Onko noloa viedä 2 v tavalliseen leikkipuistoon
Olen tässä miettinyt, että onko muiden mielestä vähän kyseenalaista viedä lapsia näihin ilmaisiin julkisiin leikkipuistoihin? Kävin eilen katsomassa yhtä lähipuistoa, ja siellä oli lapsilla jotain likaisia kurahousuja ja ihan perus halpisämpäreitä.Meillä 2-vuotias käyttää vain merkkivaatteita (pääasiassa Guccia ja Burberrya), enkä todellakaan halua, että ne likaantuu tai rikkoutuu muiden lasten räkäisissä leluissa tai hiekassa. Olenko ainoa, jonka mielestä julkiset puistot on vähän ”halpoja” ja nuhruisia? Pitäisikö Suomeen saada maksullisia leikkipuistoja, joissa on jonkinlainen tulotaso- tai pukeutumisvaatimus, ettei tarvitsisi katsoa sitä ryysyläismeininkiä?Mies sanoi, että olen vähän snobi, mutta mielestäni se on vain tason ylläpitoa ja lapsen säästämistä huonolta seuralta. Miten te muut paremmat perheet hoidatte ulkoilun, vai onko teillä omat aidatut pihat tätä varten?"
Kommentit (6)
Aika surullista, että täällä saa miinusta vain siksi, että haluaa panostaa lapsensa laatuun ja tyyliin. Onko köyhyys ja nuhruisuus täällä joku hyve?" AP
Aika naurettavaa et täällä saa miinusta vaan siks et mulla on varaa valita! Tuntuu et täällä on vaan jotain katkeria kotiäitejä jotka on kateellisia kun meillä on oikeesti varaa elää ja pukeutua tyylillä. Sori vaan mut se et te ostatte lapsille jotain kirppari-reimoja ei oo mun vika.
Oon nyt päättänyt et en vie lasta puistoon ollenkaan tänä kesänä, palkattiin sille oma viriketoiminnan ohjaaja kotiin. Ei tarvii muiden katella meidän Gucci-reppuja jos se noin ottaa luonnon päälle. Onks täällä ketään muuta jolla on palkattu hoitaja vai ootteko te kaikki siellä kelan tuilla kotona Ap
Meillä on oma karuselli, trampoliinipuisto, yleisurheilukenttä, koripallokenttä ja uima-allas. Ehkä rakennamme vielä hevostallin ja maneesin kesän aikana. Kiva lasten sitten vähän ratsastaa.
Joko teidän lapsilla on omat ponit?
Ei ottanut tulta tuo vaatteiden tarjoaminen köyhälle, niin tekaisit uuden tarinan. Ei naurata tämäkään. Voit unohtaa kirjailijanurasi.
Tottakai minulla on aidattu sisäleikkipuisto omaa lastani varten, ettei sekaannu naapuruston köyhien lasten seuraan. Pukeudutaan sinne tyylikkäästi ja otetaan paljon kuvia että köyhät on kateellisia.