Mieheni paljasti olevansa biseksuaali, mitä teen?
Tieto tuli ihan yllättäen. Olemme seurustelleet jo 5 vuotta, ja vasta nyt mies viitsii paljastaa, että on bi. Jotenkin kamala ajatus, että periaatteessa kuka tahansa olisi hänelle potentiaalinen seurustelukumppani (jos siis ihastuu johonkin toiseen), kun hän katselee sekä naisia että miehiä! En osaa tarkkaan kertoa miksi, mutta tämä tieto jotenkin häiritsee minua. Kai siksi, että hän katselee miehiäkin sillä silmällä, en voi olla täysin rauhallisin mielin edes silloin kun mieheni on miespuolisten ihmisten seurassa ja viihtyy heidän kanssaan, kun hän katselee heitäkin sillä silmällä. Hän myös paljasti seurustelleensa joskus aiemmin miehen kanssa. Kaiken lisäksi hän toivoo, että voisimme joskus ottaa sänkyymme toisen miehen. Tuli jotenkin sellainen olo, etten riitä hänelle, koska olen "vain nainen" (en osaa selittää kunnolla, ehkä tiedätte mitä tarkoitan). En tiedä yhtään mitä ajatella tai sanoa. Miten te suhtautuisitte?
Kommentit (26)
No molemmat tykkäätte ihanasta sykkivästä kyrvästä, teillä on paljon yhteistä.
Btw ap: mies ei ole kertonut, koska on ilmeisesti ollut sinut asian kanssa jo kauan ja ei pidä juttua jymyuutisena ja mikään keskustelu ei kovin helposti ja luontevasti johda siihen pisteeseen, että "olen muuten seksuaalinen molempia sukupuolia kohtaan!". Ehkä miehesi ei ajatellut, että bi-seksuaalisuus olisi sinulle mikään ongelma, jota varten pitäisi istuttaa pöydän ääreen ja tarjota pameja ennen paljastusta.
No ei kai ap:n mies ollut ketään sinne ehdottamassa?