Listatkaa inhokkilaulunne
Mikäs on palstailijoiden inhokkilaulu? Saa inhottavat kylmät väreet tulemaan?
Aloitan itse: Anssi Kela - Mikan faijan BMW. Sitä sai muistaakseni kesällä 2001 kuulla ihan liikaa, kun oli eräässä tehtaassa kesäduunissa. Siellä oli joku suomiradio päällä jatkuvasti siellä se monotoominen virsi ujelsi useamman kerran päivässä
Kommentit (129)
Se Juha Tapion ja Anna Puun biisi!
Lupaan olla sun, yök ja laulaja ei osaa edes laulaa.
En tiedä kumpi on kamalampi, mutta molemmat saavat syöksymään off-nappulan kimppuun alta aikayksikön: Naurava kulkuri (Loiri tai joku sen roolihahmo) ja Ihanaa, Leijonat, ihanaa (Antero Mertaranta). Puistattaa kirjoittaakin nuo nimet.
Yön koko vuoden 1993 jälkeinen tuotanto. Kanava vaihtuu että heikunkeikun, kun alkaa niitä virsiä pukkaamaan. En myöskään kestä katsella Lindholmia VOF:issa - valitettavasti. Muuten nimittäin katsoisin :O
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 18:10"]
Karseita: Haloo Helsinki! (yäk), Jenni Vinku Vartiainen, Laura "olet minun siskoni" Närhi, PMMP jne.
[/quote]Tässä hyvin listattuna ne inhokit!!!! Yrjö nousee kurkkuun kun se Vartiainen alkaa hönkimään ja huohottamaan.. Toki myös nää Mambat, Yöt ja muut, hyi hemmetti..
Nopsajalka on just ihana! Ihana oli hellekesänä ajella töihin autolla, kun aurinko paistoi ja kesäbiisi soi :)
se happy kappale..! kauhee
'' im sooo happy uuuh''
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 20:05"]Mamban koko tuotanto.
[/quote] Allekirjoitan tämän.
Mamban koko tuotanto täälläkin (Vaaran ääni aiheuttaa inhonväristyksiä), Arttu Wiskarin Tuntematon potilas (puhkikulunut ja ällöttävän kliseinen) ja Suvi Teräsniskan "elämä on varjoa ja valoa" (aijaa, ihanko totta?)
Äideistä parhain
PMMP:n pikkuveli-biisi
Sä olet minun siskoni
Varpunen jouluaamuna
Rakkaus on lumivalkoinen
Joutsenlaulu
Kakkoshorojen valituslaulut ("Vaiettu rakkaus" ym)
Yleisesti:
Vinkuvat ja henkäilevät naisartistit, anteeksi pikkutytöt, jotka epätoivoisesti teeskentelevät seksikästä ääntä
Örisevät ja kimittävät henkevyyttä tavoittelevat miesartistit, kuten Loiri ja Valo
Makin ja Kurren Kuuden vuoden kuuliaisuus :D Tai toisaalta, tää on melkein niin kauhea että vaan naurattaa.
Laura Närhen mä annan sut pois, hyi kamala!
Kaikki suomiräppi täyttä hevonpaskaa, ei voi ees musiikiksi kutsua. Samoin lähes kaikki massa NRJ yms biisit, samoja soitetaan päivästä toiseen, "bilemusaa" huoh... Sielutonta.
Kaikki Olavi Uusivirran ulinat. Ihan hirveetä sontaa, sitä jos tulee radiosta nii voi jeesus että verenpaineet nousee tekis mieli hakata joku siinä tilanteessa!! Varsinki se "kauneus sekoittaa mun päääääÄÄÄÄÄÄÄÄÄNN" IHAN OIKEESTI
Jari Sillanpää - Sinä ansaitset kultaa. Ei tarvinne perusteluja...
Chisun Mun koti ei oo täällä
Järkyttävä, ahdistava ulinabiisi.
Kotimaisista Cheek ja ulkomaisista Pitbull napsahtaa hermoon sellaisella voimalla, että pimppi täyttyy hiekasta ennätysvauhtdilla.
Perkele. Alkoi jo pelkkien nimien kirjoittaminen hiertää.