Listatkaa inhokkilaulunne
Mikäs on palstailijoiden inhokkilaulu? Saa inhottavat kylmät väreet tulemaan?
Aloitan itse: Anssi Kela - Mikan faijan BMW. Sitä sai muistaakseni kesällä 2001 kuulla ihan liikaa, kun oli eräässä tehtaassa kesäduunissa. Siellä oli joku suomiradio päällä jatkuvasti siellä se monotoominen virsi ujelsi useamman kerran päivässä
Kommentit (129)
kaikki Haloo Helsingin kappaleet. Samuli Edelmanin "kaikki tahtoo", olin aikoinaan työpaikassa jossa tuo tuli radiosta MONTA KERTAA PÄIVÄSSÄ!
Yö, Mamba ja Popeda, koko tuotanto siis. Mutta suurinhokki on Vicky Rosti ja erityisesti se saatanan Charlie Brown. En oo koskaan tajunnut miksi se kammottava loilotus on niin suosittu.
Michael Jacksonin "beat it" ihan siitä syystä, että kun se alkaa soida baarissa lähin känniporukka alkaa välittömästi ulvoa " BILEET! BILEET!"
Jannan " Hullu et oo" (tms)
J. Karjalaisen koko tuotanto
Se mikä soi Novalla monta kertaa päivässä. Nainen kiekaisee monta kertaa "ooo-OOOO-o-oo, I just WOOOna feel this mooment," sitten tulee A-ha:lta varastettu pätkä, ja lopuksi joku äijä selittää jotakin joka ei kiinnosta ketään. Ja sama alusta.
Johanna Kurkela ja Ei panikoida. Inhoan sen piipitystä kyllä kaikissa lauluissa.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 11:45"]Mikä tää on tämä "Mä lupaan olla sun" -jollotus, joka soi koko ajan radiossa. Niin uskomattoman paskat sanat ja huono laulaja, että saan kylmiä väreitä ja radiokanava vaihtuu samantien, kun se alkaa. Cheekin kohdalla sama homma, kaikki biisit on yksinkertaisesti hirveitä.
[/quote]
Aamen!
Kaikki Suvi Teräsniskan biisit. En tiedä, miksi tämä ihminen on niin ärsyttävä ja biisit kauheaa kuraa.
Karseita: Haloo Helsinki! (yäk), Jenni Vinku Vartiainen, Laura "olet minun siskoni" Närhi, PMMP jne.
Mambaa en voi kuunnella, ja usein myös J. Vartiainen saa vaihtamaan kanavan. Robbie Williams ja Angel on vastenmielinen, samoin se J. Kurkelan uusi, hilpeä rallatus.
Usein kuuntelenkin yle puhetta. :-D
Suurin osa kotimaisesta musiikista ja kaikki tyhjänpäivänen kura mikä soi jossain esim. nrj kanavalla.
Mikä tahansa Ultra Bran tai Scandinavia Music Groupin tekele.
Anna Abreun biisit, vaihtuu äkkiä radio kanava.
Haloo Helsingin se BEEIBI RÄJÄYTÄ MUT TÄSSÄ BEEIBI AAMUHÄMÄRÄSSÄ jne.
Katri-Helena ja kaikki hänen paatoksella ulisevansa laulunsa.
Pahin kaikista. Inkokki lapsesta asti : Kotkan ruusu, laulajaa en muista nimeltä, naaman kyllä ja sen siilitukan. Joku Räsänen tais olla. Yäk, yäk, yäk....