Voiko 7vuotiaan lapsen jättää hoitoon 15vuotiaalle isoveljelle?
7-vuotias on äärimmäisen kiltti, tottelevainen ja hyvätapainen ja 15-vuotias veljensä hänkin kunnollinen, rauhallinen, luotettava ja reipas poika? Torstai iltapäivästä perjantai päivään kestäisi pesti.
Jättäisitkö?
Kommentit (10)
Eikä Wilma viesteissä oo tullut mitään negaa että häiriköisi tunnilla ja olut tappeluissa mukana ja jos ok niin eiköhän uskalla. Kaipa poikasi tunnet.
Kyllä voi jättää, mutta vastuu on kuitenkin vanhemmalla. Veljellä pitää kuitenkin olla tietoa, mitä tehdä jos jotain sattuu.
Kyllä jättäisin. Selkeät ohjeet ja varmaankin osaa soittaa, jos jotain asiaa.
Illaksi voisin jättää mutten vuorokaudeksi. Riippuu toki tyypistä, mutta onhan tuo aika pitkä aika jos ei ole aiemmin lyhyempiä aikoja vahtinut niin että tietäis miten sujuu.
Mä oon 13vuotiaasta alkaen hoitanut kahta alle 2v lasta yön yli ja aamupäivän. Joten jos itse luotat tuohon yhtälöön niin totta kai voi jättää :)
Kyllä jättäisin jos isompi poika on luotettava ja pienempi on valmis hänen kanssaan jäämään. Plus joku tuttu naapurissa/lähistöllä jolta tarvittaessa voi pyytää apua jos sattuu jotain yllättävää.
Meillä 14v. vahtii säännöllisen epäsäännöllisesti 6v. pikkuveljeään jos minulla on menoja eikä pienempi halua mukaan. Yhdessä leikkivät ja katsovat leffoja sillä aikaa. Molemmat ovat luonteeltaan rauhallisia. Kyllä minä toki soittelen välillä miten menee ja onko kaikki ok.
Meillä 14v. vahtii säännöllisen epäsäännöllisesti 6v. pikkuveljeään jos minulla on menoja eikä pienempi halua mukaan. Yhdessä leikkivät ja katsovat leffoja sillä aikaa. Molemmat ovat luonteeltaan rauhallisia. Kyllä minä toki soittelen välillä miten menee ja onko kaikki ok.
Kyllä voisin jättää.