

2. Ap:n tytär on laskelmoiva psykopaatti, ei kukaan teini käyttäydy noin. Okei, psykopaatti vähän liioittelua, mutta ainakin hyvä valehtelemaan ja antamaan itsestään fiksun kuvan. Mä oon aina ollut huono valehtelemaan ja kaikista teini sekoiluista jäin äidilleni kiinni. Muutaman vuoden nuorempi pikkusiskoni selvisi kuin koira veräjästä, kun kirkkain silmin valehteli ja ylläpiti imagoaan kauhistelemalla muiden teinien juomista ja tupakointia, vaikka itse teki ihan samaa

3. Ap on 14-vuotias teinityttö, jonka äiti on kieltänyt seurustelun, koska tyttö on niin nuori. Mamma lukee av palstaa ja tyttö toivoo äidin peruvan päätösen, kun näkee muiden ihmisten mielipiteet asiasta

[/quote]

ap on laskelmoiva psykopaatti, joka tehtailee kaiket päivät trolleja av:lle. Miksi tämäkin trolli? En tiedä, mitä hän saa tästä itselleen.

Ehkä hän paikkailee jotain omaa menneisyyttään, kirjoittaa sitä uusiksi ja terapioi itseään näiden trollien avulla.

Yli puolet aloituksista ja vastauksista on saman tarinoitsijan.

Vierailija
64/134 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:04"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:59"]Mun 13-vuotiaana alkanut teinisuhteeni oli tähän mennessä ainoa, joka on kestänyt "kunnes kuolema meidät erottaa". Ei siis menty erityisluvilla naimisiin, mutta seurusteltiin ja lopussa asuttiin yhdessä kunnes poikaystäväni/avomieheni kuoli kun oltiin oltu yhdessä vähän vajaat viisi vuotta.

[/quote]

Kuoli saatana

[/quote]

Olisikin ollut saatana, mutta perhana ihan tavallinen nuori mies.

-5

[/quote] no oliko sillä saatananmoinen kyrpä?

Vierailija
65/134 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sano tätä pahalla mutta vaikka koko yläasteen ja mahd. jopa lukioajan pysyvät yhdessä niin ero tulee mitä todennäköisemmin täysi-ikäisyyden kynnyksellä. Mä muistan kans omilta kouluajoilta tälläsia pareja jotka aloittivat seurustelun 7 lk. Osa eros peruskoulun päättymisen jälkeen osa oli yhdessä vielä ylioppilasjuhlissa. Lopulta ero tuli viimeistään siinä vaiheessa kun opiskelut ja itsenäistyminen tuli ajankohtaiseksi...

Vierailija
66/134 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:04"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:59"]Mun 13-vuotiaana alkanut teinisuhteeni oli tähän mennessä ainoa, joka on kestänyt "kunnes kuolema meidät erottaa". Ei siis menty erityisluvilla naimisiin, mutta seurusteltiin ja lopussa asuttiin yhdessä kunnes poikaystäväni/avomieheni kuoli kun oltiin oltu yhdessä vähän vajaat viisi vuotta.

[/quote]

Kuoli saatana

[/quote]

Olisikin ollut saatana, mutta perhana ihan tavallinen nuori mies.

-5

Vierailija
67/134 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 17:07"]En nyt sano tätä pahalla mutta vaikka koko yläasteen ja mahd. jopa lukioajan pysyvät yhdessä niin ero tulee mitä todennäköisemmin täysi-ikäisyyden kynnyksellä. Mä muistan kans omilta kouluajoilta tälläsia pareja jotka aloittivat seurustelun 7 lk. Osa eros peruskoulun päättymisen jälkeen osa oli yhdessä vielä ylioppilasjuhlissa. Lopulta ero tuli viimeistään siinä vaiheessa kun opiskelut ja itsenäistyminen tuli ajankohtaiseksi...

[/quote]

Tietysti se ero joskus tulee ja tyttö ymmärtää sen, ei haaveile häistä tai yhteisistä lapsista ja taloista, toisin kuin minä sen ikäisenä :D

Vierailija
68/134 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap saa orgasmin, kun hänen aloittamansa trolliketjut saavat vastauksia. Sairaalloinen huomionhakuisuus.

