Listatkaa inhokkilaulunne
Mikäs on palstailijoiden inhokkilaulu? Saa inhottavat kylmät väreet tulemaan?
Aloitan itse: Anssi Kela - Mikan faijan BMW. Sitä sai muistaakseni kesällä 2001 kuulla ihan liikaa, kun oli eräässä tehtaassa kesäduunissa. Siellä oli joku suomiradio päällä jatkuvasti siellä se monotoominen virsi ujelsi useamman kerran päivässä
Kommentit (129)
Joku Tapio tyyppi: Tykkään susta niin, että halkeen!! Yök, hyi!!
"Hankooo, Helsinkiä pakoon soudun Hanko..." - AARGH!! Vadelmavene! Kauhea korva mato ja järkyttävän p*ska biisi.
Meiju Suvaksen pure mua, voi oksetus
U2 vertigo ja The rasmus Liquid, myös jo mainittu Mikan faijan BMW.
Jäätelökesä,Dannyn kesäkatu,enkelit lentää sun uniin mm.
No se Ultra Bran Sinä lähdit pois. Oli muuten ilon päivä, kun kyseinen bändi lopetti!
Cheek ja Edelmann Parempi mies. Paska biisi, laskelmoidut sanat.
J. Karjalainen - Meripihkahuone
Ainoa biisi jonka vaihdan poikkeuksetta, jos tulee radiosta.
Kyllä se on niin loppuunkulunut Joutsenlaulu. Naurettavan mahtipontinen. En voi sietää Suvi Teräsniskan Petolli.. eikun siis Vaiettu rakkaus biisiä.
Sinä olet minun siskoni-biisi ja J. Karjalaisen Mennyt mies.
Se Vadelmavene-jollotus.
Lähes kaikki suomiräp- ja suomireggaebiisit. (Poikkeuksena Elastinen, Paleface ja sit tää Ricky Tic Big Band, joista jostain syystä tykkään.)
money on my min saa sappeni kiehumaan joka helvetin kerta.
Jennan joku laulu, missä tytöt lähtee baariin ja äijälle sanotaan, että "jää sinä vaan nukkumaan, äläkä soittele perään"!
Olis entinen muija hetkessä.
Arttu Viskarin Viimeinen potilas. Voisin helposti repiä autoradion irti ja heittää sen mäkeen, kun se -onneksi enää harvoin- soi.
Elokuun soutaa huopaa, teennäistä roskaa
Kaikki Laura Närhen Ja Robinin biisit, niin surkeitaaa...
Kaikki Apulannan kappaleet! Tykkään muuten sen tyylisestä musiikista, mutta Apulannan kappaleista en tykkää yhdestäkään.