Listatkaa inhokkilaulunne
Mikäs on palstailijoiden inhokkilaulu? Saa inhottavat kylmät väreet tulemaan?
Aloitan itse: Anssi Kela - Mikan faijan BMW. Sitä sai muistaakseni kesällä 2001 kuulla ihan liikaa, kun oli eräässä tehtaassa kesäduunissa. Siellä oli joku suomiradio päällä jatkuvasti siellä se monotoominen virsi ujelsi useamman kerran päivässä
Kommentit (129)
18 taitaa olla just sellainen, jonka mielestä puoliso lähtee heti kyttään muuta jos lähtee kavereiden kans baariin :D saletisti olet itse tunkemassa mukaan tai marttyyrinä paasaat "ei varattujen tarvi käydä baarissa" :D
Mutta siitä Jannan biisistä olen kyllä samaa mieltä. Ärsyttävä. Viimeksi sen kuullessa mietinkin, että monikohan mies mahtaa olla sanoista eri mieltä... Periaatteessa hyvät ja totuuden mukaiset sanat, mutta en pidä laulajan äänestä eikä ko. vähän surumielinen melodia sovi niihin yhtään.
Omat inhokit: valvomo- mikä kesä ja kaikki haloo Helsingin kappaleet.
Kaikki Arttu Wiskarin biisit. Joutsenlauluun olen myös lopen kyllästynyt.
Mikä tää on tämä "Mä lupaan olla sun" -jollotus, joka soi koko ajan radiossa. Niin uskomattoman paskat sanat ja huono laulaja, että saan kylmiä väreitä ja radiokanava vaihtuu samantien, kun se alkaa. Cheekin kohdalla sama homma, kaikki biisit on yksinkertaisesti hirveitä.
Höh, minä tykkään melkein kaikista mitä mainittu :( ainoa musiikki oikeastaan mitä en voi sietää on hevimusiikki yäk...
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 11:25"]Arttu Viskarin Viimeinen potilas. Voisin helposti repiä autoradion irti ja heittää sen mäkeen, kun se -onneksi enää harvoin- soi.
[/quote]
Tarkoitatko Tuntematon potilas?
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 11:48"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 11:25"]Arttu Viskarin Viimeinen potilas. Voisin helposti repiä autoradion irti ja heittää sen mäkeen, kun se -onneksi enää harvoin- soi.
[/quote]
Tarkoitatko Tuntematon potilas?
[/quote]
Joo! Just sitä tarkoitin. Vihaan niin sitä kappaletta, etten edes muistanut sen nimeä oikein.
Mamba - Lauantai-ilta, Vielä on kesää jäljellä ja Valokuvia. Oksennus!!!
Jukka Pojan Siideripissis! Hyi helv..!
Kaikki Cheekin biisit, jotka olen kuullut! Itse Cheekiä vastaan minulla ei ole mitään, mutta musiikki on vain niin erityylistä kuin se, mistä itse tykkään kuunnella.
En kuuntele ollenkaa kotimaista kuraa enkä kanavia, joilla sitä soitetaan. Yleensä kanavana Sun Classics. Kanava tosin vaihtuu välittömästi, kun a) Whitney Houston b) Elton John c) Phil Collins esittää jonkun paatoksellisen balladin, hyööööörk......
Rocket Man ja Candle in the Wind, hyi saatana :/
Jannan honottava ääni laulamassa Tytöt lähtee tanssimaan. Mitään noin hirvittävää en ole vuosiin kuullut yök!!!!
Cheek- timantit on ikuisia
Maija vilkkumaa- ingalsin laura
Jvg ft. Anna abreu - se " ei välii, mis päin oot, beibi meil on bileeeeeet"
Joutsenlaulu..voi oksennus
Sit se " mä tunnen sinut pikkusisko..."
Jäätelökesä
"Mä annoin pikkusormen, sä veit koko käden.."
"Mä tykkään susta niin että halkeeeen.."
Jannan kaikki biisit
Kari tapio, hieno mies, paskaa musaa. Sama pätee loiriin.
Kaikki Kasmir ja J.karjalainen.
[quote author="Väkertäjä" time="10.01.2015 klo 20:26"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 20:04"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 18:10"]
Karseita: Haloo Helsinki! (yäk), Jenni Vinku Vartiainen, Laura "olet minun siskoni" Närhi, PMMP jne.
[/quote]Tässä hyvin listattuna ne inhokit!!!! Yrjö nousee kurkkuun kun se Vartiainen alkaa hönkimään ja huohottamaan.. Toki myös nää Mambat, Yöt ja muut, hyi hemmetti..
[/quote]
Mulla nousee sensijaan muna pystyyn kun Jenni alkaa huokailla kuin saisi kesto orkut, grrrrrr...Inhokit: Anna abröön koko tuotanto ja Arttu viskari.
[/quote]
Jennin laulu tosiaan kuulostaa kuin joku pökkisi takaapäin samalla kun äänittää studiolla. Ehkä niin onkin käynyt mutta entä jatkossa kun erosi tuottajastaan?
ÄND AAAAAAAAAAIIIIIIAAAIIII WILL OOOLWEIS LAV JUUUUUUUUHUUUUUUHUUUUU... älyttömän pitkäpiimäinen korviariipivä kiekuna.
Vihaan oikeastaan kaikkia Haloo Helsingin biisejä ja Anna Abreun Kylmästä lämpimään on myös järkyttävä.
Jonne Aaron - Yksin.
Kauheinta ruikutusta aikoihin.
Olen nähnyt Helga-neidin kylvyssä.....ihanaa.....voi v.....
PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP
PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP
PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP PMMP