Vierailija
69/134 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 16:47"]Tyttärelläsi on loistava äiti.

[/quote]

[/quote]

Toimit tyhmästi, mutta älä liikaa ruoski itseäsi. Reaktiosi on ihan normaali, ja taidat olla harvinaisen hyvä äiti, kun osaat kyseenalaistaa omat tekosi. Äidin tehtävä on olla joskus ihan pimeä :)

Vierailija
70/134 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni ja hänen miehensä alkoivat seurustella rippikoulukesänä ja ovat nyt naimisissa ja 5 lasta. Ikää ny 34 ja 35

Vierailija
71/134 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 16:55"]

[/quote]

[/quote]

Toimit tyhmästi, mutta älä liikaa ruoski itseäsi. Reaktiosi on ihan normaali, ja taidat olla harvinaisen hyvä äiti, kun osaat kyseenalaistaa omat tekosi. Äidin tehtävä on olla joskus ihan pimeä :)

[/quote]

Onneksi tyttäreni ei missään vaiheessa suuttunut minulle, suhtautui ihanan tyynesti. Oli minua korkeammalla tasolla. Kun tänään otin aiemman käytökseni puheeksi, hän vain hymyili. Ehkäpä voin antaa itselleni anteeksi hölmöilyni.

Vierailija
72/134 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 23:29"]Ap saa orgasmin, kun hänen aloittamansa trolliketjut saavat vastauksia. Sairaalloinen huomionhakuisuus.

[/quote]

täällä oli käynnissä ASIALLINEN keskustelu mut taas pilattiin hyvä ketju

Vierailija
73/134 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko samalla luokalla?

Vierailija
74/134 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 17:58"]Ovatko samalla luokalla?

[/quote]

Eivät ole, eri kouluissakin ovat. Tapasivat sattumalta viime vuoden keväällä. Tytön mielestä luokkakavereiden kanssa seurusteleminen ei ole kovinkaan järkevää.

Vierailija
75/134 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän teinien käytös on ihan erillaista, huutoa ja vihaa, rahan vonkumista, varastelua, ei vastuullisuudesta tietoakaan! Miten sinulla voi olla tuollainen teini!

Vierailija
76/134 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 18:14"]Meidän teinien käytös on ihan erillaista, huutoa ja vihaa, rahan vonkumista, varastelua, ei vastuullisuudesta tietoakaan! Miten sinulla voi olla tuollainen teini!

[/quote]

Ap:n lasta on varmaan kasvatettu hyvin

Vierailija
77/134 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa kun olin juuri täyttänyt 14. Nyt olen 20 ja asumme yhdessä ja sormukset sormissa :) joten ei se aina ole tuhoon tuomittua siksi että alkoi nuorena. Hyvin meillä menee ja olen onnellinen että olen seksiä harrastanut vain tämän oman mieheni kanssa. 

Vierailija
78/134 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on kotona 15-vuotiaan kanssa kauhea kasa ongelmia. Ei se viitsi edes suihkussa käydä jos ei pakota. Onko sun tytöllä tämmöstä?

Vierailija
79/134 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aloittanut seurustelun mieheni kanssa kun olin 14 ja mies 16. Olen nyt 33-vuotias, eli ens vuonna on 20 vuotta yhteiseloa takana.

Me mentiin kihloihin 3 kk seurustelun alusta, oltiin tosin tunnettu siinä vaiheessa yli vuoden ja oltiin hyvät ystävät. MONI vähätteli suhdetta silloin... Oltiin lopulta kihloissa 7 vuotta ennen avioliittoa ja aviossa 9 vuotta ennen lapsia.

Ja hyvin menee edelleen, itseasiassa todella hyvin.

Vierailija
80/134 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin seurustelemaan 14 vuotiaana, poikaystävän ollessa 17. Isäni ivaili jatkuvasti minulle kuinka "parin viikon suhde" tulee kestämään, ja heitti aina jotain tyhmää joka väliin, myös sukulaisten luona! Ensiksi hän tarkkaili poikaystävääni kun toin hänet ensimmäistä kertaa kylään. Olemme seurustelleet nyt kolme vuotta, ja isäni on saanut pitkän nenän, hah!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